Przetargi.pl
Duszniki-Zdrój, Muzeum Papiernictwa (XVII i XVIII w.): montaż systemu sygnalizacji pożaru, systemu sygnalizacji włamania i napadu w budynku głównym oraz instalacji odgromowej w budynku suszarni i w budynku głównym - etap VI

Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju ogłasza przetarg

  • Adres: 57-340 Duszniki-Zdrój, ul. Kłodzka 42
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 86 27 400 , fax. 74 86 27 410
  • Data zamieszczenia: 2014-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju
    ul. Kłodzka 42 42
    57-340 Duszniki-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 74 86 27 400, fax. 74 86 27 410
    REGON: 89051904600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzpap.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: muzeum-samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Duszniki-Zdrój, Muzeum Papiernictwa (XVII i XVIII w.): montaż systemu sygnalizacji pożaru, systemu sygnalizacji włamania i napadu w budynku głównym oraz instalacji odgromowej w budynku suszarni i w budynku głównym - etap VI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem postępowania są roboty polegające nawykonaniu instalacji systemu sygnalizacji pożaru, systemu sygnalizacji włamania i napadu w budynku głównym oraz instalacji odgromowej w budynku suszarni i w budynku głównym - etap VI. 2.Dla części nr 1 zamówienia szczegółowy opis Przedmiotu Zamówienia zawarto w dokumentacji załączonej do SIWZ: a) Projekt budowlany pt. Przebudowa instalacji odgromowej w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju ul. Kłodzka 42, 57-340 Duszniki-Zdrój, dz. Nr 186, AM-5 obręb: Centrum, autorstwa inż. Robert Jamroży z kwietnia 2014r.- załącznik nr 3a do SIWZ b)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót nr 06/2014 inwestycji Przebudowa instalacji odgromowej w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju (dalej STWiOR) -załącznik nr 4a do SIWZ c)Przedmiar robót inwestycji Przebudowa instalacji odgromowej w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju, który ma charakter wyłącznie pomocniczy, z uwagi na przyjętą w SIWZ zasadę wynagrodzenia ryczałtowego. - załącznik nr 5a do SIWZ 3.Dla części nr 2 zamówienia szczegółowy opis Przedmiotu Zamówienia zawarto w dokumentacji załączonej do SIWZ: a)Projekt budowlano-wykonawczy pt. Instalacja SSP oraz SSWiN w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju - budynek główny, autorstwa Roberta Jamrożego z maja 2013 roku. - załącznik nr 3b do SIWZ b)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót nr 31/2013 inwestycji Instalacja SSP oraz SSWiN w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju - budynek główny - załącznik nr 4b do SIWZ c)Przedmiar robót inwestycji Instalacja SSP oraz SSWiN w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju - budynek główny, który ma charakter wyłącznie pomocniczy, z uwagi na przyjętą w SIWZ zasadę wynagrodzenia ryczałtowego. - załącznik nr 5b do SIWZ. 4.Realizacja robót stanowiących Przedmiot Zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności: ustawie z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2013.1409 j.t.); obowiązującym przepisom w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy; ustawie z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny (Dz.U.2014.121 j.t) i ustawie z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2013, poz. 907 z późn. zm.); rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 165, poz. 987); ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2003 r., Nr 162, poz. 1568 ze zm.); Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 1 grudnia 2008 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów w muzeach przed pożarem, kradzieżą i innymi niebezpieczeństwami grożącymi zniszczeniem lub utratą zbiorów oraz sposobów przygotowania zbiorów do ewakuacji w razie powstania zagrożenia (Dz.U.2008.229.1528). 5. Realizacja robót objętych niniejszym Przedmiotem Zamówienia: 1)Winna być zgodna z wymogami zewnętrznymi wynikającymi z uzyskania zgód i pozwoleń na realizację prac będących Przedmiotem Zamówienia, to jest: a)Dla części nr 1 zamówienia - Decyzją Nr 25/VI/B/2014 z dnia 9.06.2014 r. - Pozwolenia Starosty Kłodzkiego na wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie instalacji odgromowej w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju przy ul. Kłodzkiej 42, działka nr 186, AM-5, obręb - Centrum. b) Dla części nr 2 zamówienia - Decyzją Nr 23/VI/B/2013 z dnia 14.06.2013 r. - Pozwolenia Starosty Kłodzkiego na wykonanie robót budowlanych pn. Wymiana instalacji SSP oraz SSWiN w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju - budynek główny, przy ul. Kłodzkiej 42, działka nr 186, AM-5, obręb - Centrum. 2) W przypadku instalacji SSP oraz SSWiN w budynku głównym, instalacji odgromowej w budynku głównym oraz w suszarni Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju zgodnie z zakresem określonym w Dokumentacjach Projektowych oraz STWiOR wraz z robotami towarzyszącymi oraz robotami wynikłymi w trakcie realizacji Zamówienia, nie przewidzianymi w ww. Dokumentacji Projektowej, a koniecznymi do wykonania Przedmiotu Zamówienia (roboty tymczasowe, towarzyszące, inne nieprzewidziane).Wykonawca powinien zwrócić uwagę przy wycenianiu wykonania systemów SSP i SSWiN na roboty budowlane i prace remontowe towarzyszące montażowi systemu SSP i SSWiN, takie jak malowanie, kucie tynków itd. Ze względu na zabytkowy charakter obiektu konieczny jest montaż systemu w sposób jak najmniej widoczny. 3) Wykonywany system SSP oraz SSWiN w budynku głównym należy zintegrować z system SSP oraz SSWiN znajdującym się w budynku suszarni Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju. 6. Siedziba (budynek) Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju jest obiektem zabytkowym, objętym ochroną prawną na mocy decyzji Wojewódzkiego Dolnośląskiego Konserwatora Zabytków nrA/4053/336 z dnia 6.11.1956 r. o wpisie do rejestru zabytków byłego województwa wałbrzyskiego jako unikalny obiekt o znaczeniu historycznym i artystycznym w skali europejskiej. 7. Opis zabytkuwpisanego do rejestru zabytków: jedyny na terenie byłego województwa wałbrzyskiego zachowany młyn - papiernia, z początku XVII w. o konstrukcji drewnianej - przykład ginącego budownictwa przemysłowego;Opis granic ochrony zabytku - działka Nr 186 - w granicach obrysu murów obwodowych budynku, od 2011 roku wpisanego na listę Pomników Historii. 8. Z racji charakteru obiektu (patrz ust. 6) przed przystąpieniem do prac Wykonawca jest zobowiązany dołożyć najwyższej staranności oraz podjąć wszelkie niezbędne działania w celu zabezpieczenia substancji nieruchomej przed uszkodzeniem. Szczególne względy bezpieczeństwa należy zachować w trakcie prac prowadzonych w pomieszczeniach z zabytkowymi malowidłami. 9. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej celem szczegółowego zapoznania z warunkami realizacji Przedmiotu Zamówienia oraz uzyskania wszelkich informacji, które mogą być potrzebne do przygotowania oferty oraz zawarcia Umowy i wykonania Przedmiotu Zamówienia. W sprawie ustalenia dogodnego terminu przeprowadzenia wizji lokalnej należy się skontaktować z osobami wskazanymi w Części VII SIWZ. Koszty przeprowadzenia wizji ponosi Wykonawca. 10. Wskazane w dokumentach znaki towarowe stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy Przedmiotu Zamówienia - mogą być zastosowane, lecz nie stanowi to obowiązku. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zawierających rozwiązania równoważne w zakresie materiałów, dla których wskazano w dokumentacji przetargowej nazwy producentów, przy czym zastrzega, że oferowane zamienniki muszą się charakteryzować, co najmniej takimi samymi (nie gorszymi) parametrami technicznymi, jakimi charakteryzują się wskazane w dokumentacji przetargowej. Oferowane zamienniki nie mogą w konsekwencji powodować zmiany rozwiązań technicznych na inne niż zakłada dokumentacja przetargowa. W przypadku oferowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do wymaganych przez Zamawiającego, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Składając ofertę równoważną, Wykonawca będzie zobowiązany wskazać nazwę materiału (typ, producenta), który oferuje oraz przedstawić w ofercie dokładny opis techniczny oferowanych zamienników, podając ich parametry techniczne. 11. Niezgłoszenie przez Wykonawcę na etapie składania oferty zamiaru zastosowania materiałów równoważnych będzie równoznaczne z przyjęciem zobowiązania do wykonania Przedmiotu Zamówienia zgodnie ze wszystkimi założeniami projektowymi, również w zakresie ściśle określonych materiałów. Późniejszy wniosek Wykonawcy o zastosowanie rozwiązań równoważnych na etapie realizacji Zamówienia może zostać przez Zamawiającego oddalony bez uzasadnienia. 12. Do realizacji robót należy stosować materiały i wyroby zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją techniczną rekomendowaną do stosowania w budownictwie, posiadające wymagane dokumenty określające ich jakość. Na zastosowane materiały, wyroby budowlane i urządzenia techniczne muszą być dostarczone, zgodnie z obowiązującymi przepisami, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, certyfikaty zgodności z Polskimi Normami, lub aprobatami technicznymi, certyfikaty jakości, atesty, wymagane prawem opinie i oświadczenia. 13. Nie dopuszcza się wprowadzania w trakcie prac jakichkolwiek zmian w stosunku do Dokumentacji Projektowej, bez zgody jej Autora. Wykonawca w każdym przypadku jest zobowiązany do stosowania się do decyzji Autora projektu. 14. Z uwagi na reżim ścisłej ochrony konserwatorskiejZamawiający zastrzega sobie prawo do opiniowania i wyboru w uzgodnieniu z WojewódzkimKonserwatorem Zabytków wszystkich elementów wykończeniowych mających wpływ na walory historyczne i wizualne pomieszczeń budynku,w którym prowadzone będą prace (w szczególności: parametry estetyczne zewnętrzne urządzeń, elementów wykończeniowych, kolorystyka farb, itp.). Przed zamówieniem powyższych elementów Wykonawca ma obowiązek uzyskać ich pisemne zatwierdzenie u Zamawiającego. 15. Zamówienie zostało podzielone na części i Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych. 16. Szczegółowa informacja o częściach zamówienia znajduje się w części III A ust. 2 i ust. 3 SIWZ. 17. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. 18. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty dla każdej części zamówienia. 19.Dokumenty złożone dla jednej części zamówienia są skuteczne dla pozostałych części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium: - Dla części nr 1 zamówienia w wysokości 600,00 PLN (słownie:sześćset złotych 00/100). - Dla części nr 2 zamówienia w wysokości 1000,00 PLN (słownie: tysiąc złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 25.09.2014 r. do godz. 13.00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK S.A. 1 Oddział Kłodzko 38 1 0 9 0 2 3 2 7 0 0 0 0 0 0 0 5 9 4 0 1 5 3 9 2 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109/poz. 1158, z późn.zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie (ust.2) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w formie oryginału w godzinach od 8.00 do 15.00 w siedzibie Zamawiającego (w Sekretariacie) tj. ul. Kłodzka 42, 57-340 Duszniki Zdrój parter do terminu składania ofert tj. do dnia 25.09.2014r. do godz. 13.00. Prosimy nie załączać oryginału gwarancji ani poręczenia do oferty. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 7. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 8. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. Dowodem wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz jest załączenie do oferty kopii gwarancji lub poręczenia. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 16. Wykonawca który nie zabezpieczy oferty wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzpap.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach