Przetargi.pl
DZIERŻAWA ANALIZATORA IMMUNOCHEMICZNEGO WRAZ Z DOSTAWĄ ODCZYNNIKÓW

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 26-900 Kozienice, al. gen. Wł. Sikorskiego 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6148234 , fax. 048 6148139, 6148332
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    al. gen. Wł. Sikorskiego 10 10
    26-900 Kozienice, woj. mazowieckie
    tel. 048 6148234, fax. 048 6148139, 6148332
    REGON: 67014645000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkozienice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DZIERŻAWA ANALIZATORA IMMUNOCHEMICZNEGO WRAZ Z DOSTAWĄ ODCZYNNIKÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa analizatora immunochemicznego wraz z dostawą odczynników. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 do siwz. 3.Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV): 38.43.45.80-5 analizator testów immunologicznych 33.69.65.00-0 odczynniki laboratoryjne 4.Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w: - ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004 r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz. U. Nr 251, poz. 2514 z poźn. zm.) - Ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz. U. z 2004 r., Nr 204, poz. 2087 z późn. zm.) - dotyczy wyrobów nie ujętych w sprawie o wyrobach medycznych (jeżeli dotyczy). 5. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy 6. Przedmiot zamówienia składa się z jednego niepodzielnego zadania. 7. Zamawiający nie dopuszcza dzielenia zadania. 8. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. 9.Termin realizacji zamówienia: dostawy sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego przez: 24 miesiące od daty podpisania umowy. 10.Termin dostaw częściowych: 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy stosownie do postanowień art. 22 ust. 1 ustawy spełniają warunki, dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, - posiadania wiedzy i doświadczenia, - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, - sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust 2 ustawy. 3. Wykonawca spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków: - Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału, o których mowa w ust. 9 pkt 1 siwz na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty zgodnie z ust. 10 siwz, - z postępowania o udzielenie zamówienia będą wykluczeni Wykonawcy stosownie do art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Wykaz wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie - wypełniony formularz wg wzoru ustalonego załącznikiem Nr 4 do siwz. Wykonawca musi wykazać, iż posiada doświadczenie w realizacji przedmiotu zamówienia i wykonał z należytą starannością co najmniej jedną dostawę odpowiadających rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, że dostarczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacją technicznym - dokumenty potwierdzające dopuszczenia wyrobu medycznego lub wyrobu niemedycznego (jeżeli dotyczy) do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych lub ustawy o systemie oceny zgodności (dla całego kompletu lub pojedynczego wyrobu): deklaracji zgodności CE, certyfikat CE wystawiony przez jednostkę notyfikowaną - jeżeli dotyczy, wpisy lub zgłoszenia do rejestru wyrobów medycznych - jeżeli dotyczy. Przedmiot zamówienia wprowadzony do obrotu i używania musi być oznaczony znakiem CE (jeżeli dotyczy) 4. Wykonawca może zamiast zaświadczenia, o którym mowa w ust. 10 pkt. 3, złożyć równoważne zaświadczenie wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 5. W razie działania Wykonawcy poprzez pełnomocnika - dokument pełnomocnictwa zawierający umocowanie obejmujące swym zakresem dokonywanie wszelkich czynności w postępowaniu. 6. Szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem elementów: 1) wypełniony formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do siwz, 2) wypełniony przedmiot zamówienia - załącznik Nr 2 do siwz, 3) parafowany i wypełniony wzór umowy (parafowany i wypełniony w miarę możliwości) - załącznik Nr 5 do siwz, 4) katalog lub prospekt, lub folder dla oferowanego przedmiotu zamówienia z opisem techniczno-jakościowym w języku polskim. 5) oświadczenie Wykonawcy - wypełniony formularz wg wzoru ustalonego załącznikiem Nr 3 do siwz. 6) numer alarmowy do serwisu zaoferowanego aparatu - podać na załączniku Nr 1 do siwz,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Stałość cen
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkozienice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach