Przetargi.pl
Dzierżawa parkometrów oraz urządzenia kontrolerskiego do obsługi Strefy Płatnego Parkowania w Kamiennej Górze

Gmina Miejska Kamienna Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 58-400 Kamienna Góra, Plac Grunwaldzki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756 455 124
  • Data zamieszczenia: 2020-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kamienna Góra
    Plac Grunwaldzki 1
    58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 756 455 124
    REGON: 52497300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamiennagora.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dzierżawa parkometrów oraz urządzenia kontrolerskiego do obsługi Strefy Płatnego Parkowania w Kamiennej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa i montaż parkometrów, dzierżawa urządzenia kontrolerskiego oraz oprogramowania przeznaczonych do obsługi Strefy Płatnego Parkowania w Kamiennej Górze wraz z ich serwisem. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Dzierżawę i montaż parkometrów – 14 szt. 2. Dzierżawę i dostawę terminala mobilnego (urządzenia kontrolerskiego) – 1 szt. 3. Dostarczenie kompatybilnego oprogramowania do zarządzania strefą zdalnie i stacjonarnie oraz dostosowanie systemu do obowiązujących i zmieniających się przepisów prawa, w tym również aktów prawa miejscowego; 4. Szkolenie pracowników (4 osoby) w zakresie obsługi urządzeń i systemu informatycznego. 5. Bieżący serwis urządzeń – wymiana zepsutych podzespołów, przeglądy serwisowe, dostawa papieru – w okresie dzierżawy. 6. Przekazanie Zamawiającemu dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej urządzeń stanowiących przedmiot Umowy w języku polskim. Wszystkie dostarczone parkometry, urządzenie kontrolerskie oraz oprogramowanie muszą być kompatybilne. Dzierżawione parkometry zostaną zamontowane w dotychczasowych lokalizacjach, tj. Plac Wolności, ul. Stara, ul. Parkowa (2 szt.), ul. Krótka, ul. Młyńska, ul. Browarowa (2 szt.), ul. Łużycka, Plac Grunwaldzki, ul. Słoneczna, ul. Broniewskiego, ul. Sienkiewicza, ul. Księcia Bolka I. Wymagania techniczne dla urządzeń oraz oprogramowania do obsługi Strefy Płatnego Parkowania w Kamiennej Górze: 1. PARKOMETRY (14 sztuk) - nie starsze niż 4 –letnie (rok produkcji: 2016), w dobrym stanie wizualnie i technicznie, gotowe do pracy, - produkowane seryjnie, - zgodne ze wszystkimi wymogami i normami dotyczącymi parkometrów, w szczególności normy PN-EN 12414:2002 lub równoważnej, - przeznaczone dla stref płatnego parkowania usytuowanych na drogach publicznych o dużej rotacji pojazdów, - przeznaczone do bezawaryjnej pracy na otwartej przestrzeni w klimacie umiarkowanym , w zakresie temperatury powietrza na zewnątrz co najmniej od minus 25˚C do plus 55˚C i wilgotności względnej powietrza do 90%, - zasilane autonomicznym układem złożonym z akumulatora i baterii słonecznej zintegrowanej z górną częścią obudowy, która doładowuje akumulator, - winny posiadać obudowę wykonaną z blachy nierdzewnej grubości min. 2 mm, odporną na uszkodzenia mechaniczne, pomalowaną farbą odporną na działanie czynników atmosferycznych, z podziałem na część techniczną (górną) i kasową (dolną) z oddzielnym dostępem do tych wydzielonych części zabezpieczonych za pomocą oddzielnych drzwi zamykanych zamkami indywidualnymi odpornymi na włamanie za pomocą wytrychów i wiercenia. W obu przypadkach klucze muszą być inne dla każdej z wydzielonych części. Wyklucza się możliwość dostępu do części kasowej po otwarciu drzwi technicznych i odwrotnie, - o wysokości: min. 1850 mm, maks. 2000 mm (bez słupka informacyjnego), - posiadające system monitorowania pracy serwisu technicznego oraz służb kontrolnych polegający na zastosowaniu specjalnej karty elektronicznej (2 szt.) przypisanej do danego pracownika poprzez unikatowy numer, po użyciu której parkometr drukuje bilet stanowiący dowód obecności pracownika w określonym dniu i godzinie przy danym parkometrze oraz zapisuje ten fakt w swojej pamięci, a informacja o zdarzeniu przesyłana jest bezpośrednio po jego wystąpieniu do systemu nadzoru nad urządzeniami. Otwarcie drzwi parkometru bez użycia ww. karty, zarówno do przedziału technicznego jaki i kasowego, musi zostać zapisane w pamięci parkometru jako zdarzenie nieautoryzowanego otwarcia, - oznakowane przy pomocy słupka wysokości do 3 m oraz szyldu informacyjnego z napisem „BILETY PARKINGOWE”, - wyposażone w: o przyciski piezoelektryczne i za ich pomocą użytkowane przez osoby korzystające z SPP, o odporne na włamanie zamki, chroniące skarbiec na monety przed kradzieżą, o czytelny ekran, dostosowany do pracy w różnych warunkach oświetlenia, w tym po zmroku, zabezpieczony przed uszkodzeniami mechanicznymi, o elektroniczny czytnik monet rozpoznający monety NBP, z możliwością przeprogramowania na monety EURO bez konieczności wymiany wyrzutnika i czytnika monet, o system opróżniania skarbca z ryglowaną kasetą wymienną ze stali nierdzewnej, pojemności min. 12 litrów, - winny: o pozwalać kierowcy na anulowanie operacji w dowolnym momencie (przed jej ostatecznym zaakceptowaniem) i jej powtórzenie, o pozwalać na obsługę urządzenia w 3 językach (polskim, niemieckim i angielskim), o posiadać wbudowane, wymienne panele informacyjne zawierające: instrukcję użytkowania, dane o wysokości opłat za parkowanie i opłat dodatkowych, informację „NIE WYDAJE RESZTY”, o posiadać możliwość programowania nastawienia czasowego dla wnoszenia opłat i sprzedaży biletu parkingowego na określony czas postoju lub na czas zależny od wniesionej opłaty z uwzględnieniem progresji opłat, o pozwalać na wnoszenie opłat z tzw. przeniesieniem (tj. przeniesieniem nadpłaty na następny dzień parkowania, jeżeli opłacony czas postoju jest dłuższy od obowiązującego w danym dniu), o umożliwiać wnoszenie opłaty dodatkowej i uwidaczniać opłaty w systemach nadzoru, o posiadać możliwość zaprogramowania dni powszednich, sobót, świat oraz okresów czasu letniego i zimowego, o być wyposażone w modem GSM umożliwiający przesyłanie danych statystycznych i finansowych minimum raz na dobę, a wszelkie informacje o awariach i usterkach bezpośrednio po ich wystąpieniu do systemu nadzoru nad urządzeniami, o być wyposażone w drukarkę termiczną oraz automatyczną obcinarkę biletów, zastosowana technologia druku oraz właściwości papieru muszą zapewnić trwałość i pełną czytelność informacji wydrukowanych na bilecie przez min. 5 lat, tak aby bilet mógł w całym tym okresie służyć jako dowód księgowy, o posiadać zasobnik na bilety min. 3 000 biletów, o drukować na bilecie następujące informacje: nazwa emitenta biletu, numer identyfikacyjny parkometru, unikalny numer biletu, data, godzina i minuta, w której upływa ważność biletu (godzina i minuta upływu ważności biletu powinny być drukowane czcionką powiększoną, pogrubioną, widoczną dla kontrolera w czasie sprawdzania poprawności wnoszenia opłat, gdy bilet umieszczony jest za przednia szybą samochodu), data, godzina i minuta zakupu biletu, wysokość wniesionej opłaty, opcjonalnie tekst dodatkowy np.: bilet włóż w przednią szybę pojazdu, o posiadać system czujników kontrolnych i monitorowania poszczególnych elementów urządzenia (poziom papieru w zasobniku lub na rolce, zapełnienie skarbca, naładowanie akumulatora) zapewniających zewnętrzną sygnalizację w przypadku wystąpienia nieprawidłowości w działaniu oraz blokadę funkcjonowania w przypadku niedomknięcia drzwiczek, o rejestrować i gromadzić w swojej pamięci dane dotyczące dokonywanych transakcji oraz innych dokonywanych operacji wraz z możliwością uzyskiwania powyższych danych w formie wydruków na żądanie, ewentualny zanik napięcia nie może powodować zniszczenia bazy danych rozliczeń finansowych. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia wraz z parkometrami 14 szt. sejfów wraz z kluczami do blokady sejfu i otwarcia sejfu (1 sejf – 2 klucze). Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania papieru do urządzeń. Zakłada się zużycie na poziomie 15 rolek papieru w ciągu dwóch miesięcy na wszystkie urządzenia. Koszt należy wliczyć w cenę ryczałtową. 2. URZĄDZENIA DO KONTROLI OPŁAT – TERMINAL MOBILNY WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM (1 SZTUKA) - nie starsze niż 4-letnie (rok produkcji 2016), kompletne i gotowe do użytku, - dostosowane do niezawodnej pracy w otwartej przestrzeni, o ergonomicznym kształcie obudowy, - zintegrowane z drukarką drukującą raporty, wezwania do uiszczenia opłaty dodatkowej, - terminal mobilny działający na systemie Windows Mobile min. 5.0, - urządzenie zwierające kartę SIM do transmisji danych, - urządzenie posiadające interfejs w języku polskim i klawiaturę umożliwiającą wprowadzanie numerów rejestracyjnych pojazdów i pozostałych danych do sprawdzenia wniesienia opłaty (abonamentowej, wniesionej za pomocą telefonu komórkowego) i niezbędnych do wystawiania zawiadomień oraz ekran dotykowy, - urządzenie wyposażone w zintegrowane moduły umożliwiające bezprzewodową komunikację niezbędną do prawidłowego i szybkiego przesyłu danych, - minimalne parametry urządzenia: o pamięć: min. 128 MB RAM, o pojemność baterii: min. 2000mAh, o aparat: min. 2 Mpx, o niezbędne porty do komunikacji z urządzeniami w biurze SPP, - oprogramowanie urządzenia musi umożliwiać: o wystawianie zawiadomień o opłacie dodatkowej w formie papierowej, o wydruk zawiadomień zawierających unikalny numer zawiadomienia, datę oraz dokładny czas przeprowadzenia czynności kontrolnych (data postoju, dokładny czas stwierdzenia faktu braku opłaty), numer służbowy kontrolera, numer rejestracyjny pojazdu, markę pojazdu oraz powód nałożenia opłaty dodatkowej, kwotę opłaty dodatkowej z informacja o możliwych sposobach jej wniesienia (numer rachunku bankowego lub lokalizacja kasy biura SPP), o w trakcie wystawiania zawiadomienia – wybór ulicy i marki pojazdu podczas wprowadzania kolejnych liter i znaków – dopuszcza się rozwijane menu, o wykonywanie zdjęć przed oraz po wydruku opłaty dodatkowej; zdjęcia muszą być powiązane z opłatą dodatkową np. numerem, nazwą itp., o blokowanie nieautoryzowanego dostępu do systemu operacyjnego, parametrów programu oraz urządzenia. Urządzenie wraz z oprogramowaniem musi być kompatybilne z zapewnionym przez Wykonawcę oprogramowaniem windykacyjnym SPP. 3. OPROGRAMOWANIE DO ZARZĄDZANIA SPP – STACJONARNE I ZDALNE STACJONARNE: - zainstalowane na 2 stanowiskach komputerowych w siedzibie Zamawiającego (stacjonarnie), - do wystawiania abonamentów i zarządzania opłatami dodatkowymi oraz nadzoru nad parkometrami w czasie rzeczywistym, - kompatybilne z oprogramowaniem do kontroli wnoszonych opłat oraz systemem do egzekucji opłat dodatkowych przez Zamawiającego. ZDALNE: - dostęp do aplikacji online (przez przeglądarkę internetową) - przegląd utargów, stanu parkometrów z mapą wizualizacyjną ich rozmieszczenia (awaria – kolor czerwony, parkometr sprawny – kolor zielony), - przeglądanie aktualnego napięcia akumulatorów oraz ilości papieru w parkometrach, - kompatybilne z oprogramowaniem do kontroli wnoszonych opłat oraz systemem do egzekucji opłat dodatkowych przez Zamawiającego. 4. SYSTEM ROZLICZANIA RZECZYWISTEGO CZASU PARKOWANIA ZA POMOCĄ TELEFONU KOMÓRKOWEGO (SMS, ANDROID, IOS) - umożliwia dokonanie opłaty za postój za pomocą jednego z trzech kanałów (do wyboru przez Użytkownika na każdym etapie): o zwykłego smsa (ID przypisane do użytkownika), o za pomocą aplikacji mobilnej dla systemu Android/IOS – do pobrania ze sklepu Google, AppStore bezpłatnie, o za pomocą przeglądarki www, - użytkownik doładowuje swoje wirtualne konto i korzystając ze środków na koncie może dokonywać postoju. Konto użytkownika założone przez stronę www obowiązuje tak samo w aplikacji, - Zamawiający powinien otrzymać konto do panelu administracyjnego celem weryfikacji postojów w SPP Kamienna Góra na bieżąco, każdego dnia, - środki z systemu płatności mobilnej powinny być przekazane Zamawiającemu na rachunek bankowy przez Wykonawcę raz – po zakończonym miesiącu, w ciągu do 3 dni roboczych. Zapewnienie: przystąpienia do usuwania wszelkich awarii parkometrów i działającego dla ich potrzeb systemu informatycznego niezwłocznie, lecz nie później niż: - w ciągu 6 godzin od powzięcia wiadomości o zaistnieniu awarii parkometru, chyba że w ofercie zaproponowano krótszy czas reakcji, - w ciągu 6 godzin od powzięcia wiadomości o zaistnieniu awarii systemu informatycznego, chyba że w ofercie zaproponowano krótszy czas reakcji, - w ciągu 48 godzin od powzięcia wiadomości o zaistnieniu awarii parkometru z koniecznością jego wymiany. Zamawiający wymaga, aby dostawcą urządzeń był ich producent lub właściciel. Wymaga się urządzeń tego samego typu. Zamawiający będzie zajmował się podstawowymi czynnościami serwisowymi tj. wymiana papieru, usunięcia zacięcia papieru, odblokowania blokady monet i innymi drobnymi czynnościami serwisowymi niewymagającymi wymiany podzespołów ani ingerencji w podzespoły elektroniczne parkometrów. Zakres podstawowych czynności zostanie uzgodniony z Wykonawcą, który dokona przeszkolenia osób wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający wskazuje, że urządzenia mają być zamontowane i zdatne do użytkowania 1 czerwca 2020 r. Przeszkolenie pracowników wraz z zainstalowaniem oprogramowania w terminie uzgodnionym z zamawiającym, nie później niż 31 maja 2020 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38730000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach