Przetargi.pl
Dzierżawa sprzętu teleinformatycznego na potrzeby telefonii w technologii VoIP dla Gminy Miasto Zgierz

Gmina Miasto Zgierz ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Plac Jana Pawła II 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0427162854 w. 200, 7143200 , fax. 042 7143203
  • Data zamieszczenia: 2014-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Zgierz
    Plac Jana Pawła II 16 16
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 0427162854 w. 200, 7143200, fax. 042 7143203
    REGON: 47205772100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dzierżawa sprzętu teleinformatycznego na potrzeby telefonii w technologii VoIP dla Gminy Miasto Zgierz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I - Nazwa i miejsce realizacji zamówienia: Dzierżawa sprzętu teleinformatycznego na potrzeby telefonii w technologii VoIP dla Gminy Miasto Zgierz. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa fabrycznie nowych urządzeń, w tym: platformy VOIP, aparatów telefonicznych do telefonii IP o różnej funkcjonalności, przełącznika sieciowego, urządzeń do transmisji bezprzewodowej, w okresie 48 miesięcy od dnia podpisania umowy. Zamawiający wymaga dostarczenia urządzeń w liczbie i o parametrach/ funkcjonalnościach zgodnych z wytycznymi podanymi poniżej w niniejszym opisie. Wykonawca winien dostarczyć sprzęt teleinformatyczny oraz przeprowadzić szkolenia z obsługi dostarczonego systemu telefonii VoIP, w ciągu 60 dni od dnia podpisania umowy. II - Dostawa i konfiguracja Systemu: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Dostawa i instalacja wszelkiego sprzętu i licencji niezbędnych do spełnienia wymagań funkcjonalnych. 2. Dostawa i konfiguracja aparatów telefonicznych - Typ A - 100 sztuk. 3. Dostawa i konfiguracja aparatów telefonicznych - Typ B - 12 sztuk. 4. Dostawa i konfiguracja aparatów telefonicznych - Typ C - 2 sztuki. 5. Dostawa i konfiguracja aparatów telefonicznych bezprzewodowych - 31 sztuk. 6. Instalacja i konfiguracja Systemu w Urzędzie Miasta Zgierza. 7. Dostawa i konfiguracja przełącznika sieciowego w Urzędzie Miasta Zgierza - 1 szt. 8. Dostawa, instalacja i konfiguracja kontrolera sieci bezprzewodowej w Urzędzie Miasta Zgierza - 1 szt. 9. Dostawa, instalacja i konfiguracja urządzeń do transmisji bezprzewodowej w Urzędzie Miasta Zgierza, Urzędzie Stanu Cywilnego, Straży Miejskiej i Parku Kulturowym Miasto Tkaczy - łącznie 12 sztuk wraz z poprowadzeniem okablowania strukturalnego w celu zapewnienia łączności dla transmisji bezprzewodowej w w/w budynkach za wyjątkiem Parku Kulturowego Miasto Tkaczy. III - Określenie zakresu i lokalizacji zamówienia: System będzie używany: Lokalizacja 1 - Urząd Miasta Zgierza, pl. Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz, Lokalizacja 2 - Straż Miejska, ul. ks. Jerzego Popiełuszki 3a, 95-100 Zgierz, Lokalizacja 3 - Urząd Stanu Cywilnego, ul. 1 Maja 5, 95-100 Zgierz, Lokalizacja 4 - Park Kulturowy Miasto Tkaczy, ul. ks. Szczepana Rembowskiego 1, 95-100 Zgierz. IV - Wymagania dotyczące dzierżawy i zakres funkcjonalny sprzętu: Ogólna informacja o przedmiocie zamówienia: - Zadaniem Systemu będzie udostępnianie i świadczenie usług telekomunikacyjnych z koniecznością realizacji funkcji zarządzania, taryfikacji, statystyki i archiwizacji. - Użytkownikami będą pracownicy: Urzędu Miasta Zgierza, Straży Miejskiej, Urzędu Stanu Cywilnego, Parku Kulturowego Miasto Tkaczy, zlokalizowani w określonych miejscach Miasta Zgierza, którzy wymagają zarówno wzajemnej komunikacji jak i komunikacji z klientami zewnętrznymi. - System telekomunikacyjny musi składać się z modułu głównego, który znajduje się w budynku przy placu Jana Pawła II 16 oraz z modułów wyniesionych w lokalizacjach: 1) Urzędzie Stanu Cywilnego, 2) Straży Miejskiej, 3) Parku Kulturowym Miasto Tkaczy (instalacja w terminie określonym w pkt III). Wymagania dotyczące oferowanego sprzętu: 1. Sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy winien być sprzętem nowym, nieużywanym wcześniej i wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2013 r. 2. Sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy winien być objęty gwarancją przez cały okres trwania umowy. 3. System telefoniczny powinien posiadać co najmniej 48 - miesięczne wsparcie producenta dotyczące softwareu wraz z gwarancją podniesienia poziomu softwareu (upgrade) w przypadku wyjścia nowej wersji oprogramowania. 4. Sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy winien składać się wyłącznie z oryginalnych części producenta. Zamawiający nie dopuszcza zamienników sprzętowych ani programowych. 5. Sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy winien być sprzętem zakupionym w oficjalnym kanale sprzedaży producenta na rynek polski. Przy podpisaniu Umowy Zamawiający będzie wymagał dostarczenia poświadczenia od producenta, że sprzęt został nabyty legalnie i jest objęty gwarancją realizowaną na terenie Polski. 6. W celu zapewnienia pełnej kompatybilności i jednolitych warunków gwarancji wszystkie elementy systemu telefonicznego takie jak moduł główny, moduły wyniesione, aplikacje, aparaty IP, oprogramowanie służące do zarządzania i taryfikacji powinny pochodzić od jednego producenta. Zamawiający dopuszcza, aby serwery sprzętowe służące do instalacji oprogramowania systemu telefonicznego pochodziły od innych producentów. 7. W celu zapewnienia pełnej kompatybilności i jednolitych warunków gwarancji wszystkie elementy sieciowe: przełącznik sieciowy, kontroler sieci bezprzewodowej, urządzenia do transmisji bezprzewodowej powinny pochodzić od jednego producenta. 8. Wykonawca lub Podwykonawca odpowiedzialny za instalację i serwisowanie centrali telefonicznej winien posiadać status partnera producenta systemu, uprawniający do obsługi gwarancyjnej i zgłaszania wad oprogramowania bezpośrednio do producenta zaoferowanych urządzeń. 9. Wykonawca w ramach zamówienia winien przeprowadzić szkolenie z obsługi dostarczonych urządzeń dla trzech osób. Szkolenie z produktów dotyczące ich cechy oraz dostępnej funkcjonalności winno być prowadzone przez osobę posiadającą certyfikację producenta sprzętu, który jest przedmiotem szkolenia. Szkolenie winno składać się z części teoretycznej oraz z zajęć praktycznych prowadzonych na urządzeniach, które są przedmiotem szkolenia. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, po wygaśnięciu umowy odkupienia całości systemu teleinformatycznego na mocy oddzielnej umowy za kwotę 1,00 zł (słownie jeden złoty, 00/100). Wymagania dotyczące ciągłości usługi: Zamawiający wymaga niezawodności funkcjonowania systemu przez cały okres obowiązywania umowy. Zaoferowany system winien być objęty stałą opieką serwisową przez cały okres trwania umowy. Ze względu na fakt, że dostarczony system będzie głównym systemem komunikacyjnym w Urzędzie, serwis Wykonawcy powinien być dostępny przez 24 godziny 7 dni w tygodniu. Ponadto musi gwarantować: 1) reakcję na awarie krytyczne w przeciągu 1 godziny od zgłoszenia oraz gwarancję naprawy awarii w przeciągu 4 godzin od zgłoszenia (awaria krytyczna: brak możliwości realizacji połączeń przychodzących i wychodzących z dowolnej lokalizacji Zamawiającego ze wszystkich aparatów). 2) reakcję na pozostałe awarie w przeciągu 1 godziny od zgłoszenia oraz gwarancję naprawy awarii w przeciągu 24 godzin od zgłoszenia. (pozostałe awarie: wszystkie inne problemy). 3) Dostęp do telefonicznego wsparcia dla administratorów systemu od 8.00 do 18.00 w dni robocze. 4) Gwarancję posiadania kompletu części zamiennych do systemu umożliwiającą podmianę uszkodzonych elementów sprzętowych w przeciągu czasu gwarantowanej naprawy 5) Tworzenie kopii zapasowej ustawień konfiguracyjnych systemu minimum 1 raz na kwartał. 6) Minimum 1 raz w każdym roku trwania umowy odbywać się będzie wizyta techniczna, podczas której będzie wykonywane kompleksowe sprawdzenie funkcjonowania dostarczonego systemu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 324100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 10.000,00 PLN. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Zgierzu 74 8783 0004 0017 2303 2000 0108. Wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w kasie, pokój nr 014, Urząd Miasta Zgierza, Plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umz.zgierz.pl/przetargi

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach