Muzeum Historii Kielc ogłasza przetarg
- Adres: 25-303 Kielce, ul. Św. Leonarda 4
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3405520 , fax. 041 3405525
- Data zamieszczenia: 2010-01-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Historii Kielc
ul. Św. Leonarda 4 4
25-303 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3405520, fax. 041 3405525
REGON: 26011105700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www:muzuemhistoriikielc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Druk ulotki, plakatów, folderów dla Muzeum Historii Kielc - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: druk ulotki, plakatów, folderów dla Muzeum Historii Kielc. a) druk plakatów: 9 plakatów x 100 egz. Wymiar: 70cm x 50cm papier: kreda błyszcząca 130 gr., kolor 4 + 0 Zamawiający za każdym razem dostarczy projekt plakatu na płycie CD. b) druk folderów: folder nr 1 Objętość: 16 stron, Format: 210mm x 210mm, Okładka: papier kreda 250 gr., mat, 1 + 1, foliowana jednostronnie - mat, okładka szyta drutem zszywka zwykłą Wnętrze: papier kreda 150 gr. - mat , kolorystyka: 1 + 1. Nakład: 300 egz. folder nr 2 Objętość: 32 stron, Format: 210mm x 150mm, Okładka: papier kreda 250 gr., mat, 4 + 4, foliowana jednostronnie - mat, okładka szyta drutem zszywka zwykłą Wnętrze: papier kreda 130 gr., mat, kolorystyka: 4 + 4 Nakład: 600 egz. folder nr 3 Objętość: 16 stron, Format: 210mm x 150mm, Okładka: papier kreda 250 gr., mat, 4 + 4, foliowana jednostronnie - mat, okładka szyta drutem zszywką zwykłą Wnętrze: papier kreda 130 gr., mat, kolorystyka: 4 + 4 Nakład: 300 egz. folder nr 4 Objętość: 16 stron, Format: 230mm x 165mm, Okładka: papier kreda 250 gr., mat, 4 + 4, foliowana jednostronnie - mat, okładka szyta drutem zszywka zwykłą Wnętrze: papier kreda 250 gr., mat, kolorystyka: 4 + 4 Nakład: 300 egz. Zamawiający za każdym razem dostarczy projekt wszystkich folderów na płycie CD. c) druk ulotki: Format: A4 złożony do formatu: 210mm x 100mm papier kreda 150 gr., mat, Nakład: 5000 egz. Kolorystyka: 4 + 4 Bigowana zamawiający dostarczy projekt ulotki na płycie CD. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798100005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp. b) spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryterium: spełnia lub nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp. a) oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp, wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ. b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstawy do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Pzp wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku składania oferty przez osobę fizyczną oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. c) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych., wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ. b) Wykaz wykonanych usług, m.in. 3 usługi o wielkości i charakterze odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia, za ostatnie trzy lata, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to za ten okres, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie - wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat wykonał co najmniej trzy prace podobne do przedmiotu zamówienia. Za prace podobne Zamawiający uzna realizację przez Wykonawcę usługi druku odpowiadające swoim zakresem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, każda potwierdzona odpowiednimi referencjami. 4. Próbki/ druki potwierdzające, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: a) Załączniki w postaci: - 1 folder, o objętości min. 16 stron - 1 egz. plakatu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakość druku
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www:muzeumhistoriikielc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Druk i oprawa wydawnictwa albumowego : Publikacja o Politechnice Świętokrzyskiej
Dodano: 2016-07-25 - Druk trzech publikacji naukowych dla Muzeum Narodowego w Kielcach
Dodano: 2016-06-06 - Druk i oprawa publikacji dla Politechniki Świętokrzyskiej Doktor Honoris Causa Politechniki Świętokrzyskiej.
Dodano: 2016-03-14 - Druk i oprawa 8 numerów kwartalnika Politechniki Świętokrzyskiej - Structure and Environment
Dodano: 2016-02-18 - USŁUGA OPRACOWANIA, DRUKU I DOSTAWY WYDAWNICTW PROMUJĄCYCH WALORY TURYSTYCZNE WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO ORAZ ZAPROSZEŃ I PLAKATÓW NA IMPREZY ORGANIZOWANE PRZEZ SAMORZĄD WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
Dodano: 2016-02-17 - Druk trzech publikacji naukowych dla Muzeum Narodowego w Kielcach
Dodano: 2016-02-05 - Druk i oprawa publikacji dla Politechniki Świętokrzyskiej Doktor Honoris Causa Politechniki Świętokrzyskiej
Dodano: 2015-12-15 - Opracowanie graficzne, skład komputerowy i druk publikacji naukowej - Rocznika Muzeum Narodowego w Kielcach t. 30 oraz Raportu Muzeum Narodowego w Kielcach
Dodano: 2015-11-12 - Opracowanie graficzne, skład komputerowy i druk publikacji naukowej - Rocznika Muzeum Narodowego w Kielcach t. 30 oraz Raportu Muzeum Narodowego w Kielcach
Dodano: 2015-10-23 - Druk książek dla Politechniki Świętokrzyskiej
Dodano: 2015-10-16