Miasto Rybnik ogłasza przetarg
- Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
- Data zamieszczenia: 2020-09-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
Bolesława Chrobrego 2
44-200 Rybnik, woj. śląskie
tel. +48324392302, fax. +48324224124
REGON: 27625543000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Drukowanie broszur z zakresu powszechnej samoobrony - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest druk broszur z zakresu powszechnej samoobrony. Druk broszury w ilości 2000 egzemplarzy: nakład 2000 egzemplarzy, format A5 (karty formatu A4 składane do formatu A5), szycie płaskie po długim boku (2 zszywki). Specyfika druku: Okładka: papier kreda mat min. 250 g/m2, uszlachetnienie okładki tylko zewnętrzna strony (2 str.) - folia mat, lakier wybiórczy UV, ilość stron okładki: 4, zadruk: CMYK 4/4, Środek broszury: papier kredowy mat 120 g/m2, ilość stron środka broszury 44, zadruk: druk dwustronny CMYK 4/4, druk nastąpi po przesłaniu przez Zamawiającego projektu broszury (do 4 dni roboczych od dnia zawarcia umowy), Pozostałe wymagania (pakowanie, dostawa): broszury muszą zostać zapakowane w papier pakowy po 50 szt., transport do siedziby Urzędu Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - czynność drukowania, - czynności introligatorskie. W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagane cechy niniejszego zamówienia są dostosowane do potrzeb wszystkich użytkowników oraz w żaden sposób nie ograniczają dostępności dla osób niepełnosprawnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79810000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 3. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa druku i oprawy książki pt. „Z miłości do gróni…”.
Dodano: 2024-05-02 - Usługa druku i oprawy książki pt: „Raj utracony”.
Dodano: 2024-03-21 - Sukcesywne projektowanie, druk i dostawa plakatów na miejskie wydarzenia sportowe i turystyczne.
Dodano: 2023-03-28 - Przygotowanie graficzne i druk materiałów promocyjnych
Dodano: 2023-03-20 - Usługa druku i oprawy książek z opcją.
Dodano: 2023-03-14 - Wykonywanie druku tygodnika społeczno-kulturalnego z nadanym numerem ISSN 2450-8136
Dodano: 2022-12-06 - „Wykonywanie druku tygodnika społeczno-kulturalnego „Puls Jaworzna” z nadanym numerem ISSN 2450-8136”
Dodano: 2021-01-12 - Druk materiałów edukacyjno-informacyjnych na potrzeby kampanii pn. „MOGĘ! Zatrzymać SMOG – Przedszkolaku złap oddech” – II edycja
Dodano: 2021-01-08 - Wykonywanie druku tygodnika społeczno-kulturalnego z nadanym numerem ISSN 2450-8136
Dodano: 2020-12-14 - Wykonanie druku publikacji „Pracownia sezonowa” wraz z dostawą i wniesieniem do magazynu ASP w Katowicach
Dodano: 2020-12-03