Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 59-101 Polkowice, K. B. Kominka
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-76 746 08 00 , fax. 0-76 746 08 48
- Data zamieszczenia: 2017-09-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A.
K. B. Kominka 7
59-101 Polkowice, woj. dolnośląskie
tel. 0-76 746 08 00, fax. 0-76 746 08 48
REGON: 39076085200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://pcuz.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot leczniczy - przedsiębiorstwo prowadzące działalność medyczną
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dzierżawa sprzętu medycznego i dostawa odczynników na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A. w Polkowicach: Część 1: Dzierżawa automatycznego aparatu do oznaczania elektrolitów i dostawa odczynników; Część 2: Dzierżawa aparatu do HbA1c i dostawa odczynników” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa sprzętu medycznego i dostawa odczynników na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A. w Polkowicach: 1.1. Część 1: Dzierżawa automatycznego aparatu do oznaczania elektrolitów i dostawa odczynników; 1.2. Część 2: Dzierżawa aparatu do HbA1c i dostawa odczynników. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak w pkt 1 dla poszczególnych części został opisany w SIWZ. 3. Ogólne wymagania dla części 1 i części 2: 3.1. W trakcie trwania umowy Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania aparatów wraz z wszelkim oprzyrządowaniem w stanie gotowym do pracy i ponosi wszelkie koszty związane z przeglądami technicznymi, bieżącą konserwacją oraz naprawami nie wynikającymi z winy Zamawiającego (w trakcie trwania umowy – w ramach czynszu dzierżawnego). 3.2. Czas przystąpienia do usunięcia usterki/awarii określa się max. 24 godziny od zgłoszenia. Inżynier serwisu dokonuje okresowego przeglądu aparatu połączonego z wydaniem zaświadczenia o sprawności aparatu, a w przypadku wystąpienia konieczności wymiany części zużywalnych w czasie przeprowadzonego przeglądu technicznego, koszt tych części ponosi Wykonawca. 3.3. W przypadku stwierdzenia usterki/awarii aparatu, której nie można usunąć w ciągu 24 godzin od jej zgłoszenia, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć aparat zastępczy w ciągu 24h na czas naprawy. 3.4. 3-krotna naprawa tego samego elementu aparatu w okresie trwania umowy obliguje Wykonawcę do wymiany aparatu na nowy. 3.5. Wykonawca zagwarantuje uruchomienie aparatu, przeszkolenie personelu laboratorium w zakresie obsługi. W ofercie należy podać nazwę i typ proponowanego aparatu, producenta oraz parametry techniczne oraz dołączyć prospekty urządzenia, certyfikaty i świadectwa wymagane ustawą o wyrobach medycznych. 4. Miejsce dostawy: Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A., ul. K.B. Kominka 7, 59-101 Polkowice. 5. Sprzęt podlegający dzierżawie winien spełniać normy w zakresie bezpieczeństwa użytkowania i być dopuszczony do obrotu i stosowania w zakładach opieki zdrowotnej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, jeżeli złoży oświadczenie sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ. Warunek będzie oceniany w oparciu o oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa aparatury i sprzętu medycznego niezbędnego do realizacji świadczeń z zakresu rehabilitacji rolników ubezpieczonych w KRUS dla CRR KRUS „GRANIT” w Szklarskiej Porębie
Dodano: 2024-07-12 - Dostawa 5 szt. aparatów "Sztuczna nerka" wyposażonych w 2 pompy krwi z opcją ABPM dla Stacji Dializ
Dodano: 2024-06-12 - Dostawa specjalistycznego sprzętu medycznego dla PCCE – ponowienie (3)
Dodano: 2024-05-31 - Dostawa 5 szt. aparatów "Sztuczna nerka" wyposażonych w 2 pompy krwi z opcją ABPM dla Stacji Dializ
Dodano: 2024-04-08 - Dostawa sprzętu medycznego dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii, ul. Grabiszyńska 105 i ul. Hirszfelda 12 we Wrocławiu z podziałem na 6 pakietów.
Dodano: 2024-04-05 - Dostawa sprzętu medycznego: TROMBOELASTOMETR z wyposażeniem oraz podłączeniem do systemu informatycznego - 1 kpl wraz z dostawą odczynników i kontroli w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy
Dodano: 2024-04-04 - Przetarg krajowy na dostawę sprzętu do stymulacji serca wraz z dzierżawą programatora urządzeń dla potrzeb pracowni elektrofizjologii podmiotu leczniczego „Zespół Opieki Zdrowotnej” w Kłodzku
Dodano: 2024-03-14 - Dostawa łóżka porodowego
Dodano: 2024-02-13 - Dostawa sprzętu specjalistycznego dla Kliniki Okulistyki – ponowienie
Dodano: 2024-01-12 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego wraz z wyposażeniem opisanym w specyfikacji dla Szpitala Powiatowego im. A. Wolańczyka Sp. z o.o.
Dodano: 2024-01-09