Przetargi.pl
DRUKOWANIE TYGODNIKA BRZEZIŃSKI INFORMATOR SAMORZĄDOWY

Miejska Biblioteka Publiczna im. Juliana Tuwima ogłasza przetarg

  • Adres: 95-060 Brzeziny, ul. św. Anny 36
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-46 8742193
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska Biblioteka Publiczna im. Juliana Tuwima
    ul. św. Anny 36 36
    95-060 Brzeziny, woj. łódzkie
    tel. 0-46 8742193
    REGON: 00127555500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mbp-brzeziny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DRUKOWANIE TYGODNIKA BRZEZIŃSKI INFORMATOR SAMORZĄDOWY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    DRUKOWANIE TYGODNIKA BRZEZIŃSKI INFORMATOR SAMORZĄDOWY . Opis przedmiotu zamówienia: - Drukowanie tygodnika Brzeziński Informator Samorządowy w ilości 2300 egzemplarzy tygodniowo. - Materiały do druku przesyłane będą drogą elektroniczną w każdym tygodniu we wtorek do godz.16:00. Jeżeli wtorek będzie dniem ustawowo wolnym od pracy, materiały przekazywane będą do druku w poniedziałek. W przypadku , gdy również poniedziałek będzie dniem ustawowo wolnym od pracy, strony uzgodnią inny termin przekazania materiałów. - Gazeta dostarczana będzie w każdym tygodniu w środę w godzinach od 8:00 do 9:00 do siedziby Zamawiającego na własny koszt Wykonawcy. W przypadku, gdy środa będzie dniem ustawowo wolnym od pracy, strony uzgodnią inny dzień dostarczenia dzieła. - Tygodnik liczy 16 stron formatu A4,drukowany będzie w skali szarości przy czym: a).strony: pierwsza szesnasta będą drukowane w dwóch kolorach dodatkowych : czerwonym i zielonym. b).strony : ósma i dziewiąta będą drukowane w jednym kolorze dodatkowym: zielonym. - Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia albo zmniejszenia ilości egzemplarzy tygodnika do wydrukowania, bądź zwiększenia liczby stron wskazanego numeru gazety o dwie strony lub ich wielokrotność po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy drogą elektroniczną w tygodniu poprzedzającym drukowanie danego numeru. - Zamawiający ma prawo odstąpić od drukowania gazety w danym tygodniu, o czym zawiadomi Wykonawcę do końca tygodnia poprzedzającego tydzień, w którym gazeta powinna być wydrukowana. - W przypadku wydań okolicznościowych tygodnika drukowany będzie z zastosowaniem pełnej kolorystyki na wskazanych przez Zamawiającego stronach tygodnika. - Wymagania odnośnie papieru : papier biały offsetowy, gramatura minimum 80g/m2 w przypadku zastosowania pełnej kolorystyki : papier kredowy gramatura minimum 135g/m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 781800002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 0,00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art.22 ust.1 ustawy, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie opisanych w (wykonali w ciągu ostatnich trzech lat, licząc od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na pracach opisanych w rozdziale III pkt 1 SIWZ) - na potwierdzenie tego warunku Wykonawca musi przedstawić referencje, które będą zawierały opis przedmiotu prac, termin wykonania usługi, wartość wykonania prac oraz informację, że usługi zostały wykonane z należytą starannością oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; - Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: 1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia albo nie spełnia, 2) niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda w celu potwierdzenia , że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności nie podlega wykluczeniu na podstawie art.. 24 ustawy, następującego dokumentu:- aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zamawiający żąda w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia, następujących dokumentów: - wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, ( wykonanie we wskazanym okresie co najmniej jednej usługi posiadającej na pracach opisanych w rozdziale III pkt 1 SIWZ) z posiadaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ); Do wykazu musi być dołączony dokument lub kopia (referencje) wystawiony przez Zamawiającego zawierający opis wykonanych prac, w jakim okresie te prace były wykonywane, wartość wykonanych prac i potwierdzenie, że prace te zostały wykonane terminowo i z należytą starannością. 3. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie (spółka cywilna,konsorcjum) , zgodnie z art.23 w związku z art.141 ustawy Zamawiający żąda: 1) wszyscy wspólnicy lub konsorcjanci winni obligatoryjnie dołączyć do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy oraz że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust1 i 2 ustawy i dokumenty wymagane od Wykonawców wymienione w pkt. 1 ppkt 1-2. Dokumenty wymienione w pkt. 2 składane są wspólnie i takiej podlegać będą ocenie. Wadium wnoszone jest przez konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej; 2) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z wyznaczonym pełnomocnikiem; 3) w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez spółkę cywilną, konsorcjum, Wykonawcy tworzący konsorcjum lub spółkę cywilną zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy spółki cywilnej lub konsorcjum; 4) umowa, o której mowa wyżej, winna zawierać w szczególności: oznaczenie stron, cel działania, czas trwania umowy, zasady współdziałania, w tym zakresie prac przewidzianych przez każdą ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeń. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej Wykonawca postępuje zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane(Dz.U nr 87, poz. 605). 5. Zamawiający wymaga, aby żądane przez niego dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeziny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach