Przetargi.pl
Dzierżawa aparatu do immunochemii wraz z dostawą odczynników

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-500 Szydłowiec, ul. Wschodnia 23
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6170300 , fax. 048 6170980
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu
    ul. Wschodnia 23 23
    26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie
    tel. 048 6170300, fax. 048 6170980
    REGON: 67012987000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dzierżawa aparatu do immunochemii wraz z dostawą odczynników
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa aparatu do immunochemii oraz dostawa odczynników zgodnie z załącznikami numer 6, 6a do SIWZ. Lp. Nazwa artykułu Ilość 1. fT3 (1 op. a 60 oznaczeń) 24 2. fT4 (1 op. a 60) 6 3. TSH3 (1 op. a 60) 6 4. CEA (1 op. 60) 4 5. IgE (1 op. a 60) 6 6. Antygen HBs (1 op. a 60) 6 7. Toxo IgM (1 op. a 60) 6 8. Toxo IgG (1 op. a 60) 6 9. PSA - t (1 op. a 60) 4 10. D - dimery (1 op. a 60) 2 11. Kontrole QC (1 op.) 4 12. Cyto IgM (1 op. a 60) 4 13. Cyto IgG (1 op. a 60) 4 14. FSH (1 op. a 60) 4 15. LH (1 op. a 60) 4 16. PRL (1 op. a 60) 4 17. Testosteron (1 op. a 60) 4 Lp. Opis parametru Analizator do immunochemii szt. 1 1. Producent 2. Nazwa i typ 3. Analizator nastołowy wieloparametrowy. 4. Automatyczna krzywa kalibracyjna - w postaci kodu kreskowego. 5. Rekalibracja nie częściej niż raz na 14 dni. 6. Optymalizacja kosztów oznaczania (jednakowy koszt dla pojedynczego oznaczenia i oznaczeń w serii). 7. Stała gotowość do pracy aparatu. 8. Aparat nie wymagający codziennej obsługi (używania buforów, płynów płuczących, kalibracji, czyszczenia) - stała gotowość do pracy aparatu. 9. Wykluczenie możliwości kontaminacji (przeniesienia oznaczonego składnika pomiędzy próbkami) - aparat bezigłowy. 10. Możliwość jednoczesnego oznaczenia różnych parametrów dla tego samego pacjenta. 11. Pojemność analizatora min. 12 testów. 12. Kompletne zestawy odczynnikowe zawierające kalibratory i kontrole. 13. Trwałość odczynników do wykonywania oznaczeń po otwarciu opakowania nie krótsza niż trwałość podana na opakowaniu jako termin ważności. 14. Oferowany analizator musi być fabrycznie nowy, objęty gwarancją i serwisem technicznym przez 24 miesięcy. 15. Analizator musi posiadać dopuszczenie do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004 roku o wyrobach medycznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384345805
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. Złożą ofertę zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ oraz ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych. 1.2.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.5.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 1.6. Złożą oświadczenie o nie zaleganiu w płatnościach składek ZUS. 1.7. Złożą oświadczenie o nie zaleganiu w opłatach podatku. 1.8. Złożą aktualne odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione niewcześnie niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert ( lub kserokopię tych dokumentów poświadczone za zgodne z oryginałem). 1.9 Złożą oświadczenie oferenta dotyczące wskazania przez niego części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom. 1.10 Złożą dokumenty określone w pkt. X. 2.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów metodą zero - jedynkową. 2.1. Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania, o ile zaistnieją okoliczności przewidziane przez art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu go z postępowania podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 2.2. Zamawiający odczuci ofertę w przypadku zaistnienia okoliczności przewidzianych przez art. 89 ust. 1 ustawy, zawiadamiając o tym Wykonawcę podając uzasadnienie prawne i faktyczne. 2.3. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający możę żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert. 2.4.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów lub zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub koniecznym byłoby unieważnienie postępowania. 2.5.Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia w wyznaczonym terminie wyjaśnień dotyczących ceny oferty w celu ustalenia, czy oferta nie zawiera rażąco niskie ceny. 2.6. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty. 2.7.Zamawiający poprawi omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w sposób określony w art. 88 ustawy i niezwłocznie zawiadomi o tym wszystkich Wykonawców, którzy, złożyli ofert. 3.Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Dostawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty w terminie i formie wskazanej w SIWZ. 1.Dokumenty wymagane: a)Formularz ofertowy + formularz cenowy (zał. nr 1 + zał. nr 6, 6a), b)Oświadczenie Dostawcy o nie podleganiu wykluczeniu - załącznik nr 2, c)Upoważnienie do podpisania oferty, potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych (załącznik nr 3), d)Oświadczenie o nie zaleganiu w płaceniu podatków (załącznik nr 7a), e)Oświadczenie o nie zaleganiu w płatności składek ZUS (załącznik nr 7), f)Parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści - załącznik nr 4, 4a. g)Oświadczenie o spełnieniu warunków - załącznik nr 5. h) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione niewcześnie niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert ( lub kserokopię tych dokumentów poświadczone za zgodne z oryginałem), i) Oświadczenie Oferenta dotyczące wskazania przez niego części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom. (zał. nr 8). 2. Jeżeli Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3)nie zalega z uiszczania podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.szydlowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach