Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera ogłasza przetarg
- Adres: 91-348 Łódź, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6314871 , fax. 042 6314872
- Data zamieszczenia: 2009-08-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera
ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8 8
91-348 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6314871, fax. 042 6314872
REGON: 00028853800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Druk ulotek oraz poradnika dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Druk ulotek oraz poradnika dla IMP w Łodzi. Zadanie 1: druk offsetowy ulotki reklamowej programu (Opracowanie kompleksowych programów ukierunkowanych na powroty do pracy) nakład: 2000 szt., format 339 x 225 mm netto (składana na trzy, po złożeniu 113 x 225 mm), kolorystyka: 5+1 (CMYK, Pantone 652 CV + Pantone 652 CV), papier: kreda 200 g, wykończenie: folia matowa (1+1), lakier UV miejscowo (1+1) Zadanie 2: druk offsetowy ulotki reklamowej programu (Opracowanie kompleksowych programów profilaktycznych) nakład: 7000 szt., format: 339 x 225 mm netto (składana na trzy, po złożeniu 113 x 225 mm), kolorystyka, 5+1 (CMYK, Pantone 1665 CV + Pantone 1665 CV), papier: kreda 200 g, wykończenie: folia matowa (1+1), lakier UV miejscowo (1+1) Zadanie 3: druk ulotki edukacyjno-promocyjnej w ramach programu (Opracowanie kompleksowych programów profilaktycznych) nakład: 2000 szt., format: 339 x 225 mm netto, (składana na trzy, po złożeniu 113 x 225 mm), kolorystyka: 4+4 (CMYK), papier: kreda matowa 200 g, wykończenie: folia matowa (1+1) Zadanie 4: druk oraz oprawa poradnika dla nauczycieli w ramach (Opracowanie kompleksowych programów ukierunkowanych na powroty do pracy) nakład: 1000 szt., format B5, ilość stron: zostanie określona w terminie późniejszym, ale nie więcej niż 100, kolorystyka: okładka (4+0) środki: (1+1) w tym 6 stron pełen kolor, papier: środki - kreda matowa 120 g., okładka - kreda 300 g, oprawa: miękka, wykończenie okładki: folia matowa (1+0), lakier UV miejscowo (1+0). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798200008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. II. Warunki dodatkowe 1. Wykonawca gwarantuje utrzymanie niezmienności ceny przez cały czas trwania umowy. 2. Wykonawca gwarantuje, że załączone egzemplarze okazowe zostały, w podstawowych procesach technologicznych, zrealizowane przez Wykonawcę. 3. Wykonawca gwarantuje dostarczenie całego nakładu wydrukowanych publikacji do siedziby Zamawiającego Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. V SIWZ na podstawie dokumentów i oświadczeń jakich żąda od Wykonawców w pkt. VII SIWZ, stosując formułę (spełnia) - (nie spełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu realizacji postanowień art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (DzU nr 19, poz. 177) przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca dołącza do oferty: 1.1. Koncesja, zezwolenie lub licencja jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3 Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.4. Umowy spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej z ewentualnymi aneksami wskazującymi aktualny, na dzień składania ofert, sposób reprezentowania spółki. Ponadto każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest dostarczyć indywidualny wypis z rejestru ewidencji działalności gospodarczej. 1.5. Wykaz wykonanych co najmniej 2 broszur oraz 2 publikacji książkowych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a także załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (minimum 2 referencje). Wykaz egzemplarzy okazowych dołączonych do oferty - nie mniej niż 6, nie więcej niż 10, w tym co najmniej 2 ulotki lub broszury reklamowe wykończone folią matową wraz z lakierowaniem UV miejscowym oraz 2 publikacje książkowe. 1.7. Wypełniony druk oferty stanowiący Załącznik 1 do SIWZ. 1.8. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące Załącznik 2 do SIWZ. 1.9. Wypełnione tabele Załącznika 4 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwa musi być ono potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wystawcę tego dokumentu lub w formie notarialnej, zgodnie z ustawą z dnia 14.02.1991 r. - Prawo o notariacie (Dz. U. z 2002r., Nr 42, poz. 369 z późniejszymi zmianami). W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 225, poz. 1635, zm. Dz. U. z 2007r. Nr 64, poz. 427) oraz przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 188, poz. 1155).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena techniczna (jakość)
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.lodz/BIP/przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi w zakresie składu i łamania tekstów, nanoszenia poprawek, skanowania, wykonywania indeksów oraz dostawy książek i czasopism naukowych dla Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego
Dodano: 2016-06-28 - Świadczenie usług w zakresie redakcji merytorycznej, korekty językowej tekstu przed składem, składu, łamania, nanoszenia poprawek, skanowania, wykonywania indeksów, przygotowania plików do druku książek i czasopism naukowych oraz dostawy 5 egzemplarzy sygnalnych z każdego wykonanego ostatecznego pliku do druku dla Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego
Dodano: 2016-06-06 - Druk, oprawa, dostawa kwestionariuszy i broszur dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi
Dodano: 2016-05-04 - Druk, oprawa, dostawa czasopism i broszur dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi
Dodano: 2016-03-02 - Druk, oprawa, dostawa książek i czasopism dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi
Dodano: 2015-12-11 - Usługa opracowania redakcyjno-wydawniczego, składu i łamania, opracowania typograficznego, druku i oprawy oraz dostawa publikacji na potrzeby projektu pn. Kształcenie kadr dla potrzeb rynku flexicurity i gospodarki opartej na wiedzy - oferta kierunków humanistyczno - społecznych UŁ
Dodano: 2015-09-17 - Usługa opracowania redakcyjno-wydawniczego, składu i łamania, opracowania typograficznego, druku i oprawy oraz dostawa publikacji na potrzeby projektu pn. Kształcenie kadr dla potrzeb rynku flexicurity i gospodarki opartej na wiedzy - oferta kierunków humanistyczno - społecznych UŁ
Dodano: 2015-08-12 - Przedmiotem zamówienia jest usługa druku książki dla jednostki organizacyjnej UŁ.
Dodano: 2015-07-23 - Świadczenie usług w zakresie redakcji merytorycznej testów trudnych, składu, łamania, nanoszenia poprawek, skanowania, wykonywania indeksów i przygotowania plików do druku książek i czasopism naukowych oraz dostawy publikacji dla Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego
Dodano: 2015-07-09 - Usługa druku publikacji dla Jednostek Organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
Dodano: 2015-05-13