Przetargi.pl
Dzierżawa dwóch kopiarek cyfrowych w okresie od 01.07.2009 r. do 30.06.2012 r. (36 miesięcy)

Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia ogłasza przetarg

  • Adres: 63-800 Gostyń, ul. Rynek 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5752110-13 , fax. 065 5752142
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia
    ul. Rynek 2 2
    63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5752110-13, fax. 065 5752142
    REGON: 00052573100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gostyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dzierżawa dwóch kopiarek cyfrowych w okresie od 01.07.2009 r. do 30.06.2012 r. (36 miesięcy)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dzierżawa dwóch kopiarek cyfrowych w okresie od 01.07.2009 r. do 30.06.2012 r. (36 miesięcy); Przedmiotem zamówienia jest wydzierżawienie dwóch nowych kopiarek cyfrowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gostyniu; (miejsce świadczenia usługi: Rynek 2 - 1 szt., ul. Wrocławska 256 - 1 szt.). Wymagania w zakresie sprzętu: 1. Technologia cyfrowa, laserowa. 2. Format oryginału - A5-A3. 3. Format kopii - A5-A3. 4. Prędkość kopiowania/drukowania - co najmniej 45 kopii/min. przy kopiowaniu/drukowaniu jednostronnym A4. 5. Automatyczny 2-stronny podajnik oryginałów. 6. Duplex (automatyczne drukowanie dwustronne) 7. Pamięć RAM kopiarki min. 256 MB 8. Obsługa protokołu TCP/IP 9. Obsługa języka PCL6 10. Możliwość drukowania sieciowego. 11. Możliwość skanowania sieciowego do serwera FTP w formie plików PDF lub TIF (TIFF) 12. Możliwość jednoczesnego napełnienia kaset: a. papierem formatu A4 - min. 500 arkuszy, b. papierem formatu A3 - min. 500 arkuszy. 13. Stolik pod kopiarkę. 14. Dotykowy panel sterujący w języku polskim. 15. Sterowniki drukarki w języku polskim dedykowane dla systemów WinXP i Win2003 16. Możliwość zarządzania zdalnego przez lokalną sieć komputerową. Dodatkowe warunki zamawiającego: 1. Urządzenie będące przedmiotem dzierżawy musi być urządzeniem nowym, nigdzie wcześniej nieeksploatowanym; 2. Zamawiający wymaga m.in. skonfigurowania urządzeń w lokalnej sieci komputerowej (konfiguracja TCP/IP i klienta FTP); Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie parametrów technicznych oferowanego sprzętu, z zastrzeżeniem, że proponowane urządzenia winny spełniać wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe, co najmniej takie jak wskazane w niniejszym ogłoszeniu lub lepsze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 795210002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium będzie wymagane po otrzymaniu zaproszenia do udziału w licytacji elektronicznej, przed terminem jej otwarcia (szczegółowe informacje w tym zakresie zostaną zawarte w zaproszeniu; wysokość wadium: 1 500 zł).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz następujące wymagania: 1) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; 2) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia zawodowego oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: w ciągu ostatnich trzech lat (licząc do dnia wszczęcia postępowania) zrealizowali należycie co najmniej dwie tożsame usługi, świadczone przez okres min. 1 roku (lub doświadczenie równoważne polegające na wykonaniu jednej tożsamej usługi, świadczonej przez okres min. 2 lat); 3) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego; Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy wymaganych dokumentów (niżej wymienionych).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (wzór wniosku zał. do ogłoszenia) należy przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty, potwierdzające spełnienie wymaganych warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - w formie oryginału (wzór oświadczenia zał. do ogłoszenia); 2) pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeśli dotyczy, a nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów (pełnomocnictwo winno być dołączone do wniosku w formie oryginału albo kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem. Złożenie dokumentu pełnomocnictwa w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, nie podlega opłacie skarbowej); 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków - w formie kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem; 4) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług, odpowiadających wymaganiom Zamawiającego, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że wymienione usługi zostały wykonane należycie (formularz pn. Wykaz usług zał. do ogłoszenia); forma dokumentów: Wykaz usług - w formie oryginału, natomiast dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie - w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem; (przepisy szczegółowo nie precyzują rodzaju dokumentu na potwierdzenie należytego wykonania usługi - Zamawiający prosi o dołączenie referencji, opinii, rekomendacji, listów polecających - w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem lub własnego oświadczenia potwierdzającego, że usługi wymienione w wykazie zostały wykonane należycie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 40 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach