Przetargi.pl
DZIERŻAWA POJEMNIKÓW I WYWÓZ ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ JEDNOSTKĘ WOJSKOWĄ 4352 GIŻYCKO POŁOŻONYCH W MIEŚCIE GOŁDAP.

Jednostka Wojskowa Nr 4352 ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 20
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 429 46 02 , fax. 87 429 46 41
  • Data zamieszczenia: 2014-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4352
    ul. Nowowiejska 20 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 429 46 02, fax. 87 429 46 41
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.24wog.wp.mil.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Obrona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DZIERŻAWA POJEMNIKÓW I WYWÓZ ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ JEDNOSTKĘ WOJSKOWĄ 4352 GIŻYCKO POŁOŻONYCH W MIEŚCIE GOŁDAP.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie dotyczy wykonania usługi odbioru, załadunku, dowozu do miejsca składowania lub zagospodarowania odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych z nieruchomości wojskowych administrowanych przez Jednostkę Wojskową 4352 Giżycko położonych w m. Gołdap - obszar odpowiedzialności Sekcja Obsługi Infrastruktury Gołdap oraz dzierżawy pojemników na odpady komunalne niesegregowane i segregowane, frakcja sucha i frakcja mokra. Kod CPV określający przedmiot zamówienia - 90511000-2 usługi wywozu odpadów. Kody odpadów odbieranych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: Odpady niesegregowane, zmieszane odpady komunalne 20 03 01 Papier i tektura 20 01 01 Szkło 20 01 02 Tworzywo sztuczne 20 01 39 Wymagane ilości pojemników do wydzierżawienia oraz szacunkowe ilości odpadów. Kompleks wojskowy przy ulicy Wolności : Odpady zmieszane: KP7 1 szt.; 1100 7 szt. Frakcja sucha: 1100 1 szt. Frakcja mokra: 1100 1 szt. Kompleks wojskowy przy ul. Partyzantów: Odpady zmieszane: KP7 4 szt.; 1100 7 szt. Frakcja sucha: 1100 1 szt. Frakcja mokra: 1100 1 szt. Kompleks wojskowy Boktuny: Odpady zmieszane: 1100 2 szt. Wyszczególnione w powyżej tabeli ilości odpadów komunalnych podlegających wywozowi stanowią jedynie szacunkową ilość wytwarzanych odpadów, służącą do porównania ofert Wykonawców. Mogą one ulec stosownemu zmniejszeniu, ze względu na aktualne potrzeby Zamawiającego. Wykonawca musi spełniać wymogi określone w ustawie z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz. U. z 1996 r. Nr 132 poz.622 z późniejszymi zmianami oraz realizować usługę zgodnie z zapisami tej ustawy oraz zgodnie z regulaminami utrzymania porządku i czystości w poszczególnych gminach . Wykonana usługa, w tym każdorazowa realizacja poszczególnych jej elementów składowych musi być potwierdzona przez Wykonawcę oraz upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego - Kierownik Sekcji Obsługi Infrastruktury Gołdap lub osobę przez niego pisemnie upoważnioną na Karcie odbioru odpadów komunalnych przyjętych do zagospodarowania lub składowania Karty te stanowić będą załączniki do faktury VAT wystawionej tytułem wykonanej usługi, a ich brak będzie równoznaczny z niewykonaniem usługi. Wykonawca musi określić cenę jednostkową 1 Mg/zł netto oraz 1 Mg/zł brutto wraz z podatkiem VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami wywozu, składowania lub zagospodarowania nieczystości stałych - odpadów komunalnych niesegregowanych. Wykonawca musi określić cenę jednostkową 1 Mg/zł netto oraz 1 Mg/zł brutto wraz z podatkiem VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami wywozu, składowania i utylizacji odpadów segregowanych tj. frakcji suchej i frakcji mokrej. Cena 1 Mg odpadów segregowanych nie może przekroczyć ceny 1 Mg odpadów komunalnych niesegregowanych. Wykonawca musi określić cenę jednostkową netto i brutto dzierżawy jednego pojemnika w skali miesiąca na odpady komunalne niesegregowane, pojemnika na frakcję suchą, pojemnika na frakcję mokrą, podając wartość netto i wartość brutto wraz z podatkiem VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami Wysokość opłat miesięcznych jest iloczynem ceny jednostkowej 1 Mg załadunku, dowozu do miejsca składowania lub zagospodarowania - odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych oraz ilości ich wywiezienia, a także iloczynem ceny jednostkowej 1 szt. dzierżawionego pojemnika na odpady niesegregowane i segregowane i ilości wydzierżawionych pojemników, potwierdzonych Kartą odbioru nieczystości stałych - odpadów komunalnych przyjętych do składowania lub zagospodarowania podpisanych przez Kierownika właściwej Sekcji Obsługi Infrastruktury oraz Wykonawcę usługi. Wykonawca określi całkowity koszt wykonania usługi za okres obowiązywania umowy wyliczony zgodnie z wymogami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz cenami jednostkowymi określonymi przez Wykonawcę w złożonej ofercie. Koszt ten określony być musi kwotowo oraz słownie i stanowić wartość netto oraz wartość brutto zawierającą podatek VAT naliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami. Pojemniki na odpady komunalne zmieszane i segregowane Wykonawca usługi ustawi w miejscach wskazanych przez Kierowników SOI. Wykonawca, przed rozpoczęciem wykonywania usługi, dostarczy do Pełnomocnika Dowódcy danej jednostki wojskowej, listy pracowników wraz z numerami dowodów tożsamości oraz numerami rejestracyjnymi i markami pojazdów zabezpieczających dostawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Aspekt środowiskowy - recykling
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mon.gov.pl,www.24wog.wp.mil.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach