Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3513300, 3513301, 3513364 , fax. 032 3513309, -10, 3513369
- Data zamieszczenia: 2009-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
ul. Strzelców Bytomskich 207 207
41-914 Bytom, woj. śląskie
tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, fax. 032 3513309, -10, 3513369
REGON: 27690250400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dzierżawa oprogramowania systemowego, obsługa, nadzór informatyczny i serwisowy Zintegrowanego Systemu Wspomagającego Zarządzanie Przedsiębiorstwa SKOP dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Spółkę Restrukturyzacji Kopalń S. A. w tym Oddział Spółki Zakład KWK w całkowitej likwidacji (dwie bazy danych). W celu zapewnienia prawidłowej eksploatacji systemów informatycznych wspomagających proces zarządzania i operatywnego kierowania oraz wielocyklicznych usług informatycznych i obliczeniowych wymagana jest dzierżawa oraz obsługa następujących modułów systemu: System Finanse i Księgowość, System Środki trwałe, System Gospodarka Materiałowa i Towarowa, System Kadry-Płace, System wspomagania procesu postępowania układowego Hurtownia danych wraz z narzędziami do jej analizy Program Płatnik System SKOP - Czynsze 2. Oddział Spółki Zakład Centralny Zakład Odwadniania Kopalń w Czeladzi. W celu zapewnienia prawidłowej eksploatacji systemów informatycznych wspomagających proces zarządzania i operatywnego kierowania oraz wielocyklicznych usług informatycznych i obliczeniowych wymagana jest dzierżawa oraz obsługa następujących modułów systemu: System Finanse i Księgowość, System Środki trwałe, System Gospodarka Materiałowa i Towarowa, System Kadry-Płace, Hurtownia danych wraz z narzędziami do jej analizy Program Płatnik 3.Wykonawca winien wykonywać usługi przetwarzania danych w tym: a.zebranie informacji (rekordów) z poszczególnych zakładów w terminach przewidzianych odrębnymi przepisami, b.wykonywanie zestawień w ramach poszczególnych systemów, c.sporządzanie sprawozdań okresowych, d.sporządzanie wydruków, e.archiwizacja danych. f.wspomaganie realizacji informatycznej wypłat Biura Zarządu i Oddziałów g.wspomaganie przetwarzania danych i przekazywanie danych do ZUS z programem PŁATNIK h.wspomaganie przetwarzania danych systemu SKOP - Czynsze 4. Wymagania ogólne dot. USŁUG SERWISOWYCH Serwis, suport oraz asysta techniczna sprzętu komputerowego, oprogramowania na nim zainstalowanego oraz innych urządzeń odbywać się będzie w miejscu instalacji sprzętu komputerowego i związanego z nim oprogramowania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 720000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 11 000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 2. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 200 000,00 zł - polisę ubezpieczeniową lub kopię potwierdzona za zgodność z oryginałem. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. winien specjalizować się na rynku w wykonywaniu usług o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz udokumentować realizację w okresie ostatnich 3 lat przynajmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem, złożonością i podobną wartością usługom, stanowiących przedmiot zamówienia. 4. Posiadają punkty serwisowe gwarantujące dojazd do Zamawiającego w terminie, który pozwoli spełnić wymagania określone w punkcie 2.6.5 SIWZ. Powyższe winno być potwierdzone przez Wykonawcę stosownym oświadczeniem wraz z wykazem punktów serwisowych (adres, telefon).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełnić druk OFERTA - załącznik nr 1. Ofertę i załączniki należy sporządzić ściśle wg wzorów druków załączonych przez Zamawiającego. 2. Wszystkie przyszłe zobowiązania Wykonawcy związane z umową w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy zawiera projekt umowy - załącznik nr 2 do druku OFERTA . 3. Oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 44 Pzp. - załącznik nr 3 do druku OFERTA. W przypadku udostępnienia Wykonawcy potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia przez inne podmioty Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do ich udostępnienia, które należy dołączyć do załącznika nr 3 do druku OFERTA. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6/sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie przedłożenie dowodu ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 7. Wykaz ważniejszych prac wykonanych w okresie ostatnich 3/trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie zgodnie z punktem 3.3. SIWZ - załącznik Nr 4 do druku OFERTA. 8. W przypadku udziału podwykonawcy Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy - załącznika nr 5 do druku OFERTA. 9. Wypełniony formularz cenowy zawierający ceną za wykonanie zamówienia - załącznik nr 6 do druku OFERTA. 10. Polisa ubezpieczeniowa w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 200 000,00 zł - oryginał lub kopię potwierdzona za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 11. Oświadczenie wraz z wykazem punktów serwisowych (adres, telefon) zgodnie z punktem 3.4. SIWZ należy dołączyć do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i wdrożenie w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju systemu informatycznego zarządzania sprzętem i infrastrukturą techniczną szpitala w obiektach przy al. Jana Pawła II 7 oraz ul. Krasickiego 21 wraz z zakupem sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z usługą szkoleniową BZP/38/382-14/16
Dodano: 2016-06-20 - Usługa serwisowa dla urządzeń bezpieczeństwa sieci CISCO SYSTEMS oraz dla urządzeń sieciowych FORTINET (MERU NETWORKS) dla Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Dodano: 2016-06-16 - Usługa serwisowa oprogramowania komputerowego INFOMEDICA/AMMS. Nr sprawy DZP.382.05.2016.
Dodano: 2016-05-31 - Asysta techniczna w zakresie obsługi technicznej systemu informatycznego zainstalowanego w Urzędzie Miasta Mikołów w zakresie pakietu Ratusz obejmujący aplikacje Finansowo Księgowe, Podatkowe, Kadry Płace, Środki Trwałe, Odpady Komunalne
Dodano: 2015-11-17 - Budowa strony internetowej Miasta Zabrze dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych
Dodano: 2015-10-12 - Kompleksowa usługa administrowania szpitalnymi systemami informatycznymi wraz ze sporządzaniem raportów i analiz
Dodano: 2015-09-29 - Kompleksowa usługę administrowania szpitalnymi systemami informatycznymi wraz ze sporządzaniem raportów i analiz.
Dodano: 2015-09-15 - Świadczenie usług ICT - nr postępowania KE / 01 / 04/ 15
Dodano: 2015-04-10 - Sprawowanie opieki informatycznej nad oprogramowaniem BANK TKANEK , BANK KRWI i oprogramowaniem wspomagającym w okresie 24 miesięcy.
Dodano: 2014-12-10 - Zakup opieki serwisowej dla systemu komputerowego pn. Elektroniczny Dziennik Urzędowy Wojewody Śląskiego wdrożonego w Wydziale Nadzoru Prawnego Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego.
Dodano: 2014-11-26