Przetargi.pl
Dzierżawa analizatora moczu wraz z dostawą odczynników do badań analitycznych na potrzeby Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej SPZZOZ w Zwoleniu

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 26-700 Zwoleń, Al. Pokoju
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 762 038 , fax. 486 762 727
  • Data zamieszczenia: 2019-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    Al. Pokoju 5
    26-700 Zwoleń, woj. mazowieckie
    tel. 486 762 038, fax. 486 762 727
    REGON: 67020489600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zoz.zwolen.net/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dzierżawa analizatora moczu wraz z dostawą odczynników do badań analitycznych na potrzeby Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej SPZZOZ w Zwoleniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników do badań analitycznych wraz z dzierżawą analizatora moczu w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 1 do SIWZ na potrzeby Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Zwoleniu. 4.2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy i instalację aparatu wraz z przeszkoleniem pracowników zakresie obsługi sprzętu oraz doradztwo aplikacyjne, zapewnienie bezpłatnego serwisu gwarancyjnego i przeglądów zgodnie z zaleceniami oraz dostawę odczynników, która będzie realizowana sukcesywnie wg zapotrzebowania Zamawiającego w okresie 36 miesięcy od momentu udzielenia zamówienia. 4.3. CPV {Wspólny Słownik Zamówień): Główny przedmiot: 33.69.65.00-0 Odczynniki laboratoryjne Dodatkowe przedmioty: 33.12.41.00-6 Urządzenia diagnostyczne 4.4. Wykonawca zapewni w trakcie trwania umowy: • Dzierżawę analizatora w okresie 36 miesięcycy, spełniającego wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne określone w niniejszej SIWZ; • Wszystkie niezbędne odczynniki niezbędne do pracy analizatora w odniesieniu do wszystkich podanych testów z uwzględnieniem wymaganej ilości oznaczeń; • Bezpłatny montaż, instalacja i uruchomienie analizatora; • Bezpłatne serwisowanie analizatora przez okres trwania umowy dzierżawy oraz zapewni bezpłatne okresowe przeglądy techniczne zgodnie z protokołem eksploatacji analizatora; • Bezpłatne szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji analizatora potwierdzone certyfikatem; • Bezpłatne doszkalanie personelu wskazanego przez Zamawiającego w zakresie obsługi aparatu w całym okresie obowiązywania umowy; • Rozwiązywanie pojawiających się problemów w zakresie obsługi analizatora; • Rozwiązywanie pojawiających się niezgodności interpretacyjnych oraz wszelkich trudności interpretacyjnych wyniku; • Przejazd serwisu w razie awarii aparatu w ciągu 24 godzin (Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, podał z dniem zawarcia umowy bezpośredni kontakt do punktu serwisowego - numeru telefonu, fax, adres e-mail konkretnej osoby odpowiedzialnej za serwis, który będzie dokonywał napraw aparatu w trakcie trwania umowy); • Wyposażenie analizatora w zewnętrzne urządzenie zasilania awaryjnego UPS o czasie podtrzymania pracy minimum 20 minut - pełen koszt serwisowania urządzenia zasilającego ponosi Wykonawca 4.5. Zamawiający wymaga pełnej kompatybilności oferowanych odczynników z oferowanym do dzierżawy analizatorem. 4.6. Szczegółowy opis i zakres i ilości odczynników określone zostały w Wykazie asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Niniejszy formularz będzie stanowił załącznik do umowy. Parametry opisane w ww. formularzu jako wartość wymagana są bezwzględnie wymagane. Nie spełnienie przez oferowany przedmiot jakiegokolwiek z parametrów wymaganych spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SIWZ. 4.7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozszerzenia zakresu zamówienia przy zastosowaniu prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. zwiększenia w okresie realizacji umowy ilości zamawianego przedmiotu zamówienia, nie więcej niż 20% w stosunku do ilości stanowiących przedmiot zamówienia podstawowego. Wykonawca zobowiąże się w takim przypadku umożliwić Zamawiającemu zakup dodatkowych ilości przedmiotu zamówienia na takich samych zasadach jak dostawy objęte zamówieniem podstawowym. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. W przypadku skorzystania z prawa opcji, zmiany umowy lub zawarcie umowy odrębnej nie będą wymagane. Zamawiający przekaże pisemną informację Wykonawcy o potrzebie realizacji prawa opcji. 4.8. Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych tam, gdzie użył nazwy własnej lub nazwy handlowej przy czym oferowany przedmiot zamówienia nie może mieć gorszych parametrów niż wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ. Tam, gdzie Zamawiający powołuje się na normy, standardy itp. Zamawiający dopuszcza normy, standardy itp. równoważne, a Wykonawca zobowiązany jest wykazać ich równoważność poprzez załączenie do oferty szczegółowego opisu. Zamawiający dopuszcza równoważne systemy odniesienia technicznego zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy. W przypadku, gdy Zamawiający w opisie technicznym wskazuje dopuszczalny zakres tolerancji lub zakres wymaganych parametrów technicznych - parametry oferowanych materiałów/urządzeń/sprzętu winny mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego zakresach. 4.9. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać atesty, zezwolenia, świadectwa rejestracji, certyfikaty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP. Oferowane wyroby medyczne muszą posiadać oznakowanie CE. Na potwierdzenie wymagań postawionych przez Zamawiającego Wykonawcy zobowiązani są do złożenia w ofercie dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu i stosowania zgodnie z: • ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (dot. wyrobów medycznych); • ustawą z dnia 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (dot. produktów leczniczych); W przypadku preparatów, które nie zostały sklasyfikowane jako wyrób medyczny lub produkt leczniczy Wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownego oświadczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, oraz, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 7.2. IDW. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1 IWD składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt. 8.3. IDW składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach