Przetargi.pl
Dstawę wyposażenia w ramach realizowanego zadania p.n.Zadanie nr 1: Adaptacja obiektów poprzemysłowych - Białe Młyny w Chojnicach. Przebudowa, nadbudowa ze zmianą sposobu użytkowania młyna przy ul. Piłsudskiego w Chojnicach na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie i Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej ,Zadanie nr 2: Centrum Edukacyjno - Wdrożeniowe w Chojnicach. Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku Młyna Chojnickiego, w ramach projektu Centrum Edukacyjno - Wdrożeniowe w Chojnicach realizowanego w ramach RPO dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013

Powiat Chojnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 89-600 Chojnice, ul. 31 Stycznia 56
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3966533
  • Data zamieszczenia: 2011-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Chojnicki
    ul. 31 Stycznia 56 56
    89-600 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 052 3966533
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chojnice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dstawę wyposażenia w ramach realizowanego zadania p.n.Zadanie nr 1: Adaptacja obiektów poprzemysłowych - Białe Młyny w Chojnicach. Przebudowa, nadbudowa ze zmianą sposobu użytkowania młyna przy ul. Piłsudskiego w Chojnicach na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie i Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej ,Zadanie nr 2: Centrum Edukacyjno - Wdrożeniowe w Chojnicach. Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku Młyna Chojnickiego, w ramach projektu Centrum Edukacyjno - Wdrożeniowe w Chojnicach realizowanego w ramach RPO dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, ustawienie, zamontowanie, zainstalowanie fabrycznie nowego wyposażenia w ramach realizowanego zadnia: Zadanie nr 1: Adaptacja obiektów poprzemysłowych - Białe Młyny w Chojnicach. Przebudowa, nadbudowa ze zmianą sposobu użytkowania młyna przy ul.Piłsudskiego w Chojnicach na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie i Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej Zadanie nr 2: Centrum Edukacyjno - Wdrożeniowe w Chojnicach. Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku Młyna Chojnickiego, w ramach projektu Centrum Edukacyjno - Wdrożeniowe w Chojnicach realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej 1. Rozwój i innowacje w MŚP; Działanie 1.5. Regionalna sieć transferu rozwiązań innowacyjnych; Poddziałanie 1.5.1. Infrastruktura dla rozwoju firm innowacyjnych, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Zdjęcia konkretnego produktu, które występują w załącznikach do siwz, należy traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. Przedstawione zdjęcia, rysunki, modele i wizualizacje w niniejszej SIWZ mają jedynie charakter przykładowy i wzorcowy. Zastosowane rozwiązania (urządzenia, produkty, materiały itp.) równoważne wraz z danymi (opisem, certyfikatem, danymi technicznymi) pozwalającymi je określić należy dołączyć do oferty wg załącznika nr 8 do siwz Formularz asortymentowo - cenowy. CZĘŚĆ I GRUPA I Sprzęt komputerowy i oprogramowanie dla zadania nr 2: 1.Laptop z systemem operacyjnym i oprogramowaniem antywirusowym - 24 sztuki 2.Komputery stacjonarne - 3 sztuki 3.Zestaw: monitor LCD, klawiatura i myszka - 3 szt 4.Oprogramowanie - zintegrowany pakiet biurowy - 27 licencji 5.Oprogramowanie do obróbki grafiki rastrowej - 3 licencje 6.Oprogramowanie -pakiet graficzny - 3 licencje 7.Rzutnik profesjonalny z uchwytem sufitowym - 1 sztuka 8.Rzutnik do sal warsztatowych - 1 sztuka 9.Kserograf profesjonalny - 1 sztuka 10.Profesjonalne urządzenie wielofunkcyjne - 1 sztuka 11.Drukarka laserowa czarno - biała - 2 sztuki 12.Drukarka laserowa kolorowa - 2 sztuki 13.Ekran elektrycznie opuszczany do sali plenarnej - 1 sztuka 14.Ekran do sali warsztatowej - 1 sztuka 15.Wyposażenie serwerowi - 1 komplet 16.Sprzęt sieciowy - 1 komplet 17.Oprogramowanie specjalistyczne - 1 komplet 18.Tablica multimedialna (interaktywna) - 1 sztuka GRUPA II Sprzęt komputerowy i oprogramowanie: 1.Notebook przeznaczony do zastosowań biurowych- 1 szt. 2.Urządzenie wielofunkcyjne drukarka kolorowa atramentowa, skaner, fax - 1 szt. 3.Oprogramowanie biurowe - zintegrowany pakiet biurowy- 5 szt. 4.SWITCH - przełącznik sieciowy - 1szt. 5.Zestaw komputerowy (jednostka centralna, monitor LCD, zasilacz awaryjny UPS, klawiatura, myszka, system operacyjny) - 3 szt. 6.Zestaw komputerowy (jednostka centralna, zasilacz awaryjny UPS, klawiatura, myszka, system operacyjny) - 1 szt. GRUPA III Wyposażenie biurowe dla zadania nr 2: 1.Telefon z faksem - 2 sztuki 2.Telefon bezprzewodowy bez faksu - 15 sztuk 3.Niszczarki - 3 sztuki GRUPA IV: Wyposażenie multimedialne salki do zajęć grupowych dla zadania nr 1 1.Ekran ścienny - 1 szt 2.Projektor multimedialny - 1 szt 3.Uchwyt do projektora - 1 szt CZĘŚĆ II GRUPA I Telewizory i RTV dla zadania nr 2: 1.Sprzęt nagłośnieniowy - 1 komplet 2.Telewizor wraz z uchwytem sufitowym - 2 komplety CZĘŚĆ III GRUPA I Meble biurowe dla zadania nr 2: 1.Stoły do cateringu składane - 3 sztuki 2.Krzesła w komplecie z blatem - 100 sztuk 3.Sofy w holach - 7 sztuk 4.Stoliki w holach - 2 sztuki 5.Biurka z dostawką i kontenerem z szufladami - 22 sztuki 6.Fotele biurowe - 26 sztuk 7.Krzesła - 23 sztuki 8.Regały/szafy biurowe niskie z półkami - 36 sztuk 9.Regały/szafy biurowe wysokie z półkami - 10 sztuk 10.Lada recepcyjna - 1 sztuka GRUPA II Meble kuchenne i sprzęt AGD : dla zadania nr 2: 1.Meble kuchenne wg projektu - 3 komplety 2.Stolik do kuchni - 4 sztuki 3.Krzesło do kuchni - 8 sztuk 4.Lodówka do zabudowy podbalatowa- 3 sztuki 5.Mikrofalówka - 3 sztuki 6.Czajnik - 5 sztuki GRUPA III Meble i wyposażenie pokoi hotelowych dla zadania nr 2: 1.Łóżka do pokoi wraz z materacem - 3 sztuki 2.Stoły/stoliki do pokoi - 3 sztuki 3.Stoliki nocne - 3 sztuki 4.Lampy nocne - 3 sztuki 5.Szafy ubraniowe do pokoi hotelowych - 3 sztuki 6.Komody do pokoi hotelowych - 3 sztuki 7.Rolety do pokoi hotelowych - 5 sztuk 8.Kołdra, poduszka, pościel na kołdrę i poduszkę, narzuta - 3 komplety GRUPA IV Meble metalowe dla zadania nr 2: 1.Regały magazynowe - 4 komplety 2.Szafy ubraniowe metalowe do pomieszczenia socjalnego - 4 sztuki GRUPA V Dekoracje dla zadania nr 2: 1.Zegary naścienne - 18 sztuk 2.Ramy na grafikę 50x40 - 14 sztuk 3.Ramy na grafikę 100x70 - 2 sztuki 4.Ramy na grafikę 100x70 - 22 sztuki 5.Ramy na grafikę 100x70 - 21 sztuk 6.Donica - 6 sztuk 7.Ficus Benjamina - 6 sztuk GRUPA VI: Skrzynki pocztowe - 1 komplet dla zadania nr 2: GRUPA VII: Mównica konferencyjna - 1 sztuka dla zadania nr 2: GRUPA VIII: Zabudowa wnęk przy przejściach do inkubatorów - 2 komplety dla zadania nr 2 1.Zabudowa wnęk w formie szaf ubraniowych - 16 sztuk 2.Zabudowa wnęk w formie szaf aktowych - 13 sztuk GRUPA IX: Zabudowa w pomieszczeniach dla tłumaczy z biurkiem i szafkami na wymiar - 1 komplet dla zadania nr 2 GRUPA X: Rolety biurowe do sali plenarnej opuszczane elektrycznie - 2 sztuki dla zadania nr 2 CZĘŚĆ IV GRUPA I: Wyposażenie meblowe salki do zajęć grupowych dla zadnia nr 1 1.Stolik prostokątny - 8 sztuk 2.Biurko prostokątne - 1 sztuka 3.Kontener mobilny pod biurko - 1 sztuka 4.Szafka aktowa z drzwiami przesuwnymi - 1 szt 5.Krzesło stacjonarne - 16 sztuk 6.Rolety okienne - 4 sztuki 7.Ławka siedzisko 3-osobowa+blat - 4 szt CZĘŚĆ V GRUPA I Wyposażenie sanitariatów i łazienek hotelowych dla zadania nr 2: 1.Lustra uchylne - 4 sztuki 2.Jumborole - 15 sztuk 3.Dozowniki do mydła w pianie - 10 sztuk 4.Kosz na odpadki higieniczne do sanitariatów - 10 sztuk 5.Pojemnik na ręczniki papierowe - 9 sztuk 6.Szczotki do wc do sanitariatów - 15 sztuk 7.Szczotki do wc do łazienek hotelowych - 3 sztuki 8.Poczwórny wieszak łazienkowy - 3 sztuki 9.Drążek na ręczniki - 3 sztuki 10.Kosz na odpadki higieniczne do łazienek hotelowych - 3 sztuki 11.Uchwyt do papieru toaletowego z osłoną - 3 sztuki CZĘŚĆ VI GRUPA I: Wyposażenie sanitarne dla zadania nr 1 1.Lustro uchylne w sanitariatach dla niepełnosprawnych - 4sztuki 2.Pojemniki na papier toaletowy - 8 sztuk 3.Dozowniki do mydła w pianie - 12 sztuk 4.Kosz na odpadki higieniczne - 12 sztuk 5.Pojemnik na ręczniki papierowe - 12 sztuk 6.Szczotki do wc - 8 sztuk 7.Kosz na odpadki higieniczne - 4 sztuki CZĘŚĆ VII GRUPA I: Detal architektoniczny ściany zielonej - 1 sztuka dla zadania nr 2: GRUPA II: Element małej architektury - 1 komplet dla zadania nr 2: 1.Ławki proste - 8 sztuk 2.Donice stalowe - 6 sztuk 3.Kosze na śmieci - 3 sztuki 4.Stojak rowerowy - 1 sztuka 5.Donice narożne - 2 sztuki 6.Donice proste - 4sztuki 7.Donica duża - 1 sztuka Szczegółowy zakres zamówienia, wymagania oraz parametry techniczne przedmiotu zamówienia określono w ZAŁĄCZNIKU A DO SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku ograniczenia lub nieprzyznania środków finansowych na realizację zamówienia z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Osi Priorytetowej 1. Rozwój i innowacje w MŚP; Działanie 1.5. Regionalna sieć transferu rozwiązań innowacyjnych; Poddziałanie 1.5.1. Infrastruktura dla rozwoju firm innowacyjnych, Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego 2007-2013, które miały być przeznaczone na sfinansowanie zamówienia. (dotyczy CZĘŚCI I, II, III, V, VII). 3.Wyposażenie musi być fabrycznie nowe. Rok produkcji 2011. 4.Dostarczone urządzenia objęte przedmiotem umowy muszą posiadać atesty, certyfikaty Unii Europejskiej CE zezwalające na ich używanie w Polsce, metki fabryczne, etykiety itp. 5. Zamawiający wymaga aby dostarczone urządzenia wykonane były z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. A)W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy Wykonawca uwzględnia następujące dokumenty w kolejności: - europejskie aprobaty techniczne; - wspólne specyfikacje techniczne; - normy międzynarodowe; - inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne. B)W Przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz aprobat, specyfikacji, norm i systemów, o których mowa w pkt. 5 ppkt. A) uwzględnia akty normatywne w następującej kolejności: - Polskie Normy; - polskie aprobaty techniczne; - polskie specyfikacje techniczne. 6.Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył wraz z przedmiotem zamówienia: instrukcje obsługi przedmiotu umowy w języku polskim, świadectwa lub oświadczenia potwierdzające zużycie do produkcji dostarczanych mebli, pomocy dydaktycznych i sprzętu audio wideo bezpiecznych materiałów, atesty, certyfikaty Unii Europejskiej CE zezwalające na używanie zamontowanych urządzeń w Polsce, metki fabryczne, etykiety, itp., karty gwarancyjne lub inny dokument, stanowiący dowód udzielenia gwarancji, będący podstawą do dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji. 7.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wyposażenia, jego rozniesienie, montaż i instalację we wskazanym przez Zamawiającego miejscu: w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. 31 Stycznia 56 w Chojnicach dotyczy Część I: GRUPA II Sprzęt komputerowy i oprogramowanie, w budynku przy ul. Piłsudskiego 30 w Chojnicach - pozostałe wyposażenie. 8.Oferta oraz formularz asortymentowo-cenowy muszą uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia. 9.Długość okresu gwarancji określona jest w załączniku do Siwz Opis przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy Zamawiający nie określił długości okresu gwarancji w wyżej wymienionym załączniku, Wykonawca udzieli gwarancji na wyposażenie będące przedmiotem umowy na okres minimum 24 miesięcy. Zamówienie, wszystkie części, należy zrealizować w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Część I 3 000,00 PLN Słownie: trzy tysiące złotych 00/100 Część II Nie dotyczy. Część III 3 700,00 PLN Słownie: trzy tysiące siedemset złotych 00/100 Część IV Nie dotyczy. Część V Nie dotyczy. Część VI Nie dotyczy. Część VII Nie dotyczy. 1.W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu PARP (Dz.U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275 ze zm.). 2.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Więcbork nr 45 8162 0003 0019 0004 2000 0120 (decyduje DATA UZNANIA WPŁATY NA KONCIE Zamawiającego). Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 1 dokument wadium należy dołączyć do oferty. 3.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4.Oferta, do której nie będzie dołączone wadium, spowoduje wykluczenie wykonawcy przez zamawiającego. Wadium w przypadku wykonawców działających wspólnie może być wniesione przez jednego z wykonawców - pełnomocnika, z zaznaczeniem że jest przez niego wnoszone w imieniu wykonawców. 5.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza oraz w przypadku jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7.Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert. 8.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie p.5, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9.Wykonawca, którego oferta została wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, w przypadku, gdy: 1)Wykonawca odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)Wykonawca nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10.Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać w swej treści: 1)nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby Wykonawca: -odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, -w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2) dokładne określenie przedmiotu postępowania, 3)kwotę zobowiązania, 4)termin ważności, 5)klauzule dodatkowe np. nakazujące zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu. 11. Pozostałe formy wniesienia wadium winny zawierać wszystkie elementy wynikające z odnośnych i obowiązujących przepisów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.chojnice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach