Przetargi.pl
dystrybucja (usługa sprzedaży) elektronicznych biletów okresowych ZTM Poznań

Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-307 Poznań, ul. Grunwaldzka 104
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 861 47 72 , fax. 061 864 08 85
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu
    ul. Grunwaldzka 104 104
    60-307 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 861 47 72, fax. 061 864 08 85
    REGON: 30097351000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dystrybucja (usługa sprzedaży) elektronicznych biletów okresowych ZTM Poznań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest dystrybucja (sprzedaż) elektronicznych biletów okresowych ZTM Poznań na sprzęcie powierzonym przez Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu w okresie od podpisania umowy do 31 grudnia 2010 roku. II. Elektroniczne bilety okresowe winny być dystrybuowane zgodnie z poniższymi ustaleniami: 1. Infrastruktura dystrybutora, prowadzącego samodzielną działalność gospodarczą, musi umożliwiać niezakłóconą dystrybucję biletów na zasadach określonych w umowie dystrybucji okresowych biletów elektronicznych ZTM Poznań z dnia 2. Dystrybutor musi dysponować siecią co najmniej 50 punktów sprzedaży w Poznaniu wraz z odpowiednią liczbą personelu, w pełni przygotowanego do sprzedaży elektronicznych biletów okresowych. Zamawiający ma prawo wyboru 20 z 50 punktów, którymi dysponuje Dystrybutor. We wszystkich 20 wybranych punktach musi być prowadzona dystrybucja elektronicznych biletów okresowych ZTM. 3. Punkty muszą być wyposażone w przyłącze elektryczne umożliwiające podłączenie terminala, drukarki i modemu telefonii komórkowej. Ponadto muszą być odpowiednio zabezpieczone przed skutkami włamania (np. kraty, żaluzje, monitoring itp.) 4. Punkty sprzedaży elektronicznych biletów okresowych dystrybutora zostaną wyposażone w stacjonarne stanowisko do ładowania elektronicznych biletów okresowych na kartach zbliżeniowych, umieszczone w punkcie sprzedaży elektronicznych biletów okresowych. Stanowiska stanowią własność ZTM Poznań, jednak z chwilą podpisania przez Dystrybutora protokołu przejęcia stacjonarnego stanowiska, Dystrybutor ponosi odpowiedzialność za ich prawidłowe użytkowanie, uszkodzenie lub utratę z przyczyn leżących po stronie Dystrybutora. W związku z tym istotnym elementem specyfikacji technicznej zamówienia jest ubezpieczenie wartości pieniężnych na danym stanowisku. 5. Dystrybutor zobowiązuje się do przestrzegania szczegółowej Instrukcji Obsługi Punktów przekazanej przez ZTM do wiadomości wraz z dostarczeniem Stanowisk, jak i wydawania dowodów sprzedaży przy ładowaniu karty, będących podstawą ewentualnej reklamacji nabywcy elektronicznego biletu okresowego. 6. Dystrybutor zobowiązuje się do przekazywania wpływów uzyskanych z biletów na zasadach zawartych w umowie dystrybucji elektronicznych biletów okresowych ZTM Poznań z dnia 7. Dystrybutor zobowiązuje się do dystrybucji we wszystkich wybranych przez ZTM punktach sprzedaży elektronicznych biletów okresowych na następujących zasadach: a. We wszystkich punktach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00, b. W 50% wszystkich punktów w soboty w godzinach od 8:00 do 14:00, c. W 20% wszystkich punktów w niedziele i święta od godziny 10:00 do 14:00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642270003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonania działalności określonej w niniejszym zamówieniu, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń wskazanych w rozdziale VI SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3 do SIWZ 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Wykonawca powinien posiadać przynajmniej jeden z niżej wymienionych systemów zabezpieczeń dystrybucji elektronicznych biletów okresowych; 1) 24 godzinną ochronę przez wyspecjalizowane służby ochroniarskie, 2) system alarmowy włamania i napadu, 3) telewizyjny system nadzoru, 4) elektroniczny system kontroli dostępu do pomieszczeń, 5) system transmisji alarmu, 6) kraty, 7) żaluzje przeciwwłamaniowe; Przedstawić oświadczenie o posiadaniu wyżej wymienionych zabezpieczeń. 7) Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ 8) Wypełniony wykaz punktów posiadanych przez dystrybutora stanowiący załącznik 5 do SIWZ, stanowiący również integralną część umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztm.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach