Przetargi.pl
Dzierżawa analizatora do identyfikacji i oceny lekowrażliwości drobnoustrojów wraz z dostawą testów identyfikacyjnych, antybiogramowych, niezbędnych odczynników i materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. E. Biernackiego w Opocznie według

SP ZOZ Szpital Rejonowy w Opocznie ogłasza przetarg

  • Adres: 26-300 Opoczno, ul. Partyzantów 30
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7544823
  • Data zamieszczenia: 2009-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ Szpital Rejonowy w Opocznie
    ul. Partyzantów 30 30
    26-300 Opoczno, woj. łódzkie
    tel. 044 7544823
    REGON: 00030427200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.opoczno.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dzierżawa analizatora do identyfikacji i oceny lekowrażliwości drobnoustrojów wraz z dostawą testów identyfikacyjnych, antybiogramowych, niezbędnych odczynników i materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. E. Biernackiego w Opocznie według
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dzierżawa analizatora do identyfikacji i oceny lekowrażliwości drobnoustrojów wraz z dostawą testów identyfikacyjnych, antybiogramowych, niezbędnych odczynników i materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. E. Biernackiego w Opocznie. Wymaga się, aby analizator spełniał następujące parametry graniczne: 1. Aparat do identyfikacji i określania lekowrażliwości mikroorganizmów. 2. System zapewniający jednoczesną identyfikację i określanie lekowrażliwości dla bakterii gram dodatnich i gram ujemnych. 3. Procedury zapewniające dobór różnych metod przygotowania zawiesiny inokulacyjnej. 4. Panele do identyfikacji i określania lekowrażliwości dla bakterii gram dodatnich i gram ujemnych zawierające naniesione podłoże wzrostowe i różne rozcieńczenia preparatów przeciwbakteryjnych. 5. Możliwość doboru paneli do identyfikacji i/lub lekowrażliwości zgodnie z potrzebami laboratorium. 6. Możliwość doboru paneli do jednoczesnej identyfikacji, oznaczania lekowrażliwości i potwierdzania ESBL w jednym badaniu dla bakterii gram ujemnych. 7. Wynik lekowrażliwości podany w kategorii S, I, R, MIC. 8. Podłączone oprogramowanie do automatycznego zapisywania i interpretacji odczytu z aparatu. 9. Oprogramowanie pracujące w systemie operacyjnym Windows. 10. Oddzielna część programu z bazą danych do kontroli jakości. 11. Interpretacja wyników przez system analizy danych opracowany zgodnie z wymogami CLS. 12. Alarmowanie o nietypowych wzorach oporności. 13. Możliwość wprowadzenia reguł interpretacji wyników przez system analizy danych wraz z podaniem wskazówek dotyczących stosowanej terapii. 14. Możliwość manualnego zatwierdzania atypowych przypadków. 15. Opcja edycji panelu pozwalająca na weryfikację wyników przez personel laboratorium. 16. Archiwizacja wyników badań. 17. Automatyczna kalibracja czytnika. 18. Oprogramowanie zapewniające użytkownikowi tworzenie i dostosowanie reguł, raportów oraz wydruków wyników badań do wymagań laboratorium. 19. Bezpłatny serwis na czas trwania umowy dzierżawy. 20. Naprawa w terminie 48 godzin od daty zgłoszenia awarii aparatu. 21. Dostawa odczynników w czasie 5 dni od momentu złożenia zamówienia. 22. Inokulacja mikropłytki jednoetapowa z zastosowaniem pipety 96 kanałowej. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WINIEN BYĆ DOŁĄCZONY DO OFERTY. Oferent zobowiązany jest na czas trwania umowy we własnym zakresie dokonać podłączenia aparatu do sieci komputerowej laboratorium wraz z przeszkoleniem pracowników. Oferent zabezpieczy warunki pracy aparatu poprzez dostosowanie pomieszczenia do warunków klimatyzowanych. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336940000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oświadczenie wg załącznika nr 2 a)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm. ) e) wyrażam zgodę na wszystkie warunki i wymogi określone w SIWZ. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej iż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Znak jakości CE, odnoszący się do aparatu i odczynników. 3.Karty charakterystyki produktu i substancji niebezpiecznych na CD. Do ofert należy również dołączyć 1.Wypełniony formularz ofertowy (Zał. nr 1) 2.Formularz asortymentowo-cenowy ( Zał nr 3 ) 3.Parafowany wzór umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wg załącznika nr 2 a)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm. ) e) wyrażam zgodę na wszystkie warunki i wymogi określone w SIWZ. 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej iż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Znak jakości CE, odnoszący się do aparatu i odczynników. 3.Karty charakterystyki produktu i substancji niebezpiecznych na CD. Do ofert należy również dołączyć 1.Wypełniony formularz ofertowy (Zał. nr 1) 2.Formularz asortymentowo-cenowy ( Zał nr 3 ) 3.Parafowany wzór umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.opoczno.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną