Przetargi.pl
Dzierżawa analizatora parametrów krytycznych wraz z dostawą odczynników, materiałów kontrolnych i innych materiałów zużywalnych, niezbędnych do wykonania ok. 5.100 oznaczeń

Pałuckie Centrum Zdrowia NZOZ Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 88-400 Żnin, ul. Szpitalna 30
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3031341 w. 181 , fax. 52 3031344
  • Data zamieszczenia: 2012-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pałuckie Centrum Zdrowia NZOZ Sp. z o.o.
    ul. Szpitalna 30 30
    88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3031341 w. 181, fax. 52 3031344
    REGON: 09321330900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalznin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dzierżawa analizatora parametrów krytycznych wraz z dostawą odczynników, materiałów kontrolnych i innych materiałów zużywalnych, niezbędnych do wykonania ok. 5.100 oznaczeń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa analizatora parametrów krytycznych wraz z dostawą odczynników, materiałów kontrolnych i innych materiałów zużywalnych, niezbędnych do wykonania ok. 5.100 oznaczeń, dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.w Żninie, w czasie określonym12 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym parametry techniczne analizatora, wymagane przez Zamawiającego, zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający wymaga analizatora nowego, nie dopuszcza się aparatów używanych lub rekondycjonowanych. Planowana ilość wykonywanych oznaczeń ok. 5100 oznaczeń w czasie 12 m-cy. Dostawa analizatora musi nastąpić w terminie maksymalnie 14 dni od dnia zawarcia umowy. Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i innych materiałów zużywalnych, niezbędnych do wykonania ok. 5100 oznaczeń, odbywać się będzie sukcesywnie, maksymalnie w ciągu 5 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówienia, w czasie 12 miesięcy trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że ilość oznaczeń wskazana przez Zamawiającego, jest ilością szacunkową, służącą do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Zapotrzebowanie na odczynniki, materiały kontrolne i inne materiały zużywalne, może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, jednak zmniejszenie zamawianych ilości nie przekroczy 20% wartości umowy brutto w zakresie wyżej wymienionym. Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu zamówienia mniejszej ilości asortymentu (odczynników i materiałów eksploatacyjnych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384340006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalznin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach