Burmistrz Miasta i Gminy Nowe Miasto nad Pilicą ogłasza przetarg
- Adres: 26-420 Nowe Miasto nad Pilicą, pl. O. H. Koźmińskiego 1/2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 6741098 w. 22 , fax. 048 6741179
- Data zamieszczenia: 2009-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy Nowe Miasto nad Pilicą
pl. O. H. Koźmińskiego 1/2 1/2
26-420 Nowe Miasto nad Pilicą, woj. mazowieckie
tel. 048 6741098 w. 22, fax. 048 6741179
REGON: 00052924900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowemiasto.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dzierżawa i administrowanie placów targowych stanowiących własność gminy oraz punktu skupu zwierząt - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dwa targowiska usytuowane przy ulicy 11 Listopada i 1 Maja o powierzchni 34223 m2, jedno targowisko usytuowane przy ulicy Tomaszowskiej o powierzchni 900 m2, plac o powierzchni 4365 m2 na którym znajduje się budynek o powierzchni 260 m2 w którym mieści się punkt skupu zwierząt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 935000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: cena 100%
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wyciąg z właściwego rejestru stwierdzającego stan prawny ( zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej ). Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wsczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym rodzajem usług stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem miejsca i dat ich wykonywania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowemiasto.eobip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną