Przetargi.pl
Działania profilaktyczno-wychowawcze w Ośrodku Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie w Iławie. Postępowanie znak OO.3410-44/11

Gmina Miejska Iława ogłasza przetarg

  • Adres: 14-200 Iława, ul. Niepodległości 13
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (089) 6490159, 6490101 , fax. (089) 649 26 31
  • Data zamieszczenia: 2011-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Iława
    ul. Niepodległości 13 13
    14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (089) 6490159, 6490101, fax. (089) 649 26 31
    REGON: 00052437000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.umilawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Działania profilaktyczno-wychowawcze w Ośrodku Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie w Iławie. Postępowanie znak OO.3410-44/11
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje 10 części: 1) Część 1 - realizacja Miejskiego Programu Profilaktyki Uzależnień w zakresie działań profilaktyczno - wychowawczych jako pedagog ulicy - obejmuje a) Przedmiotem zamówienia części 1 jest realizacja Miejskiego Programu Profilaktyki Uzależnień w zakresie działań profilaktyczno - wychowawczych jako pedagog ulicy na terenie miasta Iławy, praca z młodzieżą trudną w specyficznych warunkach tzn. środowisku otwartym: ulica, podwórko, restauracja i bar, imprezy sportowe i kulturalne, nawiązywanie bezpośredniego kontaktu z dziećmi i młodzieżą w ich środowisku, zapobieganie destrukcyjnym wzorcom zachowań, zapewnienie dzieciom, młodzieży i ich rodzinom pomocy pedagogicznej, rozwijanie zainteresowań, proponowanie nowych pozytywnych aktywności, wydobycie mocnych stron dzieci, młodzieży i pomoc w ich rozwijaniu, pomoc w radzeniu sobie z problemami w szkole i w życiu rodzinnym, a także pokazanie pozytywnego wzorca osoby dorosłej, do której można się zwrócić ze swoimi problemami, prowadzenie zajęć profilaktyczno-wychowawczych w Klubie Młodzieżowym oraz Klubie Aktywności Junior, b) pełnienie roli opiekuna podczas wypoczynku letniego dzieci i młodzieży z Ośrodka, c) prowadzenie zajęć z elementami socjoterapii dla młodzieży, d) współpraca z pedagogami z placówek oświatowych i skoordynowanie działań dotyczących młodzieży zagrożonej wykluczeniem z innymi podmiotami, monitoring zmian i wpływu działań podjętych wobec młodzieży zagrożonej wykluczeniem społecznym, prowadzenie zajęć edukacyjnych obejmujących zakresem: profilaktykę uzależnień, przeciwdziałanie wykluczeniu oraz normatywy dotyczące etyki i zasad prawidłowego współżycia społecznego, praca młodzieżą w Centrum Wolontariatu e) przedmiot zamówienia obejmuje 40 godzin w tygodniu - w tym tygodniowo: 10 godzin pracy z młodzieżą w Klubie Młodzieżowym, 10 godzin pracy w środowisku otwartym i 20 godzin prowadzenia zajęć profilaktyczno-wychowawczych, korekcyjnych i edukacyjnych z dziećmi i młodzieżą. Ogółem 2 000 godzin f) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za powierzone mu dzieci i młodzież podczas zajęć.. g) Wykonawca jest zobowiązany do składania Pełnomocnikowi Burmistrza ds. Rozwiązywania Problemów Uzależnień sprawozdań na piśmie raz na miesiąc w terminie do 7 dni po zakończeniu ostatniego dnia danego miesiąca do oceny merytorycznej 2) Część 2 - przeprowadzanie konsultacji i tzw. pierwszy kontakt z osobami zgłoszonymi w ramach procedury Niebieskiej Karty oraz koordynacja programu Wolontariat Europejski- obejmuje: a) przeprowadzanie konsultacji i tzw. pierwszy kontakt z osobami zgłoszonymi w ramach procedury Niebieskiej Karty, b) konsultacje pedagogiczne dla wychowawców w Klubie Aktywności Junior, Klubie Młodzieżowym oraz pedagoga ulicy, c) konsultacje pedagogiczne dla rodziców dzieci uczęszczających do Klubu Aktywności Junior, Klubu Młodzieżowego oraz rodziców wskazanych przez pedagoga ulicy, d) uczestnictwo w spotkaniach konsultantów w OPPUiPR, e) koordynacja programu Wolontariat Europejski, współpraca z Centrum Wolontariatu. f) Przedmiot zamówienia obejmuje 5 godzin w tygodniu x 10 m-cy (bez miesięcy wakacyjnych) - w tym 3 godziny konsultacji i 2 godziny koordynacji programu Wolontariat Europejski. Ogółem 200 godzin. g) Przedmiot zamówienia będzie realizowany w Ośrodku Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie w Iławie. h) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji z przeprowadzonych konsultacji udzielonych porad i terapii. i) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji w związku z koordynacją programu Wolontariat Europejski j) Wykonawca jest zobowiązany do składania Pełnomocnikowi Burmistrza ds. Rozwiązywania Problemów Uzależnień sprawozdań na piśmie raz na miesiąc w terminie do 7 dni po zakończeniu ostatniego dnia danego miesiąca do oceny merytorycznej, 3) Część 3 - pomoc w nauce dzieciom z Klubu Aktywności Junior i Klubu Młodzieżowego - obejmuje: a) Pomoc w nauce dzieciom z Klubu Aktywności Junior i Klubu Młodzieżowego, b) Prowadzenie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla dzieci z Klubu Aktywności Junior, c) Współpraca z Centrum Organizacji Pozarządowych,. d) Przedmiot zamówienia obejmuje 30 godzin w tygodniu - w tym 12 godzin w ramach pomocy dzieciom i młodzieży w nauce, 8 godzin prowadzenia zajęć korekcyjno-kompensacyjnych oraz 10 godzin w pracy związanej z Centrum Wolontariatu. Ogółem 1 500 godzin. e) Przedmiot zamówienia będzie realizowany w Ośrodku Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie w Iławie. f) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za powierzone mu dzieci i młodzież podczas zajęć g) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji z przeprowadzonych działań i zajęć z dziećmi i młodzieżą h) Wykonawca jest zobowiązany do składania Pełnomocnikowi Burmistrza ds. Rozwiązywania Problemów Uzależnień sprawozdań na piśmie raz na miesiąc w terminie do 7 dni po zakończeniu ostatniego dnia danego miesiąca do oceny merytorycznej, 4) Część 4 - prowadzenie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla dzieci z Klubu Aktywności Junior- obejmuje: a) prowadzenie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla dzieci z Klubu Aktywności Junior b) Przedmiot zamówienia obejmuje 4 godziny w tygodniu x 40 tygodni (bez m-cy wakacyjnych) = 160 godzin. c) Przedmiot zamówienia będzie realizowany w Ośrodku Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie w Iławie. d) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za powierzone mu dzieci i młodzież podczas zajęć e) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji z przeprowadzonych działań i zajęć z dziećmi i młodzieżą. f) Wykonawca jest zobowiązany do składania Pełnomocnikowi Burmistrza ds. Rozwiązywania Problemów Uzależnień sprawozdań na piśmie raz na miesiąc w terminie do 7 dni po zakończeniu ostatniego dnia danego miesiąca do oceny merytorycznej. 5) Część 5 - pomoc w nauce dzieciom oraz prowadzenie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla dzieci uczestniczących w zajęciach w świetlicy MOPS w Iławie - obejmuje: a) pomoc w nauce dzieciom oraz prowadzenie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla dzieci uczestniczących w zajęciach w świetlicy MOPS w Iławie . b) Przedmiot zamówienia będzie realizowany w Świetlicy Ośrodka Pomocy Społecznej Mopsik w Iławie, c) Przedmiot zamówienia obejmuje 4 godziny w tygodniu x 40 tygodni (bez m-cy wakacyjnych) = 160 godzin d) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za powierzone mu dzieci i młodzież podczas zajęć e) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji z przeprowadzonych działań i zajęć z dziećmi i młodzieżą. f) Wykonawca jest zobowiązany do składania Pełnomocnikowi Burmistrza ds. Rozwiązywania Problemów Uzależnień sprawozdań na piśmie raz na miesiąc w terminie do 7 dni po zakończeniu ostatniego dnia danego miesiąca do oceny merytorycznej, 6) Część 6 - prowadzenie zajęć profilaktyczno-wychowawczych dla dzieci z Klubu Aktywności Junior- zajęcia o charakterze muzyczno - teatralnym - obejmuje: a) prowadzenie zajęć profilaktyczno-wychowawczych dla dzieci z Klubu Aktywności Junior- zajęcia o charakterze muzyczno - teatralnym . b) Przedmiot zamówienia obejmuje 4 godziny pracy w tygodniu w tym: 2 godziny zajęć muzycznych i 2 godziny zajęć teatralnych x 40 tygodni (bez m-cy wakacyjnych) = 160 godzin. c) Przedmiot zamówienia będzie realizowany w Ośrodku Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie w Iławie. d) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za powierzone mu dzieci i młodzież podczas zajęć e) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji z przeprowadzonych działań i zajęć z dziećmi i młodzieżą. f) Wykonawca jest zobowiązany do składania Pełnomocnikowi Burmistrza ds. Rozwiązywania Problemów Uzależnień sprawozdań na piśmie raz na miesiąc w terminie do 7 dni po zakończeniu ostatniego dnia danego miesiąca do oceny merytorycznej, 7) Część 7 - prowadzenie zajęć profilaktyczno-wychowawczych dla dzieci z Klubu Aktywności Junior- zajęcia plastyczne - obejmuje: a) Prowadzenie zajęć profilaktyczno-wychowawczych dla dzieci z Klubu Aktywności Junior- zajęcia plastyczne. b) Przedmiot zamówienia obejmuje 2 godziny w tygodniu x 40 tygodni (bez m-cy wakacyjnych) = 80 godzin. c) Przedmiot zamówienia będzie realizowany w Ośrodku Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie w Iławie. d) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za powierzone mu dzieci i młodzież podczas zajęć e) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji z przeprowadzonych działań i zajęć z dziećmi i młodzieżą. f) Wykonawca jest zobowiązany do składania Pełnomocnikowi Burmistrza ds. Rozwiązywania Problemów Uzależnień sprawozdań na piśmie raz na miesiąc w terminie do 7 dni po zakończeniu ostatniego dnia danego miesiąca do oceny merytorycznej 8) Część 8 - prowadzenie zajęć profilaktyczno-wychowawczych dla dzieci z Klubu Aktywności Junior- zajęcia sportowe - obejmuje: a) Prowadzenie zajęć profilaktyczno-wychowawczych dla dzieci z Klubu Aktywności Junior- zajęcia sportowe - 2 godziny pracy w tygodniu (bez m-cy wakacyjnych) - 80 godzin. b) Prowadzenie zajęć profilaktyczno-wychowawczych na basenie -1 godzina pracy w miesiącu przez okres 10 m-cy (bez m-cy wakacyjnych) - 10 godzin c) Prowadzenie zajęć grupowych - rekreacja ruchowa dla osób współuzależnionych, uzależnionych i uczestników Centrum Organizacji Pozarządowych w Iławie - 1 godzina pracy w tygodniu przez okres 10 m-cy (bez m-cy wakacyjnych), - 40 godzin a) Przedmiot zamówienia obejmuje ogółem = 130 godzin. b) Przedmiot zamówienia będzie realizowany w Ośrodku Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie w Iławie. c) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za powierzone mu dzieci i młodzież podczas zajęć d) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji z przeprowadzonych działań i zajęć z dziećmi, młodzieżą i osobami dorosłymi. e) Wykonawca jest zobowiązany do składania Pełnomocnikowi Burmistrza ds. Rozwiązywania Problemów Uzależnień sprawozdań na piśmie raz na miesiąc w terminie do 7 dni po zakończeniu ostatniego dnia danego miesiąca do oceny merytorycznej, 9) Część 9 - realizacja Miejskiego Programu Profilaktyki Uzależnień w zakresie działań profilaktyczno - wychowawczych jako Animator Sportowy na obiekcie sportowym 1 półrocze - obejmuje: a) prowadzenie zajęć profilaktyczno-wychowawczych dla dzieci z Klubu Aktywności realizacja Miejskiego Programu Profilaktyki Uzależnień w zakresie działań profilaktyczno - wychowawczych jako Animator Sportowy na obiekcie sportowym - boisko Orlik w Iławie przy Gimnazjum Samorządowym nr 2, b) koordynacja zajęć dodatkowych skierowanych do dzieci i młodzieży , praca animatora na terenie Orlika zgodnie z ustalonym harmonogramem, pomoc przy organizacji zajęć sportowych zarówno dla grup jak również dla pojedynczego odbiorcy, nadzór nad przestrzeganiem regulaminu obiektu oraz zasad fair play, prowadzenie działań promocyjnych oraz informacyjnych na temat korzystania z boisk szkolnych, monitorowanie stanu technicznego i czystości boisk szkolnych, szatni i sanitariatów, na potrzeby nadzoru nad bezpieczeństwem użytkowników obiektów sportowych utrzymywanie stałego kontaktu z dyrekcją, pielęgniarką szkolną, oraz pracownikiem technicznym, współpraca z Pedagogiem Ulicy c) Przedmiot zamówienia będzie realizowany w okresie I - VII: 640 godzin (w poszczególnych miesiącach: I - 120 godzin, II - 120 godzin, III - VII po 80 godzin miesięcznie). d) Przedmiot zamówienia będzie realizowany na obiektach sportowych przy Gimnazjum Samorządowym nr 2 w Iławie, e) Przedmiot zamówienia obejmuje ogółem 640 godzin. f) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za powierzone mu dzieci i młodzież podczas zajęć g) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji z przeprowadzonych działań i zajęć z dziećmi i młodzieżą. h) Wykonawca jest zobowiązany do składania Pełnomocnikowi Burmistrza ds. Rozwiązywania Problemów Uzależnień sprawozdań na piśmie raz na miesiąc w terminie do 7 dni po zakończeniu ostatniego dnia danego miesiąca do oceny merytorycznej, 10) Część 10 - realizacja Miejskiego Programu Profilaktyki Uzależnień w zakresie działań profilaktyczno - wychowawczych jako Animator Sportowy na obiekcie sportowym 2 półrocze - obejmuje: a) prowadzenie zajęć profilaktyczno-wychowawczych dla dzieci z Klubu Aktywności realizacja Miejskiego Programu Profilaktyki Uzależnień w zakresie działań profilaktyczno - wychowawczych jako Animator Sportowy na obiekcie sportowym - boisko Orlik w Iławie przy Gimnazjum Samorządowym nr 2, b) koordynacja zajęć dodatkowych skierowanych do dzieci i młodzieży , praca animatora na terenie Orlika zgodnie z ustalonym harmonogramem, pomoc przy organizacji zajęć sportowych zarówno dla grup jak również dla pojedynczego odbiorcy, nadzór nad przestrzeganiem regulaminu obiektu oraz zasad fair play, prowadzenie działań promocyjnych oraz informacyjnych na temat korzystania z boisk szkolnych, monitorowanie stanu technicznego i czystości boisk szkolnych, szatni i sanitariatów, na potrzeby nadzoru nad bezpieczeństwem użytkowników obiektów sportowych utrzymywanie stałego kontaktu z dyrekcją, pielęgniarką szkolną, oraz pracownikiem technicznym, współpraca z Pedagogiem Ulicy . c) Przedmiot zamówienia będzie realizowany w okresie VIII - XII: 440 godzin (poszczególnych miesiącach: VIII- XI po 80 godzin miesięcznie, XII - 120 godzin). d) Przedmiot zamówienia będzie realizowany na obiektach sportowych przy Gimnazjum Samorządowym nr 2 w Iławie, e) Przedmiot zamówienia obejmuje ogółem 440 godzin. f) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za powierzone mu dzieci i młodzież podczas zajęć g) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji z przeprowadzonych działań i zajęć z dziećmi i młodzieżą. h) Wykonawca jest zobowiązany do składania Pełnomocnikowi Burmistrza ds. Rozwiązywania Problemów Uzależnień sprawozdań na piśmie raz na miesiąc w terminie do 7 dni po zakończeniu ostatniego dnia danego miesiąca do oceny merytorycznej 2. Przez godzinę zamawiający rozumie 1 godz.= 60 min. 3. Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 85322000-2 - usługi, 80340000-9 4. W formularzu ofertowym stanowiącym wzór nr 1 do SIWZ wykonawca wypełnia tylko te pozycje, na które składa ofertę. 5. W pozycjach formularza ofertowego, na które wykonawca nie składa oferty wpisuje nie dotyczy. 6. Zgodnie z art. 36 ust.4 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wypełniając wzór nr 4 - jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853220002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Pzp nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umilawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach