Przetargi.pl
Dzierżawa - dostawa, montaż, zaprogramowanie, uruchomienie, serwisowanie i konserwacja parkometrów do pobierania opłat za parkowanie na płatnych parkingach przez okres 3 lat na terenie miasta Głuchołazy

Gmina Głuchołazy ogłasza przetarg

  • Adres: 48-340 Głuchołazy, Rynek 15
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4092100 , fax. 77 4092101
  • Data zamieszczenia: 2013-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głuchołazy
    Rynek 15 15
    48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
    tel. 77 4092100, fax. 77 4092101
    REGON: 53141279200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glucholazy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dzierżawa - dostawa, montaż, zaprogramowanie, uruchomienie, serwisowanie i konserwacja parkometrów do pobierania opłat za parkowanie na płatnych parkingach przez okres 3 lat na terenie miasta Głuchołazy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego postępowania jest w szczególności: 1.Wydzierżawienie 11 sztuk urządzeń do pobierania opłat za postój pojazdów w Strefie Płatnego Parkowania (parkomatów) o parametrach użytkowych wskazanych w niniejszej SIWZ. 2.Montaż 11 sztuk wydzierżawionych urządzeń w miejscach wskazanych przez Wydzierżawiającego i ustalonych przez Zamawiającego. 3.Serwisowanie urządzeń do pobierania opłat za postój pojazdów w Strefie Płatnego Parkowania (parkomatów) przez okres realizacji zamówienia. 4.Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń do pobierania opłat za postój pojazdów w Strefie Płatnego Parkowania (parkomatów) przez okres realizacji zamówienia. 5.Dozór techniczny oraz kompleksowy serwis gwarantujący stałą gotowość operacyjną urządzeń , obejmujący między innymi naprawy i wymiany wszystkich urządzeń do pobierania i rozliczania opłat parkingowych lub ich elementów, części zamiennych, oznakowanie urządzeń nieczynnych przez okres realizacji zamówienia. 6.Usuwanie wszelkich awarii w Strefie Płatnego Parkowania w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od powzięcia wiadomości. 7.Zagwarantowanie nieodpłatnych dostaw części zamiennych od producenta urządzeń do pobierania i rozliczania opłat parkingowych, wszelkich materiałów eksploatacyjnych w okresie realizacji umowy. Wymagania techniczne dla urządzeń do pobierania i rozliczania opłat parkingowych 1.Parkomaty powinny spełniać wszystkie wymagania określone w SIWZ. Dopuszcza się użycie przez Wykonawcę parkomatów używanych z zastrzeżeniem, że parkomaty muszą być sprawne technicznie i wyprodukowane nie wcześniej niż 01.01.2007rr. 2.Obudowa parkomatu powinna być w 100% odporna na korozję. Zamki parkomatu powinny być odporne na włamanie za pomocą wytrychów i wiercenia. Zamek znajdujący się w drzwiach do sejfu powinien posiadać możliwość przeprogramowania zapadek za pomocą specjalnego klucza mechanicznego (bez wymiany wkładek zamków). 3.Parkomat powinien być zasilany autonomicznym układem, złożonym z baterii słonecznej i akumulatora doładowywanego w sposób ciągły przez tę baterię. Bateria słoneczna powinna być zintegrowana z obudową parkomatu, odporna na uszkodzenia mechaniczne oraz warunki atmosferyczne, łatwa do czyszczenia. 4.Parkomaty muszą być dostosowane do niezawodnej pracy na otwartej przestrzeni w klimacie ciepłym umiarkowanym, w zakresie temperatur: od - 20°C do + 55°C. 5.Parkomat musi być wyposażony w czytelny wyświetlacz z podświetleniem, który umożliwia wyświetlanie minimum 4 wersów. 6.Parkomat powinien zapewniać automatyczną zmianę czasu (czas letni i zimowy). 7.Na ścianie czołowej parkomatu musi znajdować się miejsce na umieszczenie wymiennej etykiety informacyjnej (nie dopuszcza się wykorzystania naklejek) - zastosowane rozwiązanie powinno umożliwiać łatwą wymianę etykiety bez konieczności demontowania elementów parkomatu i użycia narzędzi. Miejsce na etykietę informacyjną powinno mieć rozmiary nie mniejsze niż 250mm x 100mm. Etykieta oraz elementy interfejsu użytkownika (przyciski, zwrot monet oraz kieszeń wydawania biletów) powinny być podświetlane w celu ułatwienia korzystania z urządzenia po zmroku. 8.Parkomat powinien posiadać możliwość ustawienia 2 różnych języków - polski i angielski, które będę dostępne po użyciu dedykowanego do tego przycisku. 9.W trakcie dokonywania transakcji parkomat powinien wyświetlać informację o wysokości wniesionej opłaty oraz o dacie i godzinie zakończenia opłaconego czasu parkowania. Dodatkowo w czasie realizacji transakcji na wyświetlaczu powinny pojawiać się stosowne komunikaty tekstowe o kolejnych etapach transakcji - komunikaty te powinny być modyfikowalne. 10.Parkomat powinien posiadać rozwiązanie systemowe, które pozwala użytkownikowi na zakup biletu lub anulowanie transakcji wraz ze zwrotem wrzuconych wcześniej monet. 11.Parkomat powinien mieć możliwość zaprogramowania minimum 2 różnych taryf. opłat Parkomat powinien umożliwiać drukowanie biletu jednoczęściowego. 12.Bilet drukowany przez parkomat powinien zawierać następujące informacje: -nazwa emitenta biletu, -numer oraz lokalizację urządzenia, -numer biletu, -symbol taryfy, -symbol waluty, -data, godzina oraz minuta końca ważności biletu (odpowiednio dużą czcionką), -wysokość wniesionej opłaty, -data i godzina zakupu biletu. 13.Parkomat musi być wyposażony w wymienną kasetę na monety, która znajduje się w zabezpieczonym przed próbami włamania sejfie. Kolekcja monet powinna polegać na wyjęciu kasety i zastąpieniu jej kasetą pustą. Wyjęta kaseta z monetami powinna być zamknięta. Otwarcie kasety powinno być możliwe jedynie przy użyciu odrębnego klucza przeznaczonego tylko do kasety. Wymienna kaset na monety powinna mieć pojemność min. 5 litrów. 14.Kolekcja monet powinna automatycznie uruchamiać wydruk biletu kolekcyjnego, na którym powinny znajdować się następujące dane: -numer kolekcji monet, -numer parkomatu i jego lokalizacja, -data i godzina kolekcji monet, -kwota odpowiadająca zgromadzonym monetom od ostatniej kolekcji,liczba i rodzaje monet, -całkowita kwota odpowiadająca sumie zgromadzonych monet od początku działania parkomatu. 15.Parkomat powinien być wyposażony w rozwiązania wykrywające i sygnalizujące: -niskie napięcia akumulatora, -zbliżający się koniec rolki papieru termicznego, -osiągnięcie określonego progu zapełnienia kasety na monety. 17.Parkometry mogą być wyposażone w dodatkowe systemy i funkcje usprawniające działanie obsługę zarówno urządzeń jak i strefy. Dodatkowa funkcjonalność nie wpływa na wybór oferty. 18.Oprogramowanie parkomatów musi uwzględniać możliwość zmian stawek opłat za parkowanie. 19. Parkomat powinien mieć możliwość użycia jednostronnie zadrukowanego np. reklamą, papieru termicznego, przy czym: a)Dostawa papieru z zadrukiem może być realizowana przez potencjalnych zainteresowanych z zachowaniem wymaganych parametrów technicznych a Wykonawca zobowiązany jest do jego przyjęcia. b)Umieszczenie reklamy wymaga zgody Gminy Głuchołaz. c)Wpływy z reklam są dochodem Gminy Głuchołazy Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.Transport, montaż, zaprogramowanie, uruchomienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego 11 sztuk parkomatów oraz ich demontaż po okresie eksploatacji na koszt Wykonawcy, 2.Dostawę materiałów eksploatacyjnych do parkometrów przez okres realizacji zamówienia , 3.Zapewnienie dostaw części zamiennych przez okres realizacji zamówienia, 4.Zapewnienie przeglądów eksploatacyjnych i gwarancyjnych przez okres realizacji zamówienia, 5.Ubezpieczenie parkometrów od zniszczeń i aktów wandalizmu, 6.Serwis do 24 godzin od momentu zgłoszenia awarii. 7.Oprogramowanie służące do windykacji. Podstawowe parametry techniczne parkomatów: 1.Pobieranie monet o nominałach od 10 gr. do 5 zł 2.wydruki biletów, 3.obsługę w minimum 2 językach,(polskim i angielskim ) 4.własne źródło zasilania, 5.wydruk raportów kasowych, 6.wymienna kasety o pojemności 5 litrów,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 387300001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2013
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach