Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie ogłasza przetarg
- Adres: 41-500 Chorzów, Strzelców Bytomskich
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 323 499 115 , fax. 322 413 952
- Data zamieszczenia: 2018-09-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie
Strzelców Bytomskich 11
41-500 Chorzów, woj. śląskie
tel. 323 499 115, fax. 322 413 952
REGON: 27150341000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsm.com.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dzierżawa analizatora parametrów fizyko - chemicznych moczu wraz z dostawą pasków testowych 10 – parametrowych i materiałów kontrolnych” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: a) dzierżawa analizatora parametrów fizyko - chemicznych moczu wraz z dostawą pasków testowych 10 – parametrowych i materiałów kontrolnych na okres 24 miesięcy, dla potrzeb Pracowni Analitycznej SP ZOZ Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie zlokalizowanej przy ulicy Władysława Truchana 7 w Chorzowie – szczegółowo opisanego w Opisie przedmiotu zamówienia (dalej w treści: OPZ) będącego Zał. nr 3 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej w treści: SIWZ); b) systematyczna dostawa wszystkich niezbędnych odczynników do badań fizyko -chemicznych moczu, określonych szczegółowo w zał. nr 2 – „Specyfikacja asortymentowo –cenowa (dalej w treści: SAC)” do SIWZ; c) podłączenie i zapewnienie pełnej integracji z systemem LIS oraz oprogramowaniem posiadanym przez Zamawiającego (Infomedica firmy Asseco) d) przeglądy i serwis dzierżawionych urządzeń zgodnie z zaleceniami producenta na zasadach ujętych w zał. nr 3 do SIWZ, e) szkolenie personelu medycznego w zakresie eksploatacji i obsługi urządzenia a także interpretacji wyników badań - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38434000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 1.140,00 zł (słownie: tysiąc sto czterdzieści złotych00/100). Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancji bankowych, d) gwarancji ubezpieczeniowych, e) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: ING BANK ŚLĄSKI S.A. O/ CHORZÓW Nr 21 1050 1243 1000 0010 0009 7517 Wadium w pieniądzu wniesione zostaje na oprocentowany rachunek bankowy. Wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w Kasie Głównej Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie przy ul. Strzelców Bytomskich 11. Zwrot oraz utrata wadium następują zgodnie z art. 46 Ustawy – „Prawo zamówień publicznych” Zamawiający zwraca wadium Wykonawcom, którzy wycofali ofertę przed upływem terminu składania ofert niezwłocznie po otrzymaniu wniosku o zwrot wadium. Wniosek powinien zawierać nazwę postępowania przetargowego, nr sprawy, numer rachunku bankowego Wykonawcy oraz datę wpłaty i kwotę wadium jakie należy zwrócić. Wniosek należy przesłać do Działu Zamówień Publicznych faksem na numer (32) 34-99-298, a po godz. 1500 pocztą elektroniczną: zp@zsm.com.pl Zwrot oraz utrata wadium następują zgodnie z art. 46 ustawy – „Prawo zamówień publicznych”
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -wypełniony formularz ofertowy wg zał. nr 1, - Specyfikacja asortymentowo –cenowa (SAC)” wg zał. nr 2 -Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – zał. nr 3 -pełnomocnictwa -Wykazu części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy wg załącznika nr 9 do SIWZ – dotyczy sytuacji, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie którejkolwiek części zamówienia podwykonawcom, w sytuacji gdy Wykonawca nie dołączy w/w wykazu Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie zamierza powierzyć żadnej części zamówienia podwykonawcy, -Informacji Wykonawcy wskazującej, że wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazującej nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazującej ich wartość bez kwoty podatku – wg zał. nr 7. W przypadku niedołączenia załącznika Zamawiający uzna, iż Wykonawca deklaruje, że nie powstanie u Zamawiającego obowiązek podatkowy inny niż wynikający z treści formularza ofertowego wg zał. nr 1. -Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 UPZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 UPZP – zał. nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie oraz załączniki mają być złożone zgodnie z treścią punktu 5.11-5.15 SIWZ. Zamawiający uzna żądanie za spełnione, kiedy Wykonawca w ciągu 3 dni przekaże Zamawiającemu oświadczenie (wraz z ewentualnymi dowodami) faksem lub e-mailem przy założeniu niezwłocznego przekazania pisemnego oryginału na adres Zamawiającego. -Do oferty Wykonawca korzystający z zasobów podmiotów trzecich, załącza oświadczenie podmiotu zasobu oraz jego zobowiązanie o przekazaniu zasobu – zgodnie z zał. nr 9 dołączyć do oferty w formie pisemnej (jeśli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dzierżawa analizatora do morfologii krwi 5 diff z retikulocytami wraz z dostawą odczynników
Dodano: 2024-06-24 - Dzierżawa i serwis analizatorów wraz z dostawami odczynników, materiałów eksploatacyjnych i zużywalnych oraz dostawy międzynarodowej kontroli jakości dla potrzeb KLINICZNEGO SZPITALA PSYCHIATRYCZNEGO
Dodano: 2023-11-02 - Dzierżawa i serwis analizatorów wraz z dostawami odczynników, materiałów eksploatacyjnych i zużywalnych oraz dostawy testów i odczynników chemicznych oraz sprzętu jednorazowego użytku
Dodano: 2023-03-13 - DOSTAWA ANALIZATORA DO BADAŃ PRZESIEWOWYCH
Dodano: 2021-02-15 - DOSTAWA ANALIZATORA MIKROBIOLOGICZNEGO
Dodano: 2021-02-15 - DOSTAWA SYSTEMU DO REAL TIME PCR
Dodano: 2021-02-15 - „DOSTAWA SYSTEMU DO IZOLACJI KWASÓW NUKLEINOWYCH”
Dodano: 2021-02-15 - Dzierżawa i serwis czytnika pasków moczu wraz z dostawami odczynników i materiałów kontrolnych oraz dostawy preparatów do dezynfekcji małych i dużych powierzchni dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku
Dodano: 2020-12-15 - Dostawa analizatora efektu Mossbauera
Dodano: 2020-11-23 - Dostawa urządzeń laboratoryjnych: analizator, analizator widma
Dodano: 2020-10-20