Przetargi.pl
Dzierżawa analizatora do automatyzacji badań EIA+CLIA na okres 36 miesięcy wraz z dostawą testów Elisa dla Laboratorium Mikrobiologicznego SP ZOZ Zespołu Szpitali Miejskich przy ul. Władysława Truchana 7 w Chorzowie (2)

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, Strzelców Bytomskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 499 115 , fax. 322 413 952
  • Data zamieszczenia: 2020-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie
    Strzelców Bytomskich 11
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 323 499 115, fax. 322 413 952
    REGON: 27150341000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsm.com.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dzierżawa analizatora do automatyzacji badań EIA+CLIA na okres 36 miesięcy wraz z dostawą testów Elisa dla Laboratorium Mikrobiologicznego SP ZOZ Zespołu Szpitali Miejskich przy ul. Władysława Truchana 7 w Chorzowie (2)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: a) dzierżawa wraz z instalacją Analizatora do automatyzacji badań EIA+CLIA na okres 36 miesięcy. Parametry Analizatora zostały określone w „Opisie przedmiotu zamówienia” (dalej w treści: OPZ) stanowiącego Zał. nr 3 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej w treści: SIWZ); b) systematyczna dostawa testów Elisa (dalej w treści : testy) określonych szczegółowo w zał. nr 2 – Specyfikacja asortymentowo –cenowa do SIWZ (dalej w treści: SAC); c) przeglądy i serwis dzierżawionego urządzenia zgodnie z zaleceniami producenta na zasadach ujętych w zał. nr 3 do SIWZ, d) szkolenie personelu medycznego w zakresie eksploatacji i obsługi urządzenia a także interpretacji wyników badań określonego w OPZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38434000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 7.1. Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). 7.2. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancji bankowych, d) gwarancji ubezpieczeniowych, e) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 310, z późn. zm.) 7.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: ING BANK ŚLĄSKI S.A. O/ CHORZÓW Nr 21 1050 1243 1000 0010 0009 7517 Wadium w pieniądzu wniesione zostaje na oprocentowany rachunek bankowy. Wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w Kasie Głównej Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie przy ul. Strzelców Bytomskich 11. 7.4. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcom, którzy wycofali ofertę przed upływem terminu składania ofert niezwłocznie po otrzymaniu wniosku o zwrot wadium. 7.5. Wniosek powinien zawierać nazwę postępowania przetargowego, nr sprawy, numer rachunku bankowego Wykonawcy oraz datę wpłaty i kwotę wadium jakie należy zwrócić. Wniosek należy przesłać do Działu Zamówień Publicznych pocztą elektroniczną: zp@zsm.com.pl 7.6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: - nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 UPZP, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, - termin obowiązywania gwarancji, - miejsce i termin zwrotu gwarancji. 7.7. Zwrot oraz utrata wadium następują zgodnie z art. 46 UPZP. 7.8. Jeśli oferta Wykonawcy nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej formie i wysokości Zamawiający odrzuci ofertę. 7.9. Wniesione wadium musi zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą tj. 30 dni, przy czym pierwszym dniem ważności zobowiązania jest dzień składania ofert. 7.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: a) którego oferta została wybrana - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. b) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a UPZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 UPZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 UPZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 UPZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7.11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a UPZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna składać się z następujących, wypełnionych dokumentów tj.: a) Formularza ofertowego wg zał. nr 1 do SIWZ, b) Specyfikacji asortymentowo –cenowa wg zał. nr 2 do SIWZ c) Wykazu do oceny technicznej parametrów Analizatora wg zał. nr 8 do SIWZ d) Dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. 5 SIWZ przy których umieszczono dopisek: „dołączyć do oferty”. e) Pełnomocnictwa lub upoważnienia - jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach