Wyszkowski Ośrodek Kultury "Hutnik" ogłasza przetarg
- Adres: 07-200 Wyszków, ul. Prosta 7
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-29 742 44 48 , fax. 0-29 742 44 48
- Data zamieszczenia: 2009-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wyszkowski Ośrodek Kultury "Hutnik"
ul. Prosta 7 7
07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
tel. 0-29 742 44 48, fax. 0-29 742 44 48
REGON: 55129849300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Druk Tygodnika Informacyjno-Reklamowego WYSZKOWIAK i dostawa gazety do siedziby zamawiającego w Wyszkowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Druk Tygodnika Informacyjno-Reklamowego WYSZKOWIAK i dostawa gazety do siedziby zamawiającego w Wyszkowie Założenia wydawnicze: - nakład od 3000 do 5000 egzemplarzy - średnia ilość stron jednego egzemplarza - 24 strony - druk wszystkich stron w pełnym kolorze (4+4, CMYK) (w jednostkowych przypadkach ilość stron może ulec zmianie do nie mniej niż 20 i nie więcej niż 48) - format : wysokość: od 285mm do 294mm szerokość: od 385mm do 395 mm - pole zadruku: 260 x 360 mm - papier gazetowy min. 52 g/m2 klasy SCA lub równoważny - składanie i obcinanie (w razie konieczności) - liniatura - 100 lpi - Insert: dodatek TV insertowany on-line w czasie produkcji Sposób dostarczania stron do drukarni: - za pośrednictwem Internetu - pliki poscriptowe lub format pdf - dostęp do konta FTP, zabezpieczenie hasłem Termin druku: - cotygodniowo (wtorek) w terminie 12 miesięcy od daty podpisania umowy (w jednostkowych przypadkach np. świąt, rocznic lub innych termin druku może ulec zmianie po ustaleniu z Wykonawcą) Dostawa: - dowóz gazety własnym transportem przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego (redakcji WYSZKOWIAKA) max. w ciągu 5 godzin od otrzymania materiałów do druku (przesłanie materiałów do godz. 0.00) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798110002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy dostarczą: 1. Wypełniony formularz oferty (według załączonego wzoru), 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 1 do oferty, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Formularz cenowy zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do oferty. 5. Informacja dot. wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom wg Załącznika Nr 3.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wok-hutnik.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną