Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Ośrodek Medycyny Sportowej ogłasza przetarg
- Adres: 02-034 Warszawa, ul. Wawelska 5
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 825 67 38 , fax. 022 825 59 68
- Data zamieszczenia: 2009-08-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Ośrodek Medycyny Sportowej
ul. Wawelska 5 5
02-034 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 825 67 38, fax. 022 825 59 68
REGON: 00028929500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.coms.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dzierżawa analizatora immunochemicznego wraz z dostawą odczynników - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dzierżawa analizatora immunochemicznego na okres 36 miesięcy dostawa odczynników do testów immunologicznych wartość 120.000 PLN - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384345805
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium przez wykonawcę
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy. Na potwierdzenie spełniania warunków przez wykonawcę, wykonawca składa na piśmie stosowne oświadczenie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokumenty należy złożyć w oryginałach lub kserokopiach poświadczonych za (zgodność z oryginałem) przez osobę podpisaną na ofercie. Dokumenty winny być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) ważny dokument dopuszczający przedmiot zamówienia (analizator immunochemiczny) do obrotu w kraju - zgodnie z zobowiązującym prawem (np. CE lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych oznaczonych znakiem CE dla którego wystawiono deklaracje zgodności); wykonawca może zamiast tego dokumentu złożyć równoważne dokumenty wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego; 5) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt od 1) do 3) powyżej: a) pkt 1) i 2) powyżej - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; b) pkt 3) powyżej - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy. 6) Dokumenty, o których mowa w pkt 5) lit. a) tiret pierwszy i trzeci oraz lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 5) lit. a tiret drugi, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 7) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5) lit. a) i b) powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt 6) powyżej stosuje się odpowiednio.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.coms.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa odczynników do immunochemii wraz z dzierżawą analizatora immunodiagnostycznego dla potrzeb Działu Diagnostyki Laboratoryjnej SPZZOZ w Żurominie
Dodano: 2016-01-18 - Dzierżawa aparatu do immunochemii wraz z sukcesywną dostawą odczynników oraz dzierżawa analizatora hematologicznego wraz z sukcesywną dostawą odczynników i materiałów eksploatacyjnych dla Laboratorium Analitycznego Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu
Dodano: 2015-12-01 - Sukcesywne dostawy odczynników do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatorów do badań immunochemicznych
Dodano: 2015-10-30 - na dostawę ODCZYNNIKÓW DO IMMUNOCHEMII
Dodano: 2014-03-03 - Dzierżawa aparatu do immunochemii wraz z dostawą odczynników
Dodano: 2013-11-12 - na dostawę ODCZYNNIKÓW DO IMMUNOCHEMII oraz DZIERŻAWĘ ANALIZATORA IMMUNODIAGNOSTYCZNEGO dla potrzeb Działu Diagnostyki Laboratoryjnej SPZOZ Żuromin
Dodano: 2013-02-27 - Dostawa odczynników laboratoryjnych do immunochemii z dzierżawą automatycznego analizatora immunochemicznego
Dodano: 2012-09-06 - Dzierżawa aparatu do immunochemii wraz z dostawą odczynników
Dodano: 2011-12-12 - DZIERŻAWA AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA IMMUNOSEROLOGICZNEGO WRAZ Z PAKIETEM ODCZYNNIKÓW
Dodano: 2011-11-03 - IHiT/P/55/2011 - dostawa odczynników do oznaczania immunofenotypu komórek krwi oraz dzierżawa automatycznych analizatorów (zadania 1-17)
Dodano: 2011-08-16