Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-355 Poznań, ul. Przybyszewskiego 49
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8691759 , fax. 061 8691847
- Data zamieszczenia: 2016-04-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
ul. Przybyszewskiego 49 49
60-355 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8691759, fax. 061 8691847
REGON: 00028883400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Drzwi ppoż na klatkach schodowych 1,4,5,6,7 oraz w rozdzielni głównej - lok. Przybyszewskiego 49. Wymiana okien w budynku Dyrekcji na I piętrze. Dostawa i montaż drzwi przesuwnych w CIP. Wymiana drzwi na przeciwpożarowe EI 30 pom. UPS w szpitalu przy ul. Grunwaldzkiej 16/18 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Drzwi ppoż na klatkach schodowych 1,4,5,6,7 oraz w rozdzielni głównej - lok. Przybyszewskiego 49. Wymiana okien w budynku Dyrekcji na I piętrze. Dostawa i montaż drzwi przesuwnych w CIP. Wymiana drzwi na przeciwpożarowe EI 30 pom. UPS w szpitalu przy ul. Grunwaldzkiej 16/18 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spsk2.pl/zp/pokaz2.php?n=47_2016
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną