Gmina Czarna Białostocka reprezentowana przez Burmistrza Czarnej Białostockiej ogłasza przetarg
- Adres: 16-020 Czarna Białostocka, ul. Traugutta 2
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7131367 , fax. 085 7131349
- Data zamieszczenia: 2012-02-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarna Białostocka reprezentowana przez Burmistrza Czarnej Białostockiej
ul. Traugutta 2 2
16-020 Czarna Białostocka, woj. podlaskie
tel. 085 7131367, fax. 085 7131349
REGON: 00052880100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnabialostocka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Działania promocyjno-informacyjne dla projektu: Budowa i uruchomienie Podlaskiego Parku Przemysłowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem Zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie działań promocyjno-informacyjnych dla projektu Budowa i uruchomienie Podlaskiego Parku Przemysłowego w Czarnej Białostockiej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 Priorytet I: Nowoczesna Gospodarka Działanie I.3. Wspieranie Innowacji; Związanych Z Promocją Udziału Unii Europejskiej, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego oraz aktualnymi obowiązującymi zasadami i wytycznymi w zakresie zadań promocji projektów dla Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej. 2. Działania promocyjno-informacyjne podejmowane w ramach przedsięwzięcia winny być skierowane do ogółu społeczeństwa zamieszkującego obszar Rzeczypospolitej Polskiej, mediów, organów administracji publicznej, jednostek samorządu terytorialnego, podmiotów gospodarczych krajowych i zagranicznych, partnerów społecznych oraz organizacji pozarządowych, w tym izb gospodarczych. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) utworzenie, utrzymywanie i aktualizacja serwisu internetowego na serwerze Zamawiającego; 2) promocja na portalach społecznościowych; 3) opracowanie logotypu i hasła PPP; 4) opracowanie i wydruk ulotek informacyjnych i folderów promocyjnych w języku polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim; 5) opracowanie i wydruk materiałów informacyjnych dla inwestorów w języku polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim; 6) opracowanie i wydruk map dojazdowych do terenu Podlaskiego Parku Przemysłowego; 7) zaprojektowanie, wykonanie i zamontowanie tablic informacyjnych; 8) zaprojektowanie i wykonanie zestaw promocyjny: notatnik + długopis + ołówek; 9) opracowanie i wydruk kalendarza; 10) zaprojektowanie i wykonanie smyczy, dysków USB (pendrive); 11) zaprojektowanie i wykonanie toreb z nadrukiem; 12) zaprojektowanie i wykonanie banerów reklamowych (roll up); 13) organizacja udziału w konkursach; 14) organizacja wyjazdów na targi i imprezy promocyjne, konferencje; 15) organizacja wizyty studyjnej; 16) przygotowanie i publikacja informacji w prasie regionalnej; 17) przygotowanie i publikacja informacji w prasie ogólnopolskiej; 18) przygotowanie i publikacja ogłoszeń o efektach projektu - powstaniu terenów inwestycyjnych; 19) przygotowanie i emisja spotów reklamowych: TV i radio; 20) obsługa relacji z mediami; 21) przygotowanie i obsługa konferencji podsumowującej projekt - otwarcie PPP; Szczegółowy zakres usług opisany został w SIWZ oraz załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wersje elektroniczne wszystkich projektów oraz materiałów (dokumentów) wytworzonych podczas realizacji zamówienia wraz z prawami autorskimi do tych utworów. 5. Wykonawca zobowiązany będzie konsultować i uzyskać akceptację poszczególnych działań promocyjno-informujących. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania od Wykonawcy, na każdym etapie realizacji zamówienia, dodatkowych informacji i wyjaśnień związanych z przebiegiem realizacji zamówienia. 6. Zamawiający wymaga od wykonawcy minimum 1 spotkania miesięcznie w siedzibie Zamawiającego w godzinach jego pracy w celu omówienia najistotniejszych kwestii związanych z przebiegiem działań promocyjno-informacyjnych. 7. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) w możliwie jak największym zakresie stosowania obowiązkowych, podstawowych wersji znaku marki oraz hasła PO RPW w pozostałych przypadkach dopuszcza się stosowanie wariantu minimalnego, 2) umieszczania na materiałach adresu strony internetowej projektu, 3) oznakowania w wariancie podstawowym dokumentów drukowanych dot. projektu. 8. Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność działań promocyjno-informacyjnych z następującymi dokumentami: 1) Strategia komunikacji Funduszy Europejskich w Polsce w ramach Narodowej Strategii Spójności na lata 2007-2013 (w szczególności z Księgą Identyfikacji Wizualnej NSS), 2) Zasady promocji projektów w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013, 3) Wytyczne Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji, 4) Plan komunikacji Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013, 5) Strategia promocji i udostępniania terenów inwestycyjnych Podlaskiego Parku Przemysłowego w Czarnej Białostockiej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czarnabialostocka.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie działań promocyjnych w projekcie Hub of Talents
Dodano: 2016-05-13 - Przeprowadzenie elementu kampanii wizerunkowej Województwa Podlaskiego polegającej na promocji poprzez sport w formie udziału w profesjonalnych rozgrywkach zawodów sportowych organizowanych w Polsce przez Polski Związek Tenisa Stołowego na poziomie ekstraklasy, widowiskach sportowych oraz spotkaniach promujących sport w 2014 roku.
Dodano: 2014-09-17 - Przeprowadzenie elementu kampanii promocyjnej Województwa Podlaskiego poprzez udział w lekkoatletycznych zawodach sportowych rangi międzynarodowej (konkurencja indywidualna).
Dodano: 2014-05-21 - Przygotowanie kampanii informacyjno-promocyjnej w zakresie nowego systemu segregacji odpadów komunalnych na terenie Miasta Białystok
Dodano: 2014-04-25 - Przeprowadzenie elementu kampanii wizerunkowej Województwa Podlaskiego polegającej na promocji poprzez sport.
Dodano: 2014-03-06 - Przeprowadzenie elementu kampanii wizerunkowej Województwa Podlaskiego polegającej na promocji poprzez sport
Dodano: 2014-01-30 - Przygotowanie kampanii informacyjno-promocyjnej w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi na terenie Miasta Białystok
Dodano: 2014-01-13 - Przeprowadzenie elementu kampanii wizerunkowej Województwa Podlaskiego polegającej na promocji poprzez sport.
Dodano: 2013-12-19 - Promocja miasta Białystok poprzez ekspozycję logo Wschodzący Białystok podczas imprez o charakterze sportowym w lekkoatletyce
Dodano: 2013-10-23 - Promocja miasta Białystok poprzez ekspozycję logo Wschodzący Białystok podczas imprez o charakterze sportowym w lekkoatletyce
Dodano: 2013-09-13