Przetargi.pl
DZ/33/PN/2020 : Wywóz stałych odpadów komunalnych zmieszanych oraz odpadów gromadzonych selektywnie (szkło bezbarwne, szkło kolorowe, papier, plastik), a także kontenerów na gabaryty z terenu SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym, ul. M. Konopnickiej 65, 05-092 Łomianki

Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym ogłasza przetarg

  • Adres: 05-092 Łomianki, ul. Marii Konopnickiej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 765 71 01; 765 71 21 , fax. 22 751 27 07
  • Data zamieszczenia: 2020-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym
    ul. Marii Konopnickiej 65
    05-092 Łomianki, woj. mazowieckie
    tel. 22 765 71 01; 765 71 21, fax. 22 751 27 07
    REGON: 00029121000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaldziekanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DZ/33/PN/2020 : Wywóz stałych odpadów komunalnych zmieszanych oraz odpadów gromadzonych selektywnie (szkło bezbarwne, szkło kolorowe, papier, plastik), a także kontenerów na gabaryty z terenu SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym, ul. M. Konopnickiej 65, 05-092 Łomianki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: wywóz stałych odpadów komunalnych zmieszanych oraz odpadów gromadzonych selektywnie (szkło bezbarwne, szkło kolorowe, papier, plastik), a także kontenerów na gabaryty z terenu SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym, ul. M. Konopnickiej 65, 05-092 Łomianki” DZ/32/PN/2020 Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia ). Przewidywane ilości oraz częstotliwość odbioru odpadów komunalnych oraz odpadów gromadzonych selektywnie i kontenerów na gabaryty: • 3 pojemniki z pokrywą o pojemności 7 m3 na odpady komunalne zmieszane (podstawione stale w całym okresie obowiązywania umowy ), odbiór szacunkowo raz w tygodniu , w skali miesiąca 4 razy ok.84m³(12pojemników),tj.w ciągu roku ok. 1008m³(144 pojemniki) w ciągu 24 miesięcy ok. 2016m³(288pojemniki) • 4 pojemniki typu „bóbr” lub równoważne z otwieraną od góry pokrywą każdy o pojemności 1100L na odpady gromadzone selektywnie(pojemniki postawione na stałe na cały czas trwania umowy).Na opakowania z papieru i tektury tj. na makulaturę – szacunkowy odbiór raz w tygodniu tj. 4 razy w miesiącu, jednorazowy odbiór ok. 4400L,miesięcznie 16 pojemników w ciągu roku 192 pojemniki a w ciągu dwóch lat 384 pojemniki. • 1 pojemnik typu „bóbr” lub równoważny z otwieraną od góry pokrywą o pojemności 1100L na odpady gromadzone selektywnie(pojemnik postawiony na stałe przez okres obowiązywania umowy)na opakowania z tworzyw sztucznych – szacunkowy odbiór raz w miesiącu tj. jednorazowy odbiór 1100L( miesięcznie 1 pojemnik ) , w ciągu roku 12 pojemników, w ciągu 2 lat 24 pojemniki • 1 pojemnik typu „bóbr” lub równoważny z otwieraną od góry pokrywą o pojemności 1100L na odpady gromadzone selektywnie(pojemnik postawiony na stałe przez okres obowiązywania umowy)na opakowania ze szkła – szacunkowy odbiór raz w miesiącu tj. jednorazowy odbiór 1100L( miesięcznie 1 pojemnik ) , w ciągu roku 12 pojemników, w ciągu 2 lat 24 pojemniki . • 2 pojemniki biodegradowalne BIO –każdy pojemnik 120L, odbiór 2 razy w miesiącu(pojemniki postawione na stałe przez okres obowiązywania umowy)miesięcznie 4 pojemniki , rocznie 48 pojemniki, w ciągu 24 miesięcy – 96 pojemniki/ • Kontener na gabaryty KP 7 z pokrywami na dachu na odpady komunalne o poj. ok. 7 m3 –szacunkowo 24 pojemniki rocznie, 48 pojemniki w ciągu 24 miesięcy (podstawiany i wymieniany w razie potrzeby na zgłoszenie Zamawiającego)- miesięcznie 14m³(2 pojemniki) w ciągu roku 168m³(24 pojemniki) 2 ciągu 24 miesięcy ok.336m³(48 pojemników). Wykonawca odpowiada za stan techniczny i estetyczny pojemników, a także za uporządkowanie terenu po ich opróżnieniu; W przypadku konieczności (jeśli stan pojemnika tego wymaga) również jego dezynfekcja- szacunkowo 2 razy w roku,4 razy w ciągu 24 miesięcy. Termin przydatności minimum 2 lata. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; - zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych, wystawione przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego dla miejsca odbierania odpadów komunalnych lub posiada decyzję zezwalającą na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wystawioną przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego dla miejsca odbierania odpadów komunalnych; - aktualne zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów na terenie objętym przedmiotem zamówienia; - posiada wpis do rejestru Bazy Danych o Odpadach - załączyć
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 1. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ustawy PZP, należy złożyć: a. Wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ. 2. W celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, należy złożyć: a. Wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ; Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji: składa także Oświadczenie wg załącznika nr 3 do SIWZ w pkt 2, W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, Oświadczenie wg załącznika nr 3 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 5. 3. Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, na wezwanie Zamawiającego, złoży następujące dokumenty: a. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. b. Polisa ubezpieczeniowa w zakresie świadczenia przedmiotu zamówienia c. wykaz zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) usług wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie. Wykaz winien potwierdzać spełnienie warunku udziału w postepowaniu przez wykonawcę. d. Do wykazu Wykonawca winien załączyć dowody, iż usługi zostały wykonywane należycie tj. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane. W przypadku gdy z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie wg wzoru na załącznikach nr 3 oraz 4 do SIWZ dotyczące tych podmiotów. 5. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa także oświadczenie wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ - dotyczące podwykonawców. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie wg wzorów na załączniku nr 3 oraz nr 4 do SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 8. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu będą składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 9. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. 10. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3: 1) lit. a - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 12. Dokument, o których mowa w pkt. 11 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 13. Jeżeli w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów , o których mowa w ust 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, że wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 14. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Komisja przetargowa może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 15. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 16.Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. W takiej sytuacji wykonawca zobligowany jest do wskazania Zamawiającemu sygnatury postępowania, w którym wymagane dokumenty lub oświadczenia się znajdują.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach