Przetargi.pl
Druk teczek firmowych i kartek świątecznych

Centrum Myśli Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 00-372 Warszawa, ul. Foksal 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 826 42 21 , fax. 22 826 42 23
  • Data zamieszczenia: 2013-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Myśli Jana Pawła II
    ul. Foksal 11 11
    00-372 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 826 42 21, fax. 22 826 42 23
    REGON: 14046956000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumjp2.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Druk teczek firmowych i kartek świątecznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem Zamówienia jest druk teczek firmowych oraz kartek świątecznych zgodny z następującymi wymaganiami: I. Teczka firmowa 1) nakład: 500 sztuk; 2) format: A4, zgodnie z wykrojnikiem, 3) teczka zginana w grzbiecie na szerokość 0,5 cm, 4) z tyłu teczki łamanie papieru umożliwiające zakładkę (kieszonkę), 5) teczka z możliwością umieszczenia wizytówki 6) materiał: kreda matowa 350g/m2, foliowana mat., laminowane niektóre elementy grafiki 7) druk: 4+0 8) transport: Centrum Myśli Jana Pawła II, ul. Foksal 11, Warszawa, II. Kartka świąteczna 1) nakład: 300 sztuk 2) format: 200x200mm z bigiem na środku (składana na pół) 3) materiał: kreda matowa 350 g/m2, 4) druk: 4+4 5) transport: Centrum Myśli Jana Pawła II, ul. Foksal 11, Warszawa,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.centrumjp2.pl/node/2864/Ogloszenia_o_zamowieniu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach