Burmistrz Głuchołaz ogłasza przetarg
- Adres: 48-340 Głuchołazy, Rynek 15
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4092100 , fax. 077 4092101
- Data zamieszczenia: 2010-10-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Głuchołaz
Rynek 15 15
48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
tel. 077 4092100, fax. 077 4092101
REGON: 00052454200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.glucholazy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dzierżawa - dostawa, montaż, zaprogramowanie, uruchomienie, serwis i konserwacja parkometrów do pobierania opłat za parkowanie na płatnych parkingach na terenie miasta Głuchołazy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia: Dostawa ,montaż, zaprogramowanie, uruchomienie, serwisowanie i konserwacja 15 szt. parkometrów do pobierania opłat za parkowanie na płatnych parkingach na terenie miasta Głuchołazy, obejmuje : - transport, montaż i uruchomienie w miejscu wskazanym przez wydzierżawiającego, - dostawa materiałów eksploatacyjnych do parkometrów przez okres 36 miesięcy - zapewnienie przeglądów eksploatacyjnych i gwarancyjnych przez okres 36 miesięcy - ubezpieczenie parkometrów od zniszczeń i aktów wandalizmu, - serwis do 24 godzin od momentu zgłoszenia awarii. Podstawowe parametry techniczne: - pobieranie monet o nominałach od 10 gr do 5 zł - możliwość płatności za bilet przez telefon komórkowy - wydruki biletów, - obsługę w minimum 2 językach,(polskim i angielskim ) - własne źródło zasilania, - wydruk raportów kasowych, - wyjmowany pojemnik na kasety Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do IDW. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 512140005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2010&mc=10
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną