Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku ogłasza przetarg
- Adres: 76-200 Słupsk, ul. Dominikańska 5-9
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 8424081/82 w. 320, 8463020 , fax. 059 8426518
- Data zamieszczenia: 2014-01-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
ul. Dominikańska 5-9 5-9
76-200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 059 8424081/82 w. 320, 8463020, fax. 059 8426518
REGON: 00027780700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: muzeum.slupsk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Druk z dostawą materiałów promocyjnych i wydawnictw dla potrzeb Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku w 2014r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi drukarskie wraz z dostawą oraz usługą projektowania i składu, w zakresie wykonania projektu oraz druku wydawnictw i materiałów promocyjnych dla potrzeb Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku (Zamawiającego) w 2014r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w pkt. 3.1.Specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj.: katalogów, informatorów, folderów,wydawnictw ksiązkowych, plakatów, pocztówek, biletów wstępu, teczek kartonowych zaproszeń, roll up-ów, kopert, zaproszeń, mapek, ultoek, afiszy, pomocy dydatktycznych - plansz. 2. Realizacja usług odbywać się będzie sukcesywnie w oparciu o zapotrzebowanie Zamawiającego, na podstawie pisemnych zleceń, zawierających wyszczególnienie konkretnego zakresu prac do wykonania. Zamawiający wymaga aby realizacja usług, w zależności od rodzaju i zakresu prac wykonana była w terminach, jak poniżej: 2.1. 7 dni od momentu przekazania projektu do realizacji w zakresie druku plakatów, afiszy, ulotek, zaproszeń, plansz, biletów, teczek, kopert, banerów, mapek, pocztówek, folderów (mniejsza ilość stron), toreb papierowych, roll up-ów; 2.2. 14 dni od momentu przekazania projektu do realizacji w zakresie druku folderów (większa ilość stron), książeczek edukacyjnych, informatorów, katalogów, pomocy dydaktycznych; 2.3. 30 dni od momentu przekazania projektu do realizacji lub zatwierdzenia przez Zamawiającego projektu składu w zakresie folderów (większa ilość stron), książeczek edukacyjnych, informatorów, katalogów i innych wydawnictw książkowych oraz gier planszowych,. 3. Do czasu wykonania druku wliczony jest czas potrzebny Zamawiającemu do dokonania akceptacji bądź korekty wydruków próbnych druków, a także czas potrzebny dla doręczenia prac Zamawiającemu w jego siedzibie. Czas dokonania przez Zamawiającego korekty wydruków próbnych druków określony zostanie w umowie w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Materiały do składu będą przekazywane Wykonawcy w formie pakietu, materiały do druku będą przekazywane w formie elektronicznej na płycie CD/DVD - każdorazowo w siedzibie Zamawiającego wraz z pismem - zleceniem. Zamawiający zawiadamia Wykonawcę faksem o zleceniu i terminie odbioru zlecenia i materiałów w siedzibie Zamawiającego. Wszystkie uzgodnienia odnośnie realizacji zamówienia odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego. 5. Zamówienie obejmuje także koszt odbioru zlecenia i materiałów od Zamawiającego oraz dostawy wykonanych prac do siedziby Zamawiającego tj. 76-200 Słupsk, ul. Dominikańska 5-9. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość wydruków
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: muzeum. slupsk. pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Druk biletów wstępu do Akwarium Gdyńskiego Morskiego Instytutu Rybackiego- Państwowego Instytutu Badawczego w rolkach wraz z dostawą
Dodano: 2016-07-26 - Druk i dostawa do zamawiającego katalogu do wystawy pt. Saga Rodu Sobczaków.
Dodano: 2016-06-30 - Druk i dostawa do zamawiającego katalogu do wystawy pt. Lux in Oriente - Lux ex Oriente: Polska i Stolica Apostolska - 1050 lat historii.
Dodano: 2016-06-15 - Druk i dostawa do zamawiającego katalogu do wystawy pt. Atelier Hanny i Leszka Nowosielskich.
Dodano: 2016-02-23 - Druk i dostawa do zamawiającego katalogu do wystawy pt. Exporting Zagreb.
Dodano: 2016-02-22 - Druk i dostawa do zamawiającego katalogu do wystawy pt. Rzeźby Beaty Czapskiej
Dodano: 2016-02-19 - Druk i dostawa do zamawiającego katalogu do wystawy pt. Atelier Hanny i Leszka Nowosielskich.
Dodano: 2016-02-12 - Druk i dostawa do zamawiającego książki pt. Mała architektura sakralna Kaszub. Perspektywa antropologiczna.
Dodano: 2016-02-08 - usługa druku formularzy dokumentacji medycznej i bloczków recept lekarskich
Dodano: 2015-12-30 - Druk i dostawa do zamawiającego kalendarza 2016 Hans Memling Sąd Ostateczny
Dodano: 2015-12-15