Miejski Zakład Zieleni, Dróg i Ochrony Środowiska w Kołobrzegu Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. 6 Dywizji Piechoty 60
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 3533230 , fax. 94 3533251
- Data zamieszczenia: 2013-09-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Zieleni, Dróg i Ochrony Środowiska w Kołobrzegu Sp. z o.o.
ul. 6 Dywizji Piechoty 60 60
78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 3533230, fax. 94 3533251
REGON: 33025654000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zielen.kolobrzeg.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DZIERŻAWA I SERWIS ODZIEŻY ROBOCZEJ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa i serwis odzieży roboczej dla pracowników Miejskiego Zakładu Zieleni, Dróg i Ochrony Środowiska w Kołobrzegu Sp. z o.o.: 1) Ubrania robocze typ szwedzki (podstawowe), kolor ciemna zieleń - 173 pracowników x 3kpl = 519 kpl, oraz spodnie na okres letni (dodatkowe) 173 pracowników x 2 szt. = 346 szt. 2) Ubrania niepalne spawalnicze - 3 pracowników x 3kpl = 9 kpl 3) Ubrania dla pracowników usług pogrzebowych - 6 pracowników x 2kpl = 12 kpl 4) Fartuchy robocze - 8 pracowników x 2 szt = 16 szt Zamawiający podał w opisie przedmiotu zamówienia liczbę pracowników wg stanu zatrudnienia na dzień ogłoszenia przetargu. W przypadku zmiany stanu zatrudnienia u Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić to w comiesięcznych rozliczeniach. Wykonawca w ramach usługi dostarczy i zamontuje w siedzibie Zamawiającego, na cały okres trwania umowy, szafy ubraniowe umożliwiające prawidłowe funkcjonowanie serwisu, w ilości: * szafy wrzutowe na brudną odzież w ilości umożliwiającej zbiorcze przechowywanie odzieży brudnej, * szafy skrytkowe na odzież czystą, umożliwiające przechowywanie pojedynczo dla każdego pracownika odzieży czystej w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego (szatnie pracownicze). oraz 5) Usługa prania - w szacunkowej ilości 2000 kg Pełny opis przedmiotu zamówienia zawarto w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 181000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielen.kolobrzeg.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa specjalistycznej odzieży ochronnej i obuwia dla pracowników cyklu szkolenia SERE, na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, znak sprawy 56/WOG/D/Mund./16
Dodano: 2016-07-05 - Dostawa sukcesywnie wg potrzeb odzieży roboczej, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla pracowników wojska i żołnierzy specjalistów, realizowany przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Dodano: 2016-07-01 - Dostawa odzieży roboczej dla pracowników PGK Spółka z o. o. w Koszalinie.
Dodano: 2016-04-15 - SUKCESYWNĄ DOSTAWĘ ODZIEŻY ROBOCZEJ, RĘKAWIC ROBOCZYCH I OBUWIA ROBOCZEGO NA POTRZEBY PRZEDSIĘBIORSTWA USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O. W GRYFINIE - 3/PN/2016
Dodano: 2016-04-04 - ZAKUP I DOSTAWĘ ODZIEŻY ROBOCZEJ,OCHRONNEJ,SPECJALNEJ ODZIEŻY ROBOCZEJ ,DODATKÓW I OBUWIA.
Dodano: 2016-03-21 - Dostawa odzieży roboczej, butów roboczych i środków ochrony indywidualnej dla pracowników PGK Spółka z o. o. w Koszalinie.
Dodano: 2016-01-20 - Kompleksowy system wynajmu i serwisu odzieży roboczej wraz z praniem własnej odzieży zamawiającego
Dodano: 2015-11-27 - Dostawa odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej dla pracowników wojska, oraz specjalistycznej odzieży ochronnej i obuwia dla pracowników wojska cyklu szkolenia SERE na rzecz JW. 5803 - 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego i jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu, znak sprawy 47/WOG/D/Mund./15.
Dodano: 2015-07-08 - DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ,OCHRONNEJ,SPECJALNEJ ODZIEŻY ROBOCZEJ ,DODATKÓW I OBUWIA
Dodano: 2015-06-30 - SUKCESYWNA DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ, RĘKAWIC ROBOCZYCH I OBUWIA ROBOCZEGO NA POTRZEBY PRZEDSIĘBIORSTWA USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O W GRYFINIE 6/PN/2015
Dodano: 2015-05-26