Przetargi.pl
Drukarki termotransferowe wraz z materiałami eksploatacyjnymi; nr sprawy UM-ZP-262-68/10

Uniwersytet Medyczny w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-059 Lublin, Al. Racławickie 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 528 88 88 , fax. 81 528 89 18
  • Data zamieszczenia: 2010-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Lublinie
    Al. Racławickie 1 1
    20-059 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 528 88 88, fax. 81 528 89 18
    REGON: 00028871600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Drukarki termotransferowe wraz z materiałami eksploatacyjnymi; nr sprawy UM-ZP-262-68/10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż drukarek termotransferowych wraz z materiałami eksploatacyjnymi. Przedmiot zamówienia obejmuje: I. dostawę i montaż drukarek do personalizacji blankietów Elektronicznych Legitymacji Studenckich w ilości - szt. 4 wraz z materiałami eksploatacyjnymi potrzebnymi do zadruku 2895 blankietów, II. dostawę 2895 sztuk wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej (karta elektroniczna), III. dostawę 6230 sztuk hologramów do blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej w konfiguracji określonej w zał. nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia Zestawienie wymaganych parametrów technicznych i użytkowych oraz spełniające wymagane parametry zawarte w wymienionym załączniku. Zamawiający wymaga zaoferowania sprzętu fabrycznie nowego, nie będącego przedmiotem ekspozycji i wystaw, kompletnego i gotowego do użycia (tj. bez zbędnych dodatkowych zakupów i inwestycji). Montaż obejmuje dostarczenie do miejsca instalacji, rozpakowanie, zainstalowanie, sprawdzenie (regulację), uruchomienie i przekazanie do użytku. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający wymaga, aby wstępnie zadrukowane blankiety Elektronicznej Legitymacji Studenckiej (karty elektronicznej) pod względem sposobu wykonania i wyglądu były zgodne z Rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 02.11.2006r. w sprawie dokumentacji przebiegu studiów (Dz.U. z 2006, Nr 224, poz. 1634 z późn. zm.). 2. Zamawiający wymaga, aby hologramy do blankietów Elektronicznej legitymacji Studenckiej były zgodne z Rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 02.11.2006r. w sprawie dokumentacji przebiegu studiów (Dz.U. z 2006, Nr 224, poz. 1634 z późn. zm.) 3. Zamawiający wymaga zaoferowania sprzętu od jednego producenta 4. Zamawiający wymaga zagwarantowania przez Wykonawcę 24-ro miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia (z wyłączeniem uszkodzeń mechanicznych). 5. a) Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w zał. nr 7 do SIWZ użyte są znaki towarowe, nazwy własne Zamawiający dopuszcza możliwość oferowania wyrobów równoważnych. Za rozwiązanie równoważne Zamawiający uzna te, których parametry jakościowe i użytkowe są nie gorsze od wskazanych w zał. nr 7 do SIWZ, oraz które spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w zał. nr 7 do SIWZ. b)W przypadku zaoferowania wyrobów równoważnych Wykonawca winien wykazać, że oferowane przez niego równoważne wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, w szczególności dołączyć do oferty ich opisy (np. karty charakterystyki lub inny równoważny dokument). c) Wskazane przez Zamawiającego nazwy mają na celu określenie klasy wyrobu będącego częścią przedmiotu zamówienia i służą jedynie ustaleniu standardu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 1.500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Szczegółowe informacje dotyczące wadium zostały zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umlub.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach