Przetargi.pl
„Dziedziniec wraz z zagospodarowaniem terenu i małą sceną ZSZ Nr 1 w Ostrołęce” realizowany w ramach budżetu obywatelskiego Miasta Ostrołęki na 2019 r.

Miasto Ostrołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 07-400 Ostrołęka, Plac Gen. J. Bema
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7646811 w. 271 , fax. 297 654 325
  • Data zamieszczenia: 2019-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ostrołęka
    Plac Gen. J. Bema 1
    07-400 Ostrołęka, woj. mazowieckie
    tel. 029 7646811 w. 271, fax. 297 654 325
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroleka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dziedziniec wraz z zagospodarowaniem terenu i małą sceną ZSZ Nr 1 w Ostrołęce” realizowany w ramach budżetu obywatelskiego Miasta Ostrołęki na 2019 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia: Obejmuje I etap robót budowlanych w którego skład wchodzi zagospodarowanie terenu Dziedzińca i małej sceny ZSZ Nr 1 oraz odwodnienie i oświetlenie placu Zakres rzeczowy robót 1. Branża budowlana:/ drogowa/ Niniejszy zakres prac obejmuje przebudowę dróg wewnętrznych, placów manewrowych oraz utwardzeń terenu przed budynkiem szkoły z kostki betonowej. Nawierzchnia ciągów pieszych, utwardzeń pod parking dla rowerów i motorów, dziedzińca oraz małej sceny zaprojektowana z kostki betonowej – kategoria obciążenia ruchem KR1. Konstrukcja nawierzchni proj. ciągów pieszych, schodów oraz małej sceny nawierzchnia o ruchu kategorii KR1: 1) warstwa ścieralna z bezfazowej kostki bet. o grub. 6cm (barwy melanż); 2) warstwa podsypki piaskowej o grubości 3 - 5 cm; 3) warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego frakcji 0/31,50mm, stabilizowanego mechanicznie grub. 15 cm; 4) podłoże – grunt rodzimy. Obramowanie nawierzchni ciągów pieszych za pomocą krawężnika betonowego najazdowego o wymiarach 15x22x100cm na ławie betonowej z oporem betonowym (beton C12/15) wyniesionego +6cm ponad górną krawędź nawierzchni jezdni. • Konstrukcja nawierzchni proj. dziedzińca, nawierzchnia o ruchu kategorii KR1: 1) warstwa ścieralna z bezfazowej kostki bet. o grub. 6cm (barwy melanż); 2) warstwa ścieralna z bezfazowej kostki bet. o grub. 6cm (szkliwiona górą),ozdobne kwadraty 3) wg odrębnej dokumentacji wykonawczej uszczegóławiającej aranżacje dziedzińca; 4) warstwa podsypki piaskowej o grubości 3 - 5 cm; 5) warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego frakcji 0/31,50mm, stabilizowanego mechanicznie grub. 15 cm; 6) podłoże – grunt rodzimy. Obramowanie nawierzchni dziedzińca zapewnione poprzez istniejące ściany budynku szkoły oraz betonowy murek oporowy zabezpieczający zejście do pomieszczenia kotłowni. 2. Branża architektoniczna Roboty ogólnobudowlane przewidziane do wykonania w ramach inwestycji objętej niniejszą dokumentacją to w szczególności: 1) izolacja ścian fundamentowych do głębokości 1,50m – budynek główny, 2) roboty rozbiórkowe i murarskie w zakresie likwidacji istniejących świetlików wraz 3) zamurowaniem powstałych ubytków w murze, 4) remont murku przy schodach, 5) dostawa i montaż elementów wyposażenia dziedzińca (ławki, kosze,stojaki na rowery i motory, gazony betonowe). 3. Branża sanitarna Niniejszy zakres prac obejmuje budowę kanalizacji deszczowej ze zrzutem wód opadowych do istniejącej studni na kanale o śr. 300mm oznaczonej jako D1i w ulicy Generała Ignacego Prądzyńskiego. Powyższe realizuje się poprzez budowę: 1) kanał deszczowy o średnicy DN250mm z rur PCV SN 8; 2) kanał deszczowy o średnicy DN200mm z rur PCV SN 8; 3) kanał deszczowy o średnicy DN160mm z rur PCV SN 8; 4) typowe betonowe studzienki rewizyjne 1200mm; 5) typowe betonowe studzienki rewizyjne 1200mm z osadnikiem; 6) wpusty uliczne 500 mm z osadnikiem 0,5m. 4. Branża elektryczna Niniejszy zakres prac obejmuje budowę oświetlenia terenu szkoły: 1) wykonanie linii kablowych ośw. terenu szkoły, kablem YAKXS 5x25mm2; 2) zabezpieczenie proj. linii kablowych, rurami osłonowymi typu: DVR 75, SRS 110; w miejscach kolizji z istniejącym i proj. uzbrojeniem oraz układem drogowym; 3)montaż aluminiowych cylindryczno-stożkowych słupów oświetleniowych Ø146, h=8m; na prefabrykowanych fundamentach typu B-51; 4) montaż pojedynczych wysięgników aluminiowych stylizowanych; 5) montaż podwójnych wysięgników aluminiowych stylizowanych; 6) montaż opraw oświetlenia terenu szkoły 16 LEDs, 500mA, 30W, Φmin.lampy=3400lm; 7) montaż dwudzielnych rur osłonowych typu A 110 PS; 8) ułożenie rur osłonowych typu RHDPE 40/3,7; 9) demontaż istniejącego oświetlenia kolidującego z proj. zagospodarowaniem terenu. W zakres obowiązków Wykonawcy na etapie przed rozpoczęciem robót wchodzi również zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej i wykonanie inwentaryzacji oraz dokumentacji powykonawczej. Szczegółowe rozwiązania i zakres robót wg przedmiaru robót, dokumentacji projektowej poszczególnych branż oraz SST
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Informacje ogólne. 1) Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3) Okres ważności wadium winien obejmować okres związania ofertą. 2. Wysokość wadium wynosi 5000,00zł ( słownie: pięć tysięcy złotych) 3. Forma wadium: 3.1. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804,oraz 2015 r., poz.978 i 1240). 3.2. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust 4a i 5 ustawy PZP oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SIWZ. Dowodem wniesienia wadium jest oryginalny dokument poręczenia lub gwarancji złożony wraz z ofertą. Wadium nie może zawierać zapisów ograniczających obowiązek zapłaty wadium. Oryginał dokumentu ( poręczenie bankowe, poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ) należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot, bez konieczności rozszywania/dekompletacji oferty, np. umieścić w oddzielnej kopercie ze wskazaniem na niej nazwy postepowania, w którym jest składane. Dokument wadialny musi identyfikować wykonawcę oraz zawierać informację, że stanowi zabezpieczenie wadium w przedmiotowym postępowaniu. 4. Miejsce i sposób wniesienia wadium 4.1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 33 1020 1592 0000 2002 0266 9018 Na poleceniu przelewu należy zaznaczyć, jakiego postepowania przetargowego dotyczy wadium. Do oferty należy dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 4.2. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4.3. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy załączyć do oferty zgodnie z zapisami pkt 16.3.2. SIWZ 4.4. Wadium może być wniesione również przez jednego z Wykonawców lub pełnomocnika. 5. Termin wniesienia wadium Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie pieniądza, za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty składane przez Wykonawcę wraz z ofertą: 1) Formularz oferty sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) dowód wniesienia wadium, 3) stosowne Pełnomocnictwo(a) – zgodnie z punktem 19.1.4) SIWZ, 4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zgodnie z pkt 14.1.SIWZ. 5) w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach