Miasto Poznań ogłasza przetarg
- Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki 17
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8785210 , fax. 61 878 50 85
- Data zamieszczenia: 2013-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
Plac Kolegiacki 17 17
61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8785210, fax. 61 878 50 85
REGON: 63125782200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dzierżawa i serwis laserowych urządzeń wielofunkcyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dzierżawa i serwis: - 34 sztuk laserowych urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych A-4, - 6 sztuk laserowych urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych A-4. Zamawiający planuje, że w okresie trwania umowy urządzenia wykonają około 3 310 000 sztuk kopii monochromatycznych oraz 140 000 sztuk kopii kolorowych w przeliczeniu na format A4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Wszystkie nazwy podane przez Zamawiającego w SIWZ lub załącznikach należy traktować jako standardy jakościowe. Miejsce realizacji dostawy: budynki Urzędu Miasta Poznania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301214306
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 10 690,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Parametry techniczne
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Dodano: 2016-06-09 - Najem urządzeń wielofunkcyjnych z pełną obsługą serwisową wraz z papierem oraz obsługa serwisowa wraz z papierem urządzeń będących na wyposażeniu Zamawiającego.
Dodano: 2015-08-04 - Sukcesywna dostawa sprzętu biurowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Dodano: 2015-05-20 - Sukcesywna dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Dodano: 2015-04-22 - Wykonanie usługi drukowania oraz kserowania dokumentów
Dodano: 2014-12-11 - Wykonanie usługi drukowania oraz kserowania dokumentów
Dodano: 2014-09-17 - Wynajem urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2014-08-13 - ZAKUP NOWEJ CYFROWEJ, KOLOROWEJ KOPIARKO-DRUKARKI
Dodano: 2013-01-02 - Dostawa, montaż oraz uruchomienie urządzeń biurowych i wyposażenia
Dodano: 2012-12-06 - Przetarg nieograniczony na najem urządzeń wielofunkcyjnych z pełną obsługą serwisową wraz z papierem oraz na obsługę serwisową wraz z papierem urządzeń będących na wyposażeniu Zamawiającego.
Dodano: 2012-12-05