Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim ogłasza przetarg
- Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Miodowa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 7658308 , fax. 22 7658301
- Data zamieszczenia: 2018-01-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim
ul. Miodowa 2
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 22 7658308, fax. 22 7658301
REGON: 30673300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ncm.med.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dzierżawa analizatora biochemicznego wraz z dostawą odczynników i kalibratorów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dzierżawa analizatora biochemicznego wraz z dostawą odczynników i kalibratorów”. 2. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. 3. Wykonawca ponosi koszt dostaw i ubezpieczenia oraz odpowiedzialność za dostawę przedmiotu zamówienia do NCM. 4. Dostawy odbywać się będą wg potrzeb Zamawiającego w ilościach i częstotliwości uzgodnionej zamówieniem, wysłanym faksem. 5. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania przedmiotu umowy w terminie max. 5 dni od daty zgłoszenia zamówienia. 6. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany do laboratorium NCM w Nowym Dworze Mazowieckim ul. Miodowa 2 w dni robocze w godz. 8.00-20.00. 7. Podane ilości w załączniku nr 2 do SIWZ są jedynie orientacyjne i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy w związku z potrzebami Zamawiającego. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23, o których mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp: - oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. 2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie: 1) formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ - wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. Należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe przeniesienie do formularza ofertowego ceny z Formularza asortymentowo-cenowego. Formularz ofertowy powinien być umieszczony bezpośrednio za stroną tytułową lub stanowić pierwszą stronę 2) Formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ - wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. Należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe obliczenie cen poszczególnych pozycji i sumy formularza oraz prawidłowe przeniesienie jej do formularza ofertowego. Formularz asortymentowo-cenowy powinien być umieszczony bezpośrednio za formularzem ofertowym; oferty; 3) Zestawienie parametrów technicznych, stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ - wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. 4) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych – sporządzone wg Załącznika nr 4 do SIWZ. 5) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru na Załączniku Nr 5 do SIWZ 6) pełnomocnictwo - w przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum/spółka cywilna) – podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywną dostawę odczynników chemicznych dla WSSE w Warszawie,
Dodano: 2024-07-03 - Sukcesywna dostawa surowic i zawiesin dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Warszawie
Dodano: 2024-06-18 - Dostawa odczynników laboratoryjnych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
Dodano: 2024-06-07 - Dostawa surowic do diagnostyki Salmonella dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie
Dodano: 2024-06-04 - Dostawa zestawów diagnostycznych do wykrywania wirusa grypy ptaków dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
Dodano: 2024-05-23 - Dostawa odczynników laboratoryjnych do badań hematologicznych wraz z dzierżawą analizatora hematologicznego.
Dodano: 2024-05-20 - Dostawy odczynników diagnostycznych i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą aparatu do automatycznego barwienia metodami IHC i ISH.
Dodano: 2024-05-13 - ZP/CZD/066/24 Dzierżawa analizatora do oznaczeń immunochemicznych w kierunku zakażeń wirusowych wraz z zakupem odczynników i materiałów zużywalnych.
Dodano: 2024-05-10 - „Dostawa odczynników laboratoryjnych oraz dzierżawa 1 szt. (jednej sztuki) analizatora, do badania cech fizykochemicznych i analizy upostaciowanych elementów moczu”
Dodano: 2024-05-09 - Dostawa taśm do zaklejania szkiełek oraz odczynników laboratoryjnych określonych w 3 pakietach.
Dodano: 2024-05-09