Przetargi.pl
Dzierżawa analizatora parametrów immunochemicznych wraz z dostawą odczynników i materiałów eksploatacyjnych

Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, ul. Waryńskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 257 639 , fax. 322 260 860
  • Data zamieszczenia: 2019-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o.
    ul. Waryńskiego 2
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 323 257 639, fax. 322 260 860
    REGON: 24129497000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-mikolow.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dzierżawa analizatora parametrów immunochemicznych wraz z dostawą odczynników i materiałów eksploatacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa analizatora parametrów immunochemicznych - zgodnie z opisem w załączniku nr 1 do SIWZ oraz sukcesywna dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych dla planowanych oznaczeń, szczegółowo określonych w załączniku nr 2 do SIWZ. 1. Wymagania dotyczące aparatu: • analizator wolnostojący lub nastołowy wraz ze stołem, fabrycznie nowy - rok produkcji nie wcześniej niż 2018, wraz z nieodpłatnym pakietem startowym 1 opakowanie TSH, PSA i Troponiny T hs • parametry graniczne analizatora określono szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ • instrukcja obsługi analizatora w dwóch egzemplarzach w języku polskim w formie papierowej – jeden egzemplarz dołączony do oferty (na wezwanie Zamawiającego), drugi egzemplarz wraz z dostawą analizatora • paszport techniczny analizatora – wraz z dostawą analizatora • Deklaracja Zgodności i/lub Certyfikat Zgodności wydany przez jednostkę notyfikującą – wraz z dostawą analizatora • sprzęt dodatkowy: dzierżawa chłodni na odczynniki w okresie obowiązywania umowy. Dostawca zapewni Zamawiającemu możliwość pierwokupu dostarczonej chłodni po zakończeniu okresu obowiązywania umowy za kwotę równą jednomiesięcznej kwoty dzierżawy. 2. Wymagania dotyczące sukcesywnych dostaw odczynników i materiałów eksploatacyjnych do planowanych oznaczeń określonych w załączniku nr 2 do SIWZ • Wykonawca zapewnia dostawę pełnego zakresu odczynników i materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do wykonania wymienionych oznaczeń • zamówienia dokonywane będą faxem lub e-mailem • Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień bez ograniczeń, co do zakresu i ilości dostaw częściowych • czas realizacji zamówień do 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia, na koszt Wykonawcy • termin ważności dostarczanych odczynników – nie krótszy niż możliwość wykorzystania odczynnika przy założonych ilościach oznaczeń określonych w załączniku nr 2 do SIWZ • termin płatności za dostarczone odczynniki, materiały eksploatacyjne i czynsz dzierżawny – 30 dni od daty wystawienia faktury 3. Wymagania dotyczące serwisu • nieodpłatny autoryzowany serwis analizatora w całym okresie obowiązywania umowy • w ramach nieodpłatnego serwisu wszystkie naprawy i niezbędne do napraw części zamienne na koszt Wykonawcy • w ramach nieodpłatnego serwisu przegląd diagnostyczno - konserwacyjny przynajmniej 1 raz w roku na koszt Wykonawcy z wydaniem certyfikatu poprawności działania i wpisem do paszportu analizatora • Wykonawca zapewnia możliwość zgłaszania awarii przez 7 dni w tygodniu telefonicznie i/lub e-mailem • czas przybycia serwisu, podjęcie działań i usunięcia usterki/awarii - nie dłuższy niż 24 godziny od zgłoszenia awarii niezależnie od dnia tygodnia • w przypadku nie usunięcia awarii analizatora powyżej 24 godzin Wykonawca pokryje koszty badań wykonanych w najbliższym laboratorium na podstawie wystawionej refaktury w terminie określonym w dokumencie • w przypadku nie usunięcia awarii analizatora powyżej 2 dni roboczych od daty zgłoszenia Wykonawca zapewnia nieodpłatnie analizator zastępczy o parametrach nie gorszych niż naprawiany, w terminie 2 dni roboczych od daty zgłoszenia awarii • w przypadku powtarzających się trzech kolejnych awarii w ciągu kwartału kalendarzowego, powodujących brak możliwości zachowania ciągłości badań (czas przestoju powyżej 48 godzin), Wykonawca wymieni nieodpłatnie analizator na własny koszt w terminie do 3 dni od daty ostatniej awarii i pokryje koszty odczynników i innych materiałów potrzebnych do uruchomienia i skonfigurowania nowego analizatora 4. Cena ofertowa obejmuje koszt: • dostawy analizatora (w przypadku analizatora nastołowego wraz ze stołem), montażu, uruchomienia • podłączenia analizatora do systemu informatycznego szpitala INFO MEDICA – komunikacja dwukierunkowa, tel. 32 776 10 19 Asseco Poland S.A. • jednorazowego szkolenia wstępnego personelu laboratorium w zakresie obsługi aparatu (minimum 5 osób) • aktualizacji szkoleń personelu laboratorium – poprzez udział pracowników w szkoleniach organizowanych przez Wykonawcę (1 osoba/rok) • dzierżawy analizatora i chłodni, sukcesywnych dostaw odczynników i materiałów eksploatacyjnych do Laboratorium Szpitala Powiatowego w Mikołowie przy ul. Waryńskiego 2 • możliwość pierwokupu chłodni po zakończeniu okresu obowiązywania umowy za kwotę równą jednomiesięcznej kwoty dzierżawy. 5. Wykonawca wskaże osoby do stałych kontaktów z Zamawiającym, w zakresie: • obsługi handlowej • obsługi serwisowej • wsparcia merytorycznego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach