Przetargi.pl
Druk wydawnictw promocyjnych w ramach projektu pn: Jedno Miasto - Jedna Kultura współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Cieszyński Ośrodek Kultury "Dom Narodowy" ogłasza przetarg

  • Adres: 43-400 Cieszyn, Rynek 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-33 8512 520 , fax. 0-33 8512 520
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Cieszyński Ośrodek Kultury "Dom Narodowy"
    Rynek 12 12
    43-400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 0-33 8512 520, fax. 0-33 8512 520
    REGON: 07234800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.domnarodowy.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Druk wydawnictw promocyjnych w ramach projektu pn: Jedno Miasto - Jedna Kultura współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Druk wydawnictw promocyjnych w ramach projektu pn: Jedno Miasto - Jedna Kultura współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 221000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. zgodnie z art. 22 ustawy PZP spełniają warunki dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania w ramach zamówienia, objętego niniejszą SIWZ - posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, objętego niniejszą SIWZ - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, objętego niniejszą SIWZ - sytuacji ekonomicznej i finansowej na wykonanie zamówienia, objętego niniejszą SIWZ 2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy PZP. Ocena spełnienia w/w warunków nastąpi na podstawie dokumentów wymienionych w rozdziale III SIWZ na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: załącznik nr 1 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy PZP, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji załącznik nr 2 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji załącznik nr 3 -aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, załącznik nr 4 - oświadczenie, że Wykonawca wykona dostawę samodzielnie, bez udziału podwykonawców (gdy wykonuje sam) lub wskazanie przez Wykonawcę w ofercie, części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, załącznik nr 5 - pełnomocnictwo/ upoważnienie jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej lub konsorcjum, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów, załącznik nr 6 - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, załącznik nr 7 - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.domnarodowy.pl/?p=artykulyShow&iArtykul=298
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach