Przetargi.pl
Dzierżawa analizatora hematologicznego 3 diff z dostawą odczynników,materiału kontrolnego i materiałów zużywalnych.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 66-300 Międzyrzecz, ul. Konstytucji 3 Maja 35
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7428298
  • Data zamieszczenia: 2009-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Konstytucji 3 Maja 35 35
    66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    tel. 095 7428298
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dzierżawa analizatora hematologicznego 3 diff z dostawą odczynników,materiału kontrolnego i materiałów zużywalnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dzierżawa analizatora hematologicznego 3 diff z dostawą odczynników,materiału kontrolnego i materiałów zużywalnych. Parametry oferowane przez analizator 1. Analizator fabrycznie nowy nie używany. 2. Rok produkcji analizatora - nie wcześniej niż 2009r. 3. Analizator z wbudowaną, zintegrowaną jednostką pneumatyczną, tworzące jeden moduł. 4. Całkowicie automatyczne mycie sondy pobierającej próbkę po każdym pomiarze, bez konieczności ocierania kropli krwi. 5. Wydajność nie mniej niż 60 oznaczeń godzinę dla wykonania pełnej 19 parametrowej morfologii, również w trybie kapilarnym. 6. Rozdział krwinek białych na 3 populacje: limfocyty, neutrocyty i komórki pośrednie w wartościach bezwzględnych i w wartościach procentowych w oparciu o pływające dyskryminatory. 7. Minimalna automatyczna analiza nie mniej niż 19 parametrów morfologii krwi wraz z systemem flagowania oraz graficznym wydrukiem co najmniej 3 histogramów (WBC, RBC, PLT). 8. Możliwość określenia wskaźników płytkowych wraz z tzw. dużymi płytkami (P-LCR). 9. Możliwość oceny anizocytozy erytrocytów jako RDW-SD i RDW-CV jeden i drugi parametr, nie jeden lub drugi. 10. Maksymalna ilość krwi potrzebna do uzyskania 19 parametrowej morfologii: 70 ?l. 11. Wszystkie odczynniki bezcyjankowe - w celu potwierdzenia składu należy dołączyć do oferty ulotki odczynnikowe w języku polskim dla wszystkich oferowanych odczynników i karty charakterystyki substancji niebezpiecznych dla odczynników, które zawierają substancje niebezpieczne, oraz dokument potwierdzający brak substancji niebezpiecznych dla odczynników, które takich substancji nie zawierają zgodnie z Dyrektywą o Preparatach Niebezpiecznych nr 1999-45-EC. 12. Metody pomiarowe: - stężenie HGB - metoda fotometryczna bez stosowania cyjanku (SLS) - WBC, RBC, HCT, PLT - konduktometria. 13. Analizator wyposażony w : - ciekłokrystaliczny ekran, pozwalający na odczyt wyniku wraz z histogramami bez konieczności sporządzania wydruku, - własną pamięć wewnętrzną min. 250 ostatnich wyników wraz z histogramami. 14. Możliwość podłączenia bezpośrednio do analizatora czytnika kodów kreskowych. Czytnik kodów kreskowych na wyposażeniu oferowanego analizatora. 15. Współpraca analizatora z siecią informatyczną istniejącą w laboratorium (PSM). a) Odczyt kodu kreskowego pacjenta przy użyciu czytnika kodów kreskowych. b) zestaw komputerowy wraz z wyposażeniem (m.in. kolorowy monitor LCD, klawiatura, wysuwana szuflada pod klawiaturę do przymocowania pod blat stołu - długość (szuflady) 55 - 60 cm, mysz optyczna i inne niezbędne wyposażenie do współpracy z PSM) na wyposażeniu oferowanego analizatora. - Zestaw komputerowy wraz z wyposażeniem musi spełniać wymagania niezbędne do współpracy z siecią informatyczną istniejącą w laboratorium (PSM). 16. Stała całodobowa gotowość do pracy analizatora. 17. Drukarka: wbudowana w analizator drukarka termiczna, umożliwiająca wydruk wyników wraz z histogramami. 18. System podtrzymywania napięcia UPS zabezpieczający pracę analizatora przez okres min. 5 minut. 19. Bezpłatne włączenie analizatora do międzynarodowej kontroli jakości producenta aparatów. 20. Krew kontrolna na trzech poziomach (niski, prawidłowy, wysoki) w probówkach zamkniętych pochodzących od dostawcy aparatu dla kontroli wewnątrzlaboratoryjnej. 21. Odczynniki oraz materiał kontrolny do kontroli wewnątrzlaboratoryjnej jak i międzynarodowej oraz części zużywalne muszą pochodzić od producenta oferowanego aparatu. 22. Maksymalna ilość odczynników potrzebnych do analizy 19 parametrów (morfologia + 3 diff) z krwi obwodowej nie więcej niż 2 i preparat czyszczący. 23. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty materiałów do interpretacji wyników uzyskiwanych z oferowanego analizatora 3 DIFF, a zwłaszcza histogramów w typowych patologiach hematologicznych w odniesieniu do obrazu mikroskopowego krwi (materiały powinny zawierać opis, wskazanie typowej cechy histogramu dla danej patologii oraz kolorowe zdjęcia obrazu mikroskopowego). Dopuszcza się materiały w języku polskim, materiały w językach obcych powinny być przetłumaczone. 24. Instrukcja obsługi w języku polskim szt. 2, dostarczona wraz z aparatem. 25. Przy instalacji analizatora dołączyć paszport techniczny. 26. Metryczki odczynnikowe, materiałów kontrolnych i kalibratorów w języku polskim (w postaci papierowej) dołączone do zestawów odczynnikowych lub przy pierwszej dostawie oraz każdorazowo w przypadku jakichkolwiek zmian 27. Karty charakterystyki substancji i preparatów niebezpiecznych w języku polskim (w postaci papierowej i elektronicznej) dołączone do dostarczanych odczynników, materiałów kontrolnych i kalibratorów przy pierwszej dostawie oraz każdorazowo w przypadku jakichkolwiek zmian. 28. Instalacja analizatora i szkolenie personelu laboratorium bezpłatne. 29. Szkolenie z obsługi analizatora minimum 2 razy w okresie dwóch miesięcy od daty instalacji. Liczba dni szkolenia w zależności od potrzeb laboratorium 30. Gwarancja na analizator przez cały czas trwania umowy. 31. Bezpłatny autoryzowany serwis analizatora przez cały czas trwania umowy. Bezpłatny przegląd autoryzowanego serwisu - raz w roku. Dojazd serwisu w razie awarii do 24 godzin od chwili zgłoszenia. 32. Oferowany aparat i odczynniki muszą być oznakowane symbolem CE oraz posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przez polskie prawo. 33. Producent powinien posiadać certyfikaty ISO 9001-9002 dotyczące technologii produkcji danego aparatu i odczynników. Uwaga Niespełnienie któregokolwiek z wyżej wymienionych parametrów, lub brak dowodu na jego istnienie skutkować będzie odrzuceniem oferty. Dowód powinien wynikać z załączonego folderu lub opisu techniczno-eksploatacyjnego aparatu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 332534521
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, - koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 - oświadczenie Oferenta, że zapoznał się z niniejszą specyfikacją i nie wnosi żadnych zastrzeżeń oraz, że zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty - załącznik nr 1 - oświadczenie Oferenta , że zapoznał się z projektem umowy i nie wnosi uwag - załącznik nr 2.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyrzecz.spzoz.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną