Przetargi.pl
Działania informacyjne w Internecie i na urządzeniach mobilnych z wykorzystaniem kanałów digital tj.: GDN, PUSH SMS/MMS, SEM, SEO

Miasto Stołeczne Warszawa ogłasza przetarg

  • Adres: 00-950 Warszawa, Pl. Bankowy 3/5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-12-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa
    Pl. Bankowy 3/5
    00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 015259640
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Działania informacyjne w Internecie i na urządzeniach mobilnych z wykorzystaniem kanałów digital tj.: GDN, PUSH SMS/MMS, SEM, SEO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na zlecenie Zamawiającego Działań Informacyjnych w Internecie i na urządzeniach mobilnych poprzez wykorzystanie następujących Kanałów Digital ("kanały"):1) Google Display Network (GDNCPC );2) Google Display Network (GDN CPM);3) Reklama w aplikacjach mobilnych poza siecią Google Display Network (CPM);4) Powiadomień Push SMS lub MMS (CPC);5) Pozycjonowania stron internetowych Search Engine Marketing (SEM)- CPC;6) Audyt Search Engine Optimalization (SEO) - Pozycjonowanie stron internetowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawcę, który:1. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych należycie wykonuje co najmniej 10 kampanii online dla co najmniej 4 różnych zleceniodawców z użyciem w każdej z kampanii co najmniej 3 kanałów digital, o których mowa w pkt 6.1 SWZ na kwotę łączną nie mniejszą niż 600 000,00 zł brutto.Kanały, o których mowa w pkt. 6.1 SWZ to:• Google Display Network DN: CPC;• Google Display Network DN: CPM;• Reklama w aplikacjach mobilnych poza siecią Google Display Network;• Wiadomości Push SMS lub MMS;• Pozycjonowanie stron internetowych Search  Engine Marketing (SEM);• Pozycjonowanie stron internetowych – Audyt Search  Engine Optimalization (SEO).2. wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować zespołem osób, przeznaczonym do realizacji zamówienia, w tym:2.1. jedną osobą pełniącą funkcję Koordynatora Zamówienia, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję Koordynatora w co najmniej 1 kampanii digitalowej, w której wykorzystywano co najmniej 2 kanały digital, o których mowa w pkt 6.1 SWZ, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto2.2. jedną osobą pełniącą funkcję Grafika, która posiada co najmniej 6-miesięczne doświadczenie grafika w zakresie projektowania materiałów wykorzystywanych w kampaniach on-line.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-11

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach