Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gostyninie ogłasza przetarg
- Adres: 09-500 Gostynin, Gorzewo, ul. Kruk 5
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 024 2352041 do 44 , fax. 024 2353225
- Data zamieszczenia: 2009-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gostyninie
Gorzewo, ul. Kruk 5 5
09-500 Gostynin, woj. mazowieckie
tel. 024 2352041 do 44, fax. 024 2353225
REGON: 00030868900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-kruk.gostynin.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DZIERŻAWA AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA IMMUNOSEROLOGICZNEGO - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa automatycznego analizatora immunoserologicznego, wieloparametrowego, do badań immunodiagnostycznych, możliwego do ustawienia na stole, o parametrach technicznych określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z pakietem odczynników, wymienionym w formularzu cenowym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384345805
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (wykonali min. 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie żądanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oświadczeń i dokumentów o charakterze podmiotowym, wg. formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z Ofertą i formularzem cenowym wypełnionymi na formularzach (lub zgodnie z ich treścią) załączonych do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia należy dostarczyć dokumenty o charakterze podmiotowym (potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu) i dokumenty o charakterze przedmiotowym (potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego): 1. Dokumenty o charakterze podmiotowym (potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu): a) Załącznik nr 1 - Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. b) Załącznik nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp. c) Załącznik nr 3 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeśli Wykonawcą jest spółka cywilna oprócz zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dla każdego z przedsiębiorców będących wspólnikami spółki, przedłożyć należy wyciąg z umowy spółki oraz ewentualną uchwałę wszystkich wspólników w zakresie należytej reprezentacji. d) Załącznik nr 4 - Wykaz wykonanych lub wykonywanych min. 2 dostaw w okresie trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. 2. Dokumenty o charakterze przedmiotowym (potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego): a) Załącznik nr 5 - Dokument potwierdzający, że oferowane urządzenie spełnia warunki dopuszczenia do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, itp.). b) Załącznik nr 6 - Opis oferowanego analizatora potwierdzający spełnianie parametrów technicznych określonych przez Zamawiającego (ulotki, foldery, karty katalogowe, materiały producenta, itp.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-kruk.gostynin.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa odczynników do immunochemii wraz z dzierżawą analizatora immunodiagnostycznego dla potrzeb Działu Diagnostyki Laboratoryjnej SPZZOZ w Żurominie
Dodano: 2016-01-18 - Dzierżawa aparatu do immunochemii wraz z sukcesywną dostawą odczynników oraz dzierżawa analizatora hematologicznego wraz z sukcesywną dostawą odczynników i materiałów eksploatacyjnych dla Laboratorium Analitycznego Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu
Dodano: 2015-12-01 - Sukcesywne dostawy odczynników do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatorów do badań immunochemicznych
Dodano: 2015-10-30 - na dostawę ODCZYNNIKÓW DO IMMUNOCHEMII
Dodano: 2014-03-03 - Dzierżawa aparatu do immunochemii wraz z dostawą odczynników
Dodano: 2013-11-12 - na dostawę ODCZYNNIKÓW DO IMMUNOCHEMII oraz DZIERŻAWĘ ANALIZATORA IMMUNODIAGNOSTYCZNEGO dla potrzeb Działu Diagnostyki Laboratoryjnej SPZOZ Żuromin
Dodano: 2013-02-27 - Dostawa odczynników laboratoryjnych do immunochemii z dzierżawą automatycznego analizatora immunochemicznego
Dodano: 2012-09-06 - Dzierżawa aparatu do immunochemii wraz z dostawą odczynników
Dodano: 2011-12-12 - DZIERŻAWA AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA IMMUNOSEROLOGICZNEGO WRAZ Z PAKIETEM ODCZYNNIKÓW
Dodano: 2011-11-03 - IHiT/P/55/2011 - dostawa odczynników do oznaczania immunofenotypu komórek krwi oraz dzierżawa automatycznych analizatorów (zadania 1-17)
Dodano: 2011-08-16