Gmina Nisko ogłasza przetarg
- Adres: 37-400 Nisko, Plac Wolności 14
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 015 8415643, 015 8415638 , fax. 015 8415630
- Data zamieszczenia: 2012-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nisko
Plac Wolności 14 14
37-400 Nisko, woj. podkarpackie
tel. 015 8415643, 015 8415638, fax. 015 8415630
REGON: 00054413100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nisko.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Działania promocyjno-informacyjne dotyczące Projektu dofinansowanego z Funduszu Spójności pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy i Miasta Nisko - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
A. Zakres promocji. 1. Wykonanie i montaż tablic informacyjnych w 9-ciu miejscach realizacji projektu oraz w 2-ch miejscach przy wjeździe do Gminy ( razem 11 szt). Wymiary tablic 300x200 cm w układzie poziomym. Powierzchnia informacyjna : metalowa, wyklejana jednostronnie w postaci wielobarwnego wydruku. Konstrukcja : metalowy stelaż samonośny, wolnostojący. Tablice muszą być umieszczane oraz muszą zawierać elementy zgodne z Zasadami promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, które będą załączone do SIWZ . Zamówienie będzie obejmowało : a- opracowanie projektu graficznego tablicy na podstawie materiałów przekazanych przez Zamawiającego. b- wykonanie, po zaakceptowaniu przez Zamawiającego, projektu graficznego i treści tablic c- montaż w miejscach wskazanych przez Zamawiającego Termin wykonania : dla 9-ciu szt - tablic - 1 m-c od daty podpisania umowy oraz 2 tygodnie od zawiadomienia przez Zamawiającego dla pozostałych 2 szt. tablic. 2. Wykonanie i montaż 9-ciu szt tablic pamiątkowych, o wymiarach 120x100 cm - układ poziomy, w 9-ciu miejscach realizacji projektu. Powierzchnia informacyjna : metalowa, wyklejana jednostronnie w postaci wielobarwnego wydruku. Konstrukcja : metalowy stelaż samonośny, wolnostojący. Tablice muszą zawierać elementy zgodne z Zasadami promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, które będą załączone do SIWZ . Zamówienie będzie obejmowało : a- opracowanie projektu graficznego tablicy na podstawie materiałów przekazanych przez Zamawiającego. b- wykonanie, po zaakceptowaniu przez Zamawiającego, projektu graficznego i treści tablic c- montaż w miejscach wskazanych przez Zamawiającego Termin wykonania : 6 miesięcy po rzeczowym zakończeniu projektu. Planowane zakończenie projektu - 30.11.2013. 3. Ogłoszenia w prasie lokalnej, obejmujące przygotowanie i umieszczenie treść 5-ciu ogłoszeń uzgodnionych przed emisją z Zamawiającym . Wielkość ogłoszeń : na ? strony (9 modułów), w kolorze czarno-białym . Termin wykonania jak w tabeli Harmonogram działań promocyjno -informacyjnych 4. Produkcja spotów telewizyjnych o realizowanym projekcie, z emisją w regionalnej TV. Obejmuje opracowanie scenariusza 3-ch różnych pakietów, zawierających po jednym 20 sekundowym spocie, z 30-krotną emisja każdego pakietu w regionalnej TV . Realizacja spotu, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, będzie wymagała uprzedniej akceptacji formy oraz zaprezentowanych informacji .Termin wykonania jak w tabeli Harmonogram działań promocyjno -informacyjnych. 5. Promocja projektu poprzez ulotki , broszury i plakaty. Obejmuje opracowanie projektu graficznego, na podstawie materiałów Zamawiającego : a- 1800szt ulotek formatu A4, składanych na 3 części, na papierze kredowym 135 g /m2 z dwustronnym zadrukiem b- 200 szt broszur składanych formatu A5 - 8 stron, na papierze kredowym 135g/m2 c- 100 szt plakatów formatu A3, na papierze kredowym 150 g/m2, z jednostronnym zadrukiem d- insertowanie ulotek do prasy lokalnej w ilości 1500 szt. Pozostała część -500 szt będzie rozprowadzona, przez Zamawiającego. Broszury (200 szt) oraz plakaty (100 szt) będą rozprowadzone przez Zamawiającego. Promocja projektu przez ulotki, broszury i plakaty, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, będzie wymagała uprzedniej akceptacji formy oraz zaprezentowanych informacji. Termin wykonania jak w tabeli Harmonogram działań promocyjno -informacyjnych 6. Promocja projektu materiałem filmowym. Obejmuje opracowanie scenariusza 15- minutowego materiału filmowego o realizowanym projekcie , na podstawie informacji przekazanych przez Zamawiającego, z emisją w regionalnej TV (1edycja) oraz publikacją tego filmu na 150 szt płyt DVD. Projekt obejmuje 17 następujących zadań realizowanych na terenie Gminy i Miasta : 1. Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej w Nisku, osiedle Podwolina -Grady - I etap 2. Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej w Nisku osiedle Podwolina - Grądy - II etap 3.Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej wraz z pompownią wody w Nisku os.Podwolina-Grądy - III etap 4.Budowa sieci wodociągowej w Nisku na Os.Barce - etap I 5.Budowa sieci wodociągowej w Nisku na Os.Barce - etap II 6.Budowa sieci wodociągowej ul.Torowa w Nisku 7.Budowa (odbudowa) z przebudową odcinków kanału ściekowego w ulicy Kościuszki w Nisku 8.Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Nisku w ulicy Dworcowej 9.Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na osiedlu Warchoły- podłączenie budynków wielorodzinnych przy ul.Rzeszowskiej w Nisku 10.Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Nisku na Os.Malce VI etap 11.Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Nisku na os.Barce i os.os.Warchoły, w rejonie ul.Piaskowej i Rzeszowskiej - I etap 12. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Nisku na os.Barce i os.os.Warchoły, w rejonie ul.Piaskowej i Rzeszowskiej - II etap 13.Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Nisku na os.Barce i os.Warchoły, w rejonie ul.Długiej - III etap 14.Budowa sieci Kanalizacji sanitarnej we wsi Zarzecze gm.Nisko - III etap 15. Budowa sieci Kanalizacji sanitarnej we wsi Zarzecze - etap IV 16.Budowa sieci Kanalizacji sanitarnej we wsi Zarzecze - etap V 17.Budowa wodociągu łączącego sieci wodociągowe Stalowej Woli i Niska ( etap I, etap II, etap III) Film powinien zawierać takie istotne cechy projektu jak informację o jego zakresie rzeczowo-finansowym, ujęcia z terenów realizacji projektu na których będą znajdować się takie elementy jak : tablice informacyjne, tablice pamiątkowe , oznaczenia przebiegu sieci wodociągowej betonowymi słupkami, tabliczkami, zbiorniki na pompowni wody .Na sieci kanalizacyjnej będą studzienki kanalizacyjne i przepompownie ścieków. Będzie można przedstawić zabudowane tereny wzdłuż ulic poszczególnych osiedli i wywiady z ich mieszkańcami. Zamawiający dysponuje danymi rzeczowo-finansowymi dla poszczególnych zadań i całego przedsięwzięcia. Prezentacja filmu będzie wymagała uprzedniej akceptacji formy , terminu emisji i zaprezentowanych informacji. Termin wykonania jak w tabeli Harmonogram działań promocyjno -informacyjnych. Harmonogram działań promocyjno -informacyjnych Lp Działania promocyjno- informacyjne Termin wykonania 1. Tablice informacyjne wg poz.A.1. - 9 szt III kw. 2012 r. 2. Tablice informacyjne wg poz.A.1. - 2 szt II kw. 2013 r. 3. Tablice pamiątkowe wg.poz .A.2 - 9 szt II kw. 2014 r. 4. Ogłoszenia w prasie wg poz.A.3 - 1 ogłoszenie sierpień 2012 r. 5. Ogłoszenia w prasie wg.poz.A.3 - 1 ogłoszenie grudzień 2012 r. 6. Ogłoszenia w prasie wg.poz.A.3 - 1 ogłoszenie kwiecień 2013 r. 7. Ogłoszenia w prasie wg.poz.A.3 - 1 ogłoszenie lipiec 2013 r. 8. Ogłoszenia w prasie wg.poz.A.3 - 1 ogłoszenie grudzień 2013 r. 9. Spoty telewizyjne wg.poz.A.4 - 1 spot IV kw.2012 r. 10. Spoty telewizyjne wg.poz.A.4 - 1 spot II kw.2013 r. 11. Spoty telewizyjne wg.poz.A.4 - 1 spot IV kw.2013 r. 12. Ulotki, broszury, plakaty wg.poz.A 5 - ? kompletu III kw.2012 r. 13. Ulotki, broszury, plakaty wg.poz.A 5 - ? kompletu III kw.2013 r. 14. Film + DVD wg.poz.A.6 - komplet IV kw.2013 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.nisko.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa organizacja oraz obsługa imprezy plenerowej pn. Z Funduszami Europejskimi na Majówkę w dniu 14 maja 2016 r. podczas ogólnopolskiej akcji promocji Dni Otwarte Funduszy Europejskich.
Dodano: 2016-04-05 - Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej
Dodano: 2016-03-14 - Kompleksowa organizacja trzech konkursów o Funduszach Europejskich w szkołach podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych na terenie województwa podkarpackiego.
Dodano: 2016-02-19 - Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej
Dodano: 2016-02-18 - Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej.
Dodano: 2015-10-14 - Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej
Dodano: 2015-09-22 - Kompleksowa realizacja działań promocyjnych
Dodano: 2015-07-02 - Kompleksowa organizacja oraz obsługa imprezy plenerowej promującej Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 oraz Fundusze Europejskie w województwie podkarpackim.
Dodano: 2015-06-08 - Opracowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej przedsięwzięcia pn. Ekogala - Międzynarodowe Targi Produktów i Żywności Wysokiej Jakości.
Dodano: 2015-04-16 - Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej
Dodano: 2015-03-25