Przetargi.pl
Druk ulotki, plakatów, folderów dla Muzeum Historii Kielc

Muzeum Historii Kielc ogłasza przetarg

  • Adres: 25-303 Kielce, ul. Św. Leonarda 4
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3405520 , fax. 041 3405525
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Historii Kielc
    ul. Św. Leonarda 4 4
    25-303 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3405520, fax. 041 3405525
    REGON: 26011105700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www:muzuemhistoriikielc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Druk ulotki, plakatów, folderów dla Muzeum Historii Kielc
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: druk ulotki, plakatów, folderów dla Muzeum Historii Kielc. a) druk plakatów: 9 plakatów x 100 egz. Wymiar: 70cm x 50cm papier: kreda błyszcząca 130 gr., kolor 4 + 0 Zamawiający za każdym razem dostarczy projekt plakatu na płycie CD. b) druk folderów: folder nr 1 Objętość: 16 stron, Format: 210mm x 210mm, Okładka: papier kreda 250 gr., mat, 1 + 1, foliowana jednostronnie - mat, okładka szyta drutem zszywka zwykłą Wnętrze: papier kreda 150 gr. - mat , kolorystyka: 1 + 1. Nakład: 300 egz. folder nr 2 Objętość: 32 stron, Format: 210mm x 150mm, Okładka: papier kreda 250 gr., mat, 4 + 4, foliowana jednostronnie - mat, okładka szyta drutem zszywka zwykłą Wnętrze: papier kreda 130 gr., mat, kolorystyka: 4 + 4 Nakład: 600 egz. folder nr 3 Objętość: 16 stron, Format: 210mm x 150mm, Okładka: papier kreda 250 gr., mat, 4 + 4, foliowana jednostronnie - mat, okładka szyta drutem zszywką zwykłą Wnętrze: papier kreda 130 gr., mat, kolorystyka: 4 + 4 Nakład: 300 egz. folder nr 4 Objętość: 16 stron, Format: 230mm x 165mm, Okładka: papier kreda 250 gr., mat, 4 + 4, foliowana jednostronnie - mat, okładka szyta drutem zszywka zwykłą Wnętrze: papier kreda 250 gr., mat, kolorystyka: 4 + 4 Nakład: 300 egz. Zamawiający za każdym razem dostarczy projekt wszystkich folderów na płycie CD. c) druk ulotki: Format: A4 złożony do formatu: 210mm x 100mm papier kreda 150 gr., mat, Nakład: 5000 egz. Kolorystyka: 4 + 4 Bigowana zamawiający dostarczy projekt ulotki na płycie CD.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp. b) spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryterium: spełnia lub nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp. a) oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp, wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ. b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstawy do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Pzp wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku składania oferty przez osobę fizyczną oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. c) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych., wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ. b) Wykaz wykonanych usług, m.in. 3 usługi o wielkości i charakterze odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia, za ostatnie trzy lata, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to za ten okres, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie - wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat wykonał co najmniej trzy prace podobne do przedmiotu zamówienia. Za prace podobne Zamawiający uzna realizację przez Wykonawcę usługi druku odpowiadające swoim zakresem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, każda potwierdzona odpowiednimi referencjami. 4. Próbki/ druki potwierdzające, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: a) Załączniki w postaci: - 1 folder, o objętości min. 16 stron - 1 egz. plakatu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakość druku
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www:muzeumhistoriikielc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach