Przetargi.pl
Dzierżawa nowego analizatora do oznaczania hemoglobiny glikowanej u pacjentów z cukrzycą wraz z dostawą odczynników, materiałów zużywalnych i serwisowych

Samodzielny Publiczny Zespół Przychodni Specjalistycznych ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Szpitalna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 544 165 397 , fax. 544 165 323
  • Data zamieszczenia: 2020-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Przychodni Specjalistycznych
    ul. Szpitalna
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 544 165 397, fax. 544 165 323
    REGON: 91033295300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzps.wloclawek.pl, https://spzps.rbip.mojregion.info

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dzierżawa nowego analizatora do oznaczania hemoglobiny glikowanej u pacjentów z cukrzycą wraz z dostawą odczynników, materiałów zużywalnych i serwisowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa urządzenia do oznaczania hemoglobiny glikowanej u pacjentów z cukrzycą wraz z dostawą odczynników do badań, materiałów zużywanych i serwisowych do urządzenia dla SPZPS we Włocławku na okres 3 lat od dnia zawarcia umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Specyfikacja techniczna analizatora – załącznik nr 1a do SIWZ, Formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 1b do SIWZ, wzór umowy - załącznik nr 5 do SIWZ. Ilość testów nie stanowi dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu w podanej ilości. Faktyczne zużycie uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb. Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowaną w ofercie cenę. Analizator będzie fabrycznie nowy, rok produkcji 2020, bez śladów użytkowania i uszkodzenia, pełnowartościowy (nie powystawowy, nie rekondycjonowany). Wszystkie dostarczane produkty składające się na przedmiot zamówienia muszą posiadać odpowiednie, aktualne i wymagane certyfikaty, świadectwa jakości, atesty, deklaracje zgodności lub oznaczenia, informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wraz z przedmiotem zamówienia wykonawca wyda zamawiającemu w/w dokumenty dotyczące danego elementu oraz dokumentacje techniczne, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi i konserwacji. Wykonawca dostarczy dokumentację przedmiotu zamówienia w wersji papierowej w języku polskim, pozwalającą zamawiającemu na samodzielne uczenie się obsługi. Wykonawca dostarczy na własny koszt, zainstaluje i uruchomi urządzenia u zamawiającego. Wykonawca zapewni przeszkolenie pracowników zamawiającego (personel laboratorium) celem prawidłowej eksploatacji i konserwacji przedmiotu zamówienia co zostanie potwierdzone protokołem z przeprowadzonego szkolenia. Zastosowane w specyfikacji określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia, należy rozumieć je jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem „lub równoważny” pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) Formularz oferty - zgodnie z treścią załącznika nr 1 do SIWZ; b) Formularz asortymentowo-cenowy, w którym wykonawca wyliczy cenę oferty odpowiednio do okresu realizacji umowy i szacowanej ilości badań w okresie umowy - zgodnie z treścią załącznika nr 1b do SIWZ; c) Specyfikację techniczną oferowanego analizatora pozwalającą na jego identyfikację, w tym marka, model, producent - zgodnie z treścią załącznika nr 1a do SIWZ; d)Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy - zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ; e) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy - zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ; f) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (fakultatywnie jeżeli dotyczy); g) Pełnomocnictwo (fakultatywnie jeżeli dotyczy). Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach