Powiat Pruszkowski ogłasza przetarg
- Adres: 05-800 Pruszków, ul. Drzymały
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 7381400 , fax. 22 7289247
- Data zamieszczenia: 2019-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Pruszkowski
ul. Drzymały 30
05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
tel. 22 7381400, fax. 22 7289247
REGON: 01326714400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pruszkow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dzierżawa drukujących urządzeń wielofunkcyjnych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa drukujących urządzeń wielofunkcyjnych wraz z serwisem i usługą pełnego utrzymania ciągłości pracy, w tym również dostawa systemu druku podążającego oraz systemu monitorującego stan dzierżawionych urządzeń. W zakres zamówienia wchodzi w szczególności : 1) transport urządzeń do siedziby oraz oddziałów Zamawiającego, rozmieszczenie, instalacja i konfiguracja we wskazanych pomieszczeniach, 2) instalacja, uruchomienie, skonfigurowanie urządzeń zgodnie z założeniami Zamawiającego, 3) konfiguracja oprogramowania, 4) dostawa licencji na oprogramowanie do zarządzania wydrukiem opisane w SIWZ/OPZ wraz ze wsparciem oraz możliwością aktualizacji do nowych wersji w czasie trwania umowy. 5) zapewnienie pełnej obsługi serwisowej urządzeń i wdrożonego systemu do zarządzania wydrukiem (przeglądy, konserwacje, czyszczenie itp.). Wymagane jest utrzymanie sprzętu i oprogramowania w ciągłości eksploatacyjnej i sprawności technicznej wraz z niezbędnymi materiałami eksploatacyjnymi (m.in. tonerami i bębnami) i częściami zamiennym. Obsługą serwisową objęty jest cały system i cały sprzęt dostarczone przez Wykonawcę w trakcie trwania umowy. Wykonawca będzie przyjmował zgłoszenia serwisowe Zamawiającego telefonicznie i poprzez mail. Przyjmowanie zgłoszeń serwisowych oraz świadczenie usług serwisowych odbywać się będzie w godzinach pracy Zamawiającego z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy; W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego awarii, Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia awarii w czasie określonym w ofercie jako „Gwarantowany czas usunięcia zgłoszonej awarii” W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności dostawy materiałów eksploatacyjnych lub konserwacji Urządzeń, nastąpi ona do końca następnego dnia roboczego po otrzymaniu przez Wykonawcę zgłoszenia; Do obsługi serwisowej należy: 1) wykonywanie bieżącej obsługi na wezwanie Zamawiającego, gwarantującej dobrą jakość kopii oraz zapewnienie ciągłej pracy sprzętu, 2) dokonywanie okresowych konserwacji oraz przeprowadzanie napraw wszystkich elementów objętych umową wraz z wymianą części zamiennych, 3) dostarczanie i instalowanie wszelkich niezbędnych części i podzespołów oraz materiałów eksploatacyjnych (z wyjątkiem papieru), 4) zagospodarowanie, jako należące do wytwórcy odpadów, wszelkich zużytych części eksploatacyjnych i pojemników po materiałach eksploatacyjnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami; Koszty materiałów eksploatacyjnych oraz części zamiennych wszystkich urządzeń ponosi Wykonawca; Okres dzierżawy to 36 miesięcy od daty podpisania umowy. Wykonawca zapewni możliwość rozbudowy sprzętu o dodatkowe 50% zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. W związku z powyższym Wykonawca w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia o konieczności rozbudowy sprzętu zapewni jego dostarczenie i wdrożenie. Zwiększenie ilości dzierżawionych urządzeń wielofunkcyjnych wraz z serwisem i usługą pełnego utrzymania ciągłości pracy, realizowane będzie na takich samych warunkach jak w określone w umowie, a cena jednostkowa będzie identyczna jak określona w Formularzu oferty dołączonym (załącznik nr 1 SIWZ); Zwiększenie ilości dzierżawionych urządzeń wielofunkcyjnych nie spowoduje zwiększenia wartości umowy. Na wezwanie zamawiającego wybrany Wykonawca po podpisaniu umowy przedstawi dokumenty: a) poświadczające prawo Zmawiającego do korzystania z oprogramowania; b) dokument poświadczający zakup wsparcia (maintenance) na oprogramowanie wystawiony przez producenta oprogramowania lub autoryzowanego dystrybutora; Pełen opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi załącznik A do SIWZ. Dodatkowe informacje znajdują się w załączniku B do SIWZ - projekt umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232100-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować okres związania ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określa szczególnych wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OFERTA MUSI ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY: 1) formularz oferty – /zał. nr 1/; 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – /zał. nr 2/; 3) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – /zał. nr 3/; 4) stosowne pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru – załącznik Wykonawcy; 5) zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp) (jeżeli dotyczy); 6) kopię dowodu wpłacenia (wniesienia) wadium - załącznik Wykonawcy ( oryginał wadium wniesionego w innej formie niż pieniądz należy złożyć w kasie Starostwa Powiatowego); 7) karty produktów oferowanych do dzierżawy urządzeń wielofunkcyjnych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa wdrożenia, konfiguracji, uruchomienia Systemu wydruku wraz z kompleksową obsługą serwisową w siedzibie Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych (ul. Stawki 2B, Warszawa) w okresie 36 miesięcy
Dodano: 2024-04-19 - Zakup kolorowych wysokonakładowych urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2023-12-13 - Zakup kolorowych wysokonakładowych urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2023-11-16 - „Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego”
Dodano: 2023-10-18 - Dostawa do siedziby Zamawiającego zestawu do wydruków 3D w technologii SLS – 1 kpl.
Dodano: 2023-08-22 - Zakup urządzeń drukujących i skanujących
Dodano: 2022-08-23 - Dostawa drukarek do nanoszenia trwałych nadruków na szkiełka mikroskopowe oraz kasetki histopatologiczne, PN-214/20/DW
Dodano: 2021-03-05 - Zakup i dostawa sprzętu drukującego i materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy
Dodano: 2021-01-15 - ZP/CZD/0198/20 DOSTAWA LICENCJI, SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO, CZYTNIKÓW KODÓW, DRUKAREK – 9 pakietów w ramach projektu Centrum Wsparcia Pediatrycznego Badań Klinicznych (CWpediBK)
Dodano: 2020-12-22 - Dostawa drukarek do nanoszenia trwałych nadruków na szkiełka mikroskopowe oraz kasetki histopatologiczne, PN-214/20/DW
Dodano: 2020-12-11