Przetargi.pl
Dzierżawa na okres 24 miesięcy chromatografu cieczowego sprzężonego ze spektrometrem mas (LC/MS/MS), zestawu komputerowego do obsługi chromatografu, bezolejowej spiralnej sprężarki powietrza , stołu pod spektrometr wraz z instalacją, uruchomieniem, przeszkoleniem personelu, przeglądami i konserwacjami, oraz dostawą zestawu eksploatacyjnego w okresie dzierżawy

Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-875 Warszawa, ul. Żelazna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 620 90 01 wew. 668, 669, , fax. 22 620 90 01- 06 w. 128
  • Data zamieszczenia: 2020-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Warszawie
    ul. Żelazna 79
    00-875 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 620 90 01 wew. 668, 669, , fax. 22 620 90 01- 06 w. 128
    REGON: 29179900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsse.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dzierżawa na okres 24 miesięcy chromatografu cieczowego sprzężonego ze spektrometrem mas (LC/MS/MS), zestawu komputerowego do obsługi chromatografu, bezolejowej spiralnej sprężarki powietrza , stołu pod spektrometr wraz z instalacją, uruchomieniem, przeszkoleniem personelu, przeglądami i konserwacjami, oraz dostawą zestawu eksploatacyjnego w okresie dzierżawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie dzierżawy na okres 24 miesięcy zestawu zawierającego: chromatograf cieczowy sprzężony ze spektrometrem mas (LC/MS/MS), zestaw komputerowy do obsługi chromatografu, bezolejową spiralną sprężarkę powietrza , stół pod spektrometr wraz z instalacją, uruchomieniem, przeszkoleniem personelu, przeglądami i konserwacjami, oraz dostawą zestawu eksploatacyjnego w okresie dzierżawy, zwanego dalej „Urządzeniem”, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Warszawie z siedzibą przy ul. Żelaznej 79 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Zamawiający zastrzega sobie, iż Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - Załączniku nr 2 do SIWZ/umowy oraz ofertą Wykonawcy stanowiącą - Załącznik nr 1 do umowy. 3.Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony: nowy, nieużywany, nieuszkodzony mechanicznie i elektronicznie oraz wolny od wad fizycznych i prawnych, w chwili dostawy Urządzenie winno stanowić własność Wykonawcy oraz dopuszczone do wprowadzenia do obrotu na terytorium Unii Europejskiej, nie jest przedmiotem zastawu, a także, że wobec Wykonawcy nie toczy się jakiekolwiek postępowanie egzekucyjne, a wykonanie wszystkich świadczeń wynikających z umowy nastąpi ze starannością określoną przy uwzględnieniu zawodowego charakteru prowadzonej przez Wykonawcę działalności, wyprodukowany nie wcześniej niż: 1) Chromatograf cieczowy sprzężonego ze spektrometrem mas (LC/MS/MS)w IV kwartale 2019 roku; 2) Zestaw komputerowy do obsługi chromatografu w I kwartale 2020 r. 4.Wykonawca wraz z Urządzeniem przekaże Zamawiającemu Instrukcję obsługi układu Urządzenia w języku polskim w formie drukowanej i elektronicznej (w wersji PDF na płycie CD lub dostępna na stronie producenta). 5.Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia przedmiotu zamówienia z należytą starannością, wymaganą przy dostawach tego rodzaju. 6.Wykonawca zobowiązuje się do dokonywania nieodpłatnych przeglądów serwisowych wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych zgodnie z zaleceniem producenta Urządzenia. Prze cały okres trwania umowy terminy przeglądów serwisowych będą ustalane pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym za pośrednictwem poczty elektronicznej. 7.Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia zgłoszenia wady/awarii Urządzenia w dni robocze od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 – do 14:05, przesłanego droga elektroniczną. Czas reakcji na zgłoszenie nie może być dłuższy niż 24 godziny, liczony od godziny przesłania zgłoszenia. Zgłoszenia przesłane w dni robocze poza ww. godzinami będą traktowane jako przesłane o godz. 7:30 następnego dnia roboczego. Czas reakcji jest rozumiany jako podjęcie przez Wykonawcę zwrotnego kontaktu z osobą zgłaszającą dokonanie naprawy i ustalenie dalszego postępowania w sprawie zgłoszenia. Za dni robocze uważa się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 8.W ramach dzierżawy Wykonawca jest zobowiązany, na swój koszt do dokonania napraw i usuwania wad/awarii Urządzenia w miejscu lokalizacji Urządzenia, w terminie nie dłuższym niż do 2 tygodni licząc od dnia przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę. Przy przekroczeniu czasu naprawy Urządzeń o każdy kolejny 1 dzień Zamawiający nie zapłaci wynagrodzenia za czas przestoju. Miesięczne wynagrodzenie zostanie wyliczone zgodnie z § 5 ust. 9 umowy oraz zostaną naliczone kary umowne zgodnie z zapisami w § 10 ust. 3 umowy. Zamawiający dopuszcza wydłużony czas naprawy i usuwania wad/awarii powyżej 2 tygodni, jednak nie dłużej niż do 4 tygodni z zastrzeżeniem, że Wykonawca w terminie do 1 tygodnia od dnia zgłoszenia naprawy poinformuje Zamawiającego, o braku możliwości naprawy Urządzenia w wymaganym terminie. Zamawiający za ten okres nie naliczy wynagrodzenia. 9.W przypadku gdy elementy Urządzenia będą wymagały naprawy po raz 3 (trzeci) z winy leżącej po stronie Wykonawcy lub gdy będą posiadały ukryte wady, Wykonawca w terminie nie dłuższym niż do 2 tygodni licząc od dnia zgłoszenia wady/awarii wymieni, na własny koszt, wadliwe elementy urządzenia na nowe o parametrach technicznych nie gorszych niż wymieniane. W przypadku przekroczenia ww. terminu Zamawiający za przekroczony czas przestoju nie zapłaci wynagrodzenia. W takim przypadku miesięczne wynagrodzenie zostanie wyliczone zgodnie z § 5 ust. 9 umowy. Zamawiający dopuszcza przekroczenie czasu wymiany wadliwych elementów w terminie powyżej 2 tygodni , jednak nie dłuższym niż do 4 tygodni z zastrzeżeniem, że Wykonawca w terminie do 1 tygodnia licząc od dnia zgłoszenia wymiany wadliwego elementu poinformuje Zamawiającego o braku możliwości wymiany wadliwego elementu w wymaganym terminie, za ten okres Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie. 10.Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w Istotnych postanowieniach Umowy (IPU) (załącznik nr 4 do SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38432200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy zamówienia Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach