Przetargi.pl
Działania informacyjne i promocyjne Projektu pn. Zakup sprzętu i wyposażenia dla Filharmonii Pomorskiej im. Ignacego Jana Paderewskiego w Bydgoszczy, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Priorytet: VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury, Działanie: 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury.

Filharmonia Pomorska im. I. J. Paderewskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 85080 Bydgoszcz, ul. A. Szwalbego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 212 343 , fax. 523 210 752
  • Data zamieszczenia: 2018-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Filharmonia Pomorska im. I. J. Paderewskiego
    ul. A. Szwalbego 6
    85080 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 212 343, fax. 523 210 752
    REGON: 27907700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.filharmonia.bydgoszcz.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa instytucja artystyczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Działania informacyjne i promocyjne Projektu pn. Zakup sprzętu i wyposażenia dla Filharmonii Pomorskiej im. Ignacego Jana Paderewskiego w Bydgoszczy, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Priorytet: VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury, Działanie: 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja działań informacyjno-promocyjnych Projektu pn. Zakup sprzętu i wyposażenia dla Filharmonii Pomorskiej im. Ignacego Jana Paderewskiego w Bydgoszczy, dofinansowanego ze środków finansowych Unii Europejskiej. Wykonawca przygotowujący i realizujący działania informacyjno-promocyjne, który zostanie wyłoniony w niniejszym postępowaniu, będzie min. odpowiedzialny za stworzenie i wykonanie takiego systemu informacji, który umożliwi przekazywanie poszczególnym grupom docelowym, w tym szeroko rozumianej opinii publicznej, wiadomości na temat możliwości wykorzystania (oraz rzeczywistego zaangażowania) środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego a także roli, jaką odgrywa Unia Europejska poprzez fundusze, które przeznacza na rozwój krajów członkowskich. Prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych winno odbywać się przy uwzględnieniu postanowień: a. załącznika XII pkt. 2.2. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 roku ustanawiającego wspólne przepisy dotyczące EFRR, EFS, FS, EFRROW oraz EFMiR; b. art. 3-5 i załącznika II do Rozporządzenia Wykonawczego Komisji (UE) nr 821/2014 z dnia 28 lipca 2014 roku ustanawiającego zasady stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013; c. instrukcji i wskazówek zawartych w załączniku nr 2 do SIWZ. Przy prowadzeniu działań informacyjno-promocyjnych Wykonawca obowiązany jest uwzględnić również wytyczne w zakresie informacji i promocji - „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji”. (https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/podrecznik-wnioskodawcy-i-beneficjenta-programow-polityki-spojnosci-2014-2020-w-zakresie-informacji-i-promocji/.) Zakres zamówienia obejmuje: a. Przygotowanie szczegółowego programu promocji i zarządzanie jego wdrożeniem wraz ze szczegółowym harmonogramem opracowania poszczególnych elementów zamówienia; b. Opracowanie projektów graficznych materiałów informacyjno – promocyjnych (m.in. projekty artykułów, spotów telewizyjnych, materiałów poligraficznych, itp.) i uzyskanie ich akceptacji przez Zamawiającego; c. Organizacja i przeprowadzenie 2 (dwóch) konferencji – na rozpoczęcie i na zakończenie realizacji Projektu; d. Wykonanie i montaż 2 (dwóch) tablic informacyjnych; e. Wykonanie i montaż 2 (dwóch) tablic pamiątkowych; f. Projekt i druk ulotek promocyjno-informacyjnych w języku polskim i angielskim – łącznie 998 szt.; g. Projekt i druk folderów promocyjno-informacyjnych w języku polskim i angielskim – łącznie 2 200 szt.; h. Wykonanie dwóch projektów graficznych i wydruk książek edukacyjnych – łącznie 1 800 szt.; i. Projekt i wykonanie rollupów – 2 szt; j. Wykonanie i zarządzenie podstroną internetową zawierającą informację o Projekcie; k. Przygotowanie i zamieszczenie łącznie 48 (czterdzieści osiem) ogłoszeń informacyjnych o Projekcie w prasie regionalnej i ogólnopolskiej; l. Organizacja i przeprowadzenie wydarzeń informacyjnych dla mediów oraz przedstawicieli świata kultury – 4 szt.; m. Przygotowanie i prowadzenie kampanii promocyjnej w mediach społecznościowych; n. Rozpowszechniane informacji o projekcie w repertuarach koncertowych, podczas koncertów, w tym koncertu inauguracyjnego poprzez opracowanie wraz z projektem i drukiem 4 000 szt. repertuarów koncertowych w tym 1000 szt. w kopertach z logo Zamawiającego, znakami Unii Europejskiej i Województwa Kujawsko- Pomorskiego, w kolorze białym lub ecru; o. Przygotowanie i zakup emisji 8 szt. spotów w telewizji regionalnej o zasięgu regionalnym; p. Przygotowanie i upublicznienie 4 szt. bilboardów;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu, zobowiązany jest wnieść wadium na czas związania ofertą, w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Filharmonii Pomorskiej w Bydgoszczy: 81 2490 0005 0000 4600 1051 0664 z adnotacją: „Wadium – nr sprawy: 1-PN-2018. Usługi informacji i promocji POIiŚ.”, - poręczeniach bankowy lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 j.t. oraz Dz.U. z 2016 poz. 2260). 3. Gwarancję i poręczenia należy wystawić na Filharmonię Pomorską z siedzibą w Bydgoszczy, ul. Andrzeja Szwalbego 85 -080 Bydgoszcz. 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji (bankowej/ubezpieczeniowej) lub poręczenia, z treści gwarancji lub poręczenia powinno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego – zobowiązanie gwaranta, poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 ust. 4a lub ust. 5 Ustawy w ich literalnym brzmieniu. 5. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, udzielona gwarancja musi być gwarancją samoistną, nieodwołalną i bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie, bez konieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów. 6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 2 powyżej przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Zaleca się, aby dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty. 7. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć wraz z ofertą, załączając do oferty w oddzielnej kopercie, a kopię dokumentu spiąć trwale z ofertą. 8. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wadium (w każdej z dopuszczalnych form) może być wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich wykonawców, pod warunkiem iż łączna wysokość wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaganej kwocie. W takim przypadku, składając wadium należy wskazać w imieniu kogo i tytułem jakiego postępowania jest wnoszone. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium, zabezpieczającego ofertę, do wyznaczonego terminu zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczalnych form jego wniesienia), Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. Zgodnie z art. 46 ust. 4a Ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy , oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 Ustawy (wg wzoru załącznika nr 9 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą ubiegającym się o udzielenie przedmiotowego zamówienia nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokument składa się w formie oryginału. UWAGA! Oświadczenie (wg załącznika nr 9 SIWZ) Wykonawca składa po otwarciu ofert i po zamieszczeniu informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej przez Zamawiającego – Wykonawca nie załącza oświadczenia do oferty. W przypadku nie złożenia w/w oświadczenia przez Wykonawcę, w ustawowym terminie 3 dni, Zamawiający wezwie Wykonawcę do jego uzupełnienia w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy. Jeżeli dokument nie zostanie uzupełniony – Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania. II. INNE DOKUMENTY SKŁADANE DO OFERTY: 1) Kosztorys ofertowy, przygotowany wg wzoru załącznika nr 6 do SIWZ, który stanowi element oferty. 2) Pełnomocnictwo, jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika bezpośrednio z aktualnego odpisu właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument składa się w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) Pisemne zobowiązanie podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca przy wykazaniu spełniania warunków postępowania w okolicznościach, o których mowa w dziale V ust. 1 SIWZ. Dokument składa się w formie oryginału. (SKŁADANE DO OFERTY). 4) Dowód wniesienia wadium – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium, a w przypadku innej formy niż pieniężna – oryginał dokumentu złożyć wraz z ofertą w oddzielnej kopercie, a jego kopię załączyć do oferty. 5) Opracowanie pn. „Koncepcja graficzna materiałów promocyjno-informacyjnych”, zawierające co najmniej projekt graficzny ulotki, folderu informacyjnego, bilbordu, scenariusz spotu promującego oraz projekt graficzny podstrony internetowej Projektu, na potrzeby dokonania oceny oferty Wykonawcy w ramach kryterium „Koncepcja graficzna materiałów promocyjno-informacyjnych”. a) W przypadku kryterium „Koncepcja graficzna materiałów promocyjno-informacyjnych”, Zamawiający wymaga przygotowania i przedstawienia przez Wykonawcę opracowania zawierającego co najmniej: projekt graficzny ulotki, projekt graficzny folderu informacyjnego, projekt graficzny bilbordu, scenariusz spotu promującego oraz projekt graficzny podstrony internetowej Projektu. b) Koncepcja graficzna materiałów promocyjno-informacyjnych przedstawiona w ofercie musi być zgodna z wytycznymi w zakresie informacji i promocji - „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji” oraz załącznikiem nr 2 do SIWZ. (https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/podrecznik-wnioskodawcy-i-beneficjenta-programow-polityki-spojnosci-2014-2020-w-zakresie-informacji-i-promocji/) . c) Materiały promocyjno-informacyjne których koncepcję graficzną ma opracować i przedłożyć Wykonawca mają na celu wskazanie społeczeństwu celów i korzyści wynikających z realizacji Projektu, jak również zwiększenie świadomości opinii publicznej na temat udziału środków Unii Europejskiej w projektach realizowanych w ramach POIiŚ, istotnych dla konkurencyjności kraju i regionów. d) Koncepcja graficzna materiałów promocyjno-informacyjnych powinna być spójna – pod względem zastosowanej czcionki, kolorystyki i stanowić dla odbiorców czytelny przekaz zapewniający zrozumienie celów działań promocyjnych, odnoszących się do finansowania Projektu tj. zaangażowania funduszy unijnych w realizację Projektu. e) Koncepcja graficzna poszczególnych materiałów promocyjno-informacyjnych winna uwzględniać minimalne parametry oraz charakterystykę określoną przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ. f) Koncepcja graficzna materiałów promocyjno-informacyjnych winna być przygotowana w czytelnej formie na arkuszach nie większych niż format A3 i nie mniejszy niż A4 w pełnej kolorystyce, dołączona do oferty w formie papierowej i elektronicznej (płyta CD/DVD). Koncepcja powinna składać się z części opisowej i graficznej. g) Niezałączenie do oferty Koncepcji graficznej materiałów promocyjno-informacyjnych, jej niezgodność z wytycznymi w zakresie informacji i promocji - „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji” oraz Załącznikami nr 1 i 2 do SIWZ, będzie skutkowało odrzuceniem oferty, której treść nie odpowiada treści SIWZ. h) Koncepcja graficzna materiałów promocyjno-informacyjnych zostanie wykorzystana przez Wykonawcę na etapie realizacji zamówienia przy opracowaniu projektów materiałów informacyjno-promocyjnych objętych Przedmiotem Zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach