Przetargi.pl
Dzierżawa kserokopiarek

Miasto Gorzów Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Sikorskiego 3-4
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7355576 , fax. 095 7355612
  • Data zamieszczenia: 2013-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorzów Wlkp.
    ul. Sikorskiego 3-4 3-4
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7355576, fax. 095 7355612
    REGON: 21096668000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gorzow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dzierżawa kserokopiarek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa polegająca na wydzierżawieniu Urzędowi Miasta Gorzowa Wlkp. maszyn kopiujących na okres 4 lat. Zakres zamówienia obejmuje: A. Dzierżawę cyfrowych kopiarek czarno - białych A3 - 30 szt., B. Dzierżawę cyfrowej kopiarki kolorowej A3 - 1 szt., C. Dzierżawę powielacza cyfrowego A-3 - 1 szt. Szczegółowy opis parametrów technicznych urządzeń znajduje się w SIWZ. Wymagania wobec Wykonawców: a) Z wykonawcą zostanie podpisana jedna umowa na dzierżawę wszystkich urządzeń wyszczególnionych w SIWZ. b) Dostawa i instalacja maszyn nastąpi w terminie 15 dni od dnia podpisania umowy. c) Czterdziestoośmiomiesięczny okres realizacji usługi będzie liczony od dnia podpisania umowy. d) Wykonawca zaoferuje dla każdego z segmentów po jednym typie urządzenia spełniającego minimalne parametry techniczne określone w SIWZ. e) Zamawiający nie przewiduje możliwości wykupu maszyn po okresie dzierżawy. f) Zamawiający wymaga aby Wykonawca dołączył do oferty dane techniczne oferowanych urządzeń wraz z ich oryginalnymi prospektami w języku polskim. g) Zamawiający wymaga od Wykonawcy kompleksowego serwisu kserokopiarek pozwalającego Zamawiającemu na optymalne wykorzystanie dzierżawionego sprzętu. W skład serwisu wchodzi: naprawa sprzętu, dostawa i wymiana tonerów oraz części zamiennych, usuwanie awarii, konserwacja, wymiana materiałów eksploatacyjnych, czasowe przeglądy techniczne. h) Zamawiający oczekuje, iż Wykonawca będzie serwisował maszyny kopiujące zgodnie z zaleceniami producenta oraz wymieniał wyeksploatowane lub uszkodzone, nie z winy użytkownika, części warunkujące prawidłową pracę urządzenia. Na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek wymiany m.in. materiałów eksploatacyjnych takich jak bębny, developery czy tonery. Oznacza to, że Zamawiający w procesie użytkowania będzie dokładał jedynie własny papier. Jednocześnie Zamawiający dopuszcza rozwiązanie polegające na wymianie we własnym zakresie dostarczonego wcześniej przez Wykonawcę pojemnika z tonerem. i) Zamawiający wymaga, aby czas reakcji serwisu wykonawcy na zgłoszoną usterkę uniemożliwiającą prawidłowe funkcjonowanie urządzenia był nie dłuższy niż 24 godziny. (Przez czas reakcji Zamawiający rozumie ilość godzin od momentu telefonicznego zgłoszenia potrzeby wykonania serwisu do momentu rozpoczęcia prac serwisowych). j) Maszyny będące przedmiotem postępowania mają być fabrycznie nowe. j) Wszystkie urządzenia wielofunkcyjne muszą być dostarczone wraz z tonerami stosowanymi w czasie normalnej eksploatacji (bez tzw. tonerów startowych, które na ogół wystarczają na wydrukowanie dużo mniejszej ilości kopii).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301211004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorzow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach