Przetargi.pl
„Działania infrastrukturalne przyczyniające się do rewitalizacji społeczno-gospodarczej w gminie Gruta”

Gmina Gruta ogłasza przetarg

  • Adres: 86-330 Gruta, Gruta
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 564 683 121 , fax. 564 683 188
  • Data zamieszczenia: 2021-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gruta
    Gruta 244
    86-330 Gruta, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 564 683 121, fax. 564 683 188
    REGON: 53429100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gruta.akcessnet.net/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Działania infrastrukturalne przyczyniające się do rewitalizacji społeczno-gospodarczej w gminie Gruta”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Gmina Gruta realizuje zadanie pn. „Działania infrastrukturalne przyczyniające się do rewitalizacji społeczno-gospodarczej w gminie Gruta”. Świetlice wiejskie posadowione są na działkach: - Jasiewo – dz. nr 23/11 - Kitnowo – dz. nr 28/8 - Dąbrówka Królewska – dz. nr 152 i 156/1 W przedmiotowym postępowaniu Wykonawcy mogą składać oferty na jedno i trzy zadania. Zamawiający, przygotował pełną dokumentację techniczną na remonty obiektów użyteczności publicznej nie zaliczanych do mieszkań komunalnych gminnych w miejscowościach w Jasiewie, Kitnowie, Dąbrówce Królewskiej. W przedmiotowym postępowaniu przetargowym, Wykonawcy zrealizują zakres prac remontowych oraz doposażą świetlice wiejskie w zakresie wskazanym w załączonych przedmiarach. Zadanie 1 Remont świetlicy wiejskiej oraz części wspólnych budynku wraz z wyposażeniem świetlicy w Jasiewie Zakresy planowanych robót: Przeprowadzone zostaną następujące działania:  skucie tynków i wymianę tynków w pomieszczeniu świetlicy wraz z osuszaniem murów świetlicy,  malowanie ścian i sufitów,  wymiana posadzek i podłóg w pomieszczeniach świetlicy,  wyposażenie budynku świetlicy w tym meble i sprzęt AGD i RTV,  remont schodów,  wymiana instalacji elektrycznych wraz z montażem ogrzewania elektrycznego,  remont drewnianej balustrady na klatce schodowej w części wspólnej,  remont tynków wraz z malowaniem (pomieszczenia komunikacji oraz podpiwniczenia) w częściach wspólnych budynku,  wykonanie wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej przy zastosowaniu rur PE-Xc i PVC z urządzeniami białego montażu. Zadanie 2 Remont świetlicy wiejskiej oraz części wspólnych budynku wraz z wyposażeniem świetlicy w Kitnowie Zakresy planowanych robót: Przeprowadzone zostaną następujące działania:  uporządkowanie terenu wokół budynku wraz z obniżeniem terenu przy budynku i wykonanie odpowiednich spadków gruntów – mające na celu odprowadzenie wody opadowej od budynku,  skucie tynków i wymianę tynków w pomieszczeniu piwnicy wraz z osuszaniem murów świetlicy,  malowanie ścian i sufitów,  wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w pomieszczeniu świetlicy,  wymiana posadzek i podłóg w pomieszczeniu WC w świetlicy, oraz remont pomieszczenia WC,  wyposażenie świetlicy w meble i sprzęt AGD i RTV,  wymiana instalacji elektrycznych wraz z montażem ogrzewania elektrycznego,  remont drewnianej balustrady wewnętrznej na klatce schodowej w części wspólnej,  remont dachu, tj. wymiana pokrycia oraz naprawy konstrukcji więźby dachowej (prace przygotowawcze, roboty remontowe dachu, roboty towarzyszące przy dachu, prace konserwatorskie przy dekoracjach snycerskich dachu),  wykonanie izolacji ścian fundamentowych,  remont elewacji budynku, wymiana stolarki okiennej,  remont tarasu i schodów wejściowych do budynku. Zadanie 3 Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Dąbrówce Królewskiej z przeznaczeniem na świetlicę wiejską wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu na parking. Zakresy planowanych robót  prace przygotowawcze – zabezpieczenie placu budowy,  przebudowa i gruntowny remont pomieszczeń budynku, w tym utworzenie kuchni i pomieszczenia sanitarnego, na potrzeby realizacji projektów społecznych,  termomodernizacja obiektu – ocieplenie, elewacja, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,  remont i izolacja fundamentów,  wymiana instalacji elektrycznej w budynku,  remont i przebudowa instalacji kominowych,  remont i przebudowa instalacji wodno-kanalizacyjnej,  przebudowa schodów zewnętrznych wraz z budową podjazdu,  zagospodarowanie terenu poprzez utwardzenie terenu przyległego do budynku kostką betonową, wykonanie krawężników i obrzeży, wykonanie trawnika i skarpy, ogrodzenia i bramy wjazdowej  wyposażenie świetlicy w meble, urządzenia sanitarne, naczynia, sprzęt AGD i RTV. Załączniki od nr 1 nr 6 do SIWZ, dokumentacja techniczna i przedmiary zakresu robót budowlanych oraz wykaz wyposażenia danego obiektu zawierają informacje pomocnicze dla Wykonawcy. Należy dokonać wizji obiektu i na jej ocenie oraz opisie technicznym przedstawić ofertę cenową. Zamawiający podał nazwy własne lub metody realizacji zamówienia w celu określenia minimalnych parametrów technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z przedstawionym opisem przedmiotu poszczególnych materiałów lub zastosowanie materiałów budowlanych o wyższej jakości. Terminy wizyt w miejscu prowadzenia prac budowlanych, należy uzgodnić z pracownikiem Urzędu Gminy Gruta. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zabezpieczenie BHP pracowników w czasie prowadzenia prac remontowych na terenie danego obiektu adekwatnie do aktualnych wytycznych, w tym wytycznych prawnych regulujących reżim sanitarny w czasie pandemii (w tym COVID 19). Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu budowy w toaletę typu TOI-TOI dla pracowników. Wybrany Wykonawca, przed terminem podpisania umowy złoży kosztorys ryczałtowy zgodny z realizowanym przedmiotem umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach