Przetargi.pl
Działania promocyjne i informacyjne dla Projektu pn.: Rozwój i modernizacja gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Głuchołazy.

"Wodociągi" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 48-340 Głuchołazy, ul. Reymonta 12
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4391932 , fax. 0774391742
  • Data zamieszczenia: 2010-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Wodociągi" Sp. z o.o.
    ul. Reymonta 12 12
    48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
    tel. 077 4391932, fax. 0774391742
    REGON: 53056952800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Działania promocyjne i informacyjne dla Projektu pn.: Rozwój i modernizacja gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Głuchołazy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa promocji Projektu obejmująca prowadzenie działań promocyjnych i informacyjnych związanych z realizacją Projektu pn.: Rozwój i modernizacja gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Głuchołazy. Projekt Nr POIS.01.01.00-00-003/08. 2. Prowadzenie działań promocyjnych i informacyjnych będzie wykonywane zgodnie z wymaganiami Zamawiającego oraz aktualnymi zasadami i wytycznymi dotyczącymi działań informacyjno - promocyjnych odnoszących się do przedsięwzięć współfinansowanych z Funduszu Spójności. 3. Zakres promocji: 1) Jedna Konferencja oraz 11 spotkań z mieszkańcami, 2) Prasa - 9 artykułów sponsorowanych, 3) Tablice informacyjne - 7 sztuk, 4) Tablice pamiątkowe - 8 sztuk ) w tym: - tablica pamiątkowa mosiężna - 1 sztuka, - tablice pamiątkowe z innych materiałów -7 sztuk, 5) Ulotka informacyjna - 11.000 sztuk, 6) Bilety wizytowe - 900 sztuk, 7) Bilety wizytowe - 900 sztuk, 8) Kalendarze 2011 r. - 250+150 sztuk, 9) Kalendarze 2012 r. - 250+150 sztuk, 10) Kalendarze 2013 r. - 250+150 sztuk, 11) Kalendarze 2014 r. - 250+150 sztuk, 12) Prezentacja multimedialna - 250 sztuk, 13) Strona internetowa, 14) Spoty radiowe - 2 sztuki, 15) Spot telewizyjny - 4 sztuki, 16) Film, 17) Naklejki - 200+100 sztuk, 18) Wizytowniki - 20 sztuk, 19) Długopisy i ołówki - 1500+500+1000 sztuk, 20) Teczki - 600+300 sztuk, 21) Notesy - 300 sztuk, 22) System wystawienniczy typu roll-up - 1 kpl. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w SIWZ, Część III - Opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 5.000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych.). 1. Forma wadium: 1) wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz.275), 2. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. 3. Utrata wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedz na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że, udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wodgluch.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach