Przetargi.pl
Dzierżawa 14 sztuk fotokopiarek dla potrzeb Spółki Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. wraz z ich serwisem znak postępowania: WM/SZP/PN/17/2013/S

Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 50-343 Wrocław, ul. Mikołaja Reja 53-55
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3235700 , fax. 71 3235750
  • Data zamieszczenia: 2013-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
    ul. Mikołaja Reja 53-55 53-55
    50-343 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3235700, fax. 71 3235750
    REGON: 02061050400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dzierżawa 14 sztuk fotokopiarek dla potrzeb Spółki Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. wraz z ich serwisem znak postępowania: WM/SZP/PN/17/2013/S
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Rodzaj zamówienia: dostawa. 2.Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa 14 cyfrowych urządzeń wielofunkcyjnych umożliwiających drukowanie, skanowanie oraz kopiowanie wraz z ich serwisem dla potrzeb Spółki Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o., zgodnie z nomenklaturą CPV (Wspólny Słownik Zamówień): 30.12.00.00-3 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego; 48.42.10.00-5 - Pakiety oprogramowania do zarządzania urządzeniami; 50.31.31.00-3 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek; 50.31.32.00-4 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek. 3.Zakres zamówienia obejmuje: 1)oddanie w dzierżawę Zamawiającemu 14 sztuk (w tym 13 sztuk drukujących czarno-biało i 1 sztuki drukującej w kolorze), w pełni sprawnych fotokopiarek na potrzeby pracowników Zamawiającego o parametrach określonych w formularzu oferty a także dostarczenie, zainstalowanie i uruchomienie ich w terminie 7 dni od podpisania umowy, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w załączniku nr 4 do umowy; 2)dostarczenie, zainstalowanie i uruchomienie oprogramowania zarządzającego fotokopiarkami, a także przeszkolenie trzech administratorów Zamawiającego, do używania tej aplikacji w terminie 7 dni od podpisania umowy; 3)wykonywanie na bieżąco wszelkich czynności związanych z konserwacją, naprawą i utrzymywaniem we właściwym stanie technicznym dostarczonych fotokopiarek, 4)dokonywanie deinstalacji, transportu i ponownej instalacji fotokopiarek w przypadku zmiany ich lokalizacji w terminie 3 dni roboczych od zgłoszenia; 5)niezwłoczne dostarczanie wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych odpowiednio kompatybilnych z dostarczonymi fotokopiarkami, (których bieżącym uzupełnianiem ma zajmować się pracownik Zamawiającego) do siedziby Zamawiającego, zgodnie z zapotrzebowaniem; 6)odbieranie zużytych części i materiałów eksploatacyjnych, w tym pustych pojemników po tonerach; 7)odbieranie urządzeń własnym sprzętem i staraniem z miejsca wskazanego przez Zamawiającego po wygaśnięciu lub rozwiązaniu umowy. 4.Zakres serwisu fotokopiarek obejmuje: 1)przeszkolenie 20 osób, które będą obsługiwać urządzenia; 2)comiesięczny odczyt liczników urządzeń; 3)dostarczanie materiałów eksploatacyjnych (tonerów) dowozem własnym transportem; 4)wykonywanie przeglądów technicznych; 5)naprawy i wymianę zużytych części zamiennych (stanowią one własność wykonawcy); 6)dojazd do Zamawiającego na jego wezwanie; 7)instalację urządzeń; 8)inne czynności serwisowe mające na celu usunięcie występujących usterek oraz zapewnienie prawidłowego działania urządzeń; 9)dostarczenie urządzeń zastępczych w przypadku braku możliwości usunięcia awarii zgodnie z zapisami w umowy. 5.Szczegółowy zakres zamówienia określają: projekt umowy (załącznik nr 5 do SIWZ), formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ) i opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ). 6.Przedmiot zamówienia musi odpowiadać warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami i normami polskimi, a ponadto w przypadku dostawy materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do funkcjonowania fotokopiarek dostarczanie ich w opakowaniach zabezpieczających, jakość towaru i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania. 7.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania całości zamówienia w zakresie ilości materiałów eksploatacyjnych, a także ilości wykonanych kopii ponad abonament. Zamówienie określa maksymalne potrzeby Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301200003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wm.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach